NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

6 πράγματα που πρέπει να αναρωτηθούμε για μια επιτυχημένη νέα σεζόν

6 πράγματα που πρέπει να αναρωτηθούμε για μια επιτυχημένη νέα σεζόν

Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και όλοι προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για μια νέα δημιουργική, πιο επιτυχημένη σεζόν. Νέα σεζόν σημαίνει νέοι στόχοι, νέες ευκαιρίες, νέες επιλογές.

Αυτή την περίοδο, όλοι οι επαγγελματίες και όλες οι επιχειρήσεις ετοιμάζουν ή πρέπει να ετοιμάζουν τη νέα στρατηγική τους, τα νέα τους σχέδια, τις καινούριες επιχειρηματικές τους ενέργειες.. και κάπου εκεί όλοι σκεφτόμαστε τι να κάνουμε, τι να μην κάνουμε, τι να αλλάξουμε, πώς να διαφοροποιηθούμε αυτή την φορά;

Η δική μας απάντηση;

Για να πάρουμε τις σωστές απαντήσεις, πρέπει να κάνουμε τις σωστές ερωτήσεις!

Ξεκινώντας λοιπόν την νέα σεζόν, ποιες ερωτήσεις πρέπει να κάνουμε στον εαυτό μας και την ομάδα μας, προσδοκώντας πάντα καλύτερα αποτελέσματα;

1. Άραγε γνωρίζουμε καλά την υφιστάμενη κατάσταση της επιχείρησής μας;

Αν δούμε δυνάμεις, αδυναμίες, ευκαιρίες, απειλές (πρακτικά, ένα μικρό SWOT Analysis) θα γνωρίζουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια πού ακριβώς βρισκόμαστε σήμερα, κάτι που θα οδηγήσει στην γέννηση ιδεών, επιλογών και λύσεων. Όσο πιο ξεκάθαρο είναι το πού βρισκόμαστε τώρα, τόσο πιο ξεκάθαροι θα είναι οι νέοι μας στόχοι.

2. Ξέρουμε τι θέλουμε να πετύχουμε; Έχουμε ξεκάθαρους, ρεαλιστικούς στόχους;

Ακολουθώντας την μέθοδο SMART – Specific (συγκεκριμένοι στόχοι), Measurable (μετρήσιμοι, αξιολογήσιμοι στόχοι), Achievable (ίσως δύσκολοι, αλλά εφικτοί στόχοι), Realistic (ρεαλιστικοί στόχοι), Timebound (χρονικά τοποθετημένοι στόχοι), μπορούμε με σαφήνεια να δούμε τι, πότε και πώς θέλουμε να το πετύχουμε και αυτό είναι που θα μας οδηγήσει στις κατάλληλες ενέργειες.

3. Άραγε έχουμε ένα ξεκάθαρο εταιρικό προφίλ, ένα ολοκληρωμένο brand;

Εμείς ενδεχομένως να γνωρίζουμε καλά ποιοι είμαστε και ποιες είναι οι αξίες μας, το όραμά μας, η κουλτούρα μας.. Πόσο σίγουροι όμως είμαστε ότι αυτό το γνωρίζουν οι πελάτες μας; Πόσο σίγουροι είμαστε ότι το λογότυπο, το έντυπο ή άλλο υλικό μας, η social επικοινωνία με το κοινό μας, οι στρατηγικές και τακτικές που ακολουθούμε κάνουν το Brand μας αναγνωρίσιμο και συνδέουν το όνομά μας με συγκεκριμένες αξίες (brand awareness); Όσο πιο ξεκάθαρο το εταιρικό μας προφίλ, τόσο πιο εύκολα συνδέονται οι πελάτες μας μαζί μας.

4. Πόσο Digital, Πόσο Social, Πόσο Online είμαστε;

Οι νέες εποχές απαιτούν και νέες τακτικές. Καλό λοιπόν είναι να αναρωτηθούμε αν αξιοποιούμε κατάλληλα τα Social Media, αν έχουμε βάλει το Digital Marketing στη ζωή της επιχείρησής μας, αν χρησιμοποιούμε ολοκληρωμένα και στοχευμένα το website ή το blog μας, αν το content λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησης μας. Οι πελάτες μας βρίσκονται πια online και online πρέπει να βρισκόμαστε επάξια και με συνέπεια κι εμείς.

5. Επικοινωνούμε με τους πελάτες μας ολοκληρωμένα, μεθοδικά, με συνέπεια;

Χωρίς επικοινωνία, κάτι πολύ κακό συμβαίνει.. Τίποτα! Πώς λοιπόν επικοινωνούμε με τον πελάτη μας; Πώς, πότε και τι μηνύματα στέλνουμε; Χρησιμοποιούμε σωστά εργαλεία όπως τα social networks, το email marketing, το sms marketing ή το video marketing? Μήπως κάποιες τακτικές χρήζουν άμεσης βελτίωσης ή μήπως πρέπει να υιοθετήσουμε άλλες διαφορετικές πρακτικές; Όσο καλό κι αν είναι το προϊόν μας, όσο γνωστοί κι αν είμαστε, η επικοινωνία με τον πελάτη μας, online & offline, είναι το Α και το Ω.

6. Τι ακριβώς κάνουμε για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;

Και φτάνουμε στην καίρια ερώτηση.. Πώς θα αυξήσουμε αυτή τη σεζόν τις πωλήσεις μας; Κι όμως, αν έχουμε κάνει σωστά και ολοκληρωμένα, με συνέπεια, όλα τα παραπάνω, οι πωλήσεις θα έρθουν μόνες τους. Γιατί η πώληση σήμερα δεν είναι απλά η εξυπηρέτηση του πελάτη και η κάλυψη των αναγκών του, είναι όλες εκείνες οι τακτικές και ενέργειες που εξασφαλίζουν μια μοναδική εμπειρία σε κάθε βήμα του πελάτη (customer experience) και αυτές διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη (customer trust) και την πίστη του (customer loyalty) σε εμάς.

Κάνοντας λοιπόν αυτές τις 6 καίριες ερωτήσεις στον εαυτό μας και την ομάδα μας, θα καταλήξουμε πιο εύκολα σε απαντήσεις, που θα μας δείξουν τον δρόμο για μια νέα πιο επιτυχημένη, πιο δημιουργική σεζόν.

Οι απαντήσεις αυτές θα καθορίσουν και θα ολοκληρώσουν έναν ολόκληρο στρατηγικό σχεδιασμό.

Αρκεί να κάνουμε τις κατάλληλες ερωτήσεις για να δώσουμε τις κατάλληλες απαντήσεις!

Κανείς δεν γνωρίζει το μέλλον. Εμείς όμως είμαστε αυτοί που το δημιουργούμε.

Πάμε λοιπόν δυνατά να δημιουργήσουμε ο καθένας το δικό του μέλλον, να σχεδιάσουμε και να διαμορφώσουμε το μέλλον της δικής μας επιχείρησης, όπως ακριβώς το οραματιστήκαμε και όπως ακριβώς μας αξίζει!

Καλή και δημιουργική νέα σεζόν σε όλους!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr