NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Π. Τσαντίλας, Palowise: Οι στρατηγικοί στόχοι του 2024, η είσοδος στη Μ. Βρετανία και οι ανάγκες των καταναλωτών

Π. Τσαντίλας, Palowise: Οι στρατηγικοί στόχοι του 2024, η είσοδος στη Μ. Βρετανία και οι ανάγκες των καταναλωτών

Αλλάζει εταιρική ταυτότητα, επεκτείνεται διεθνώς και επαναπροσδιορίζει τις ανάγκες της ευφυούς και data driven επιχείρησης για Web & Social Intelligence.

Ο λόγος πλέον για την Palowise η οποία μετά από 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας ως Palo στον χώρο των Web & Social Media Analytics αξιοποιεί την εμπειρία της και εξελίσσεται περαιτέρω.

Σε συνέχεια των σημαντικών αυτών νέων, το epixeiro.gr συνομίλησε με τον κ. Παναγιώτη Τσαντίλα, CEO της Palowise σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη για την στρατηγική, τους μελλοντικούς στόχους και τα επόμενα βήματα της εταιρεία σε διεθνές επίπεδο.

Όπως τόνισε, για το 2024 στόχος είναι η δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας - ακόμα πιο εξελιγμένης που να προσδίδει ακόμα πιο πολύ αξία στους πελάτες - marketers, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια.

Ο ίδιος, μεταξύ άλλων, μίλησε για τα πρώτα βήματα της εταιρείας, τις επιδιώξεις στην αγορά της Μ. Βρετανίας, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσφέρει σε πελάτες - συνεργάτες, εξειδικεύοντας σε ζητήματα όπως οι σύγχρονες τάσεις και ανάγκες που υπάρχουν σήμερα στην αγορά.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Από Palo… σε Palowise: Μιλήστε μας για τα αρχικά βήματα της εταιρείας και τα βασικά milestones έως σήμερα.

Η Palo ξεκίνησε το 2008, με τη δημιουργία του Palo.gr, το οποίο παρέχει ομαδοποιημένες ειδήσεις μέσω ενός εξελιγμένου αλγορίθμου στην Ελλάδα, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Κύπρο και την Τουρκία. Το 2015, δημιουργήθηκε το PaloPro στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία. To PaloPro είναι μια SaaS πλατφόρμα, η οποία παρέχει στους πελάτες μας λεπτομερή και αναλυτικά στοιχεία αλλά και insights από τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο διαδίκτυο. To καλοκαίρι του 2023 η εταιρία άλλαξε εταιρική ταυτότητα και όνομα για να ξεκινήσει μια νέα επιχειρηματική εποχή στο πεδίο των analytics, των μεγάλων δεδομένων μέσα από την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Έτσι δημιουργήθηκε η palowise.

Ποια η στρατηγική σας για την Μ. Βρετανία; σίγουρα αρκετά μεγαλύτερη αγορά

Υλοποιώντας ένα μακροχρόνιο επιχειρηματικό πλάνο σε συνεργασία με την Deloitte η Μ. Βρετανία είναι η αφετηρία μας για τη διεθνή μας επέκταση. Η αγορά αυτή παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά των social media analytics και είναι μια απο τις πιο ώριμες αγορές στην αξιοποίηση υπηρεσιών marketing analytics. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά μετά τη Γερμανία. Στα πλαίσια αυτά επιλεχθήκαμε να συμμετέχουμε μαζί με άλλους 30 καινοτόμους επιχειρηματίες από όλη την υφήλιο στη δράση της Βρετανικής Κυβέρνησης με το όνομα GEP(Global Entrepreneur Program).

Ποιες είναι οι βασικές σας υπηρεσίες σήμερα και ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;

Οι υπηρεσίες μας περιστρέφονται γύρω από την ανάλυση του ψηφιακού αποτυπώματος μιας μάρκας σε πραγματικό χρόνο, την αξιολόγηση των influencers και την αξιολόγηση του ανταγωνισμού. Ειδικευόμαστε στη διαχείριση κρίσεων και προσφέρουμε ενσωμάτωση με το Power BI για ένα ολοκληρωμένο reporting & visualisation experience. Το εργαλείο μας για την ανάλυση συναισθήματος, εστιάζει στην ελληνική γλώσσα, παρέχοντας αξιόπιστο χαρακτηρισμό όλων των κειμένων. Η προσέγγισή μας ενισχύει την επιχειρηματική στρατηγική, αξιοποιώντας τα δεδομένα για τεκμηριωμένες αποφάσεις. Τα βασικά πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν την εξειδίκευση της εύρεσης του συναισθήματος στην ελληνική γλώσσα, real-time reporting με το Power BI και μια ολιστική προσέγγιση του social media intelligence για στρατηγικά επιχειρηματικά insights.

Έχετε αναπτύξει συνεργασίες με μεγάλους ομίλους στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια. Πώς τους έχετε βοηθήσει ειδικότερα;

Οι συνεργασίες με τους πελάτες μας στοχεύουν πάντα στην απόκτηση μιας ολοκληρωμένης εικόνας του ψηφιακού αποτυπώματος μιας μάρκας, αλλά και στην πρόβλεψη και διαχείριση κρίσεων με άμεση ενημέρωση από τα εξελιγμένα συστήματά μας.

Η L’Oréal, ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες ομορφιάς παγκοσμίως, κατανοεί την πολυπλοκότητα της διαχείρισης ενός παγκόσμιου brand. Με περισσότερα από 40 brands ομορφιάς σε 150 χώρες, η L’Oréal χρειαζόταν μια ολοκληρωμένη λύση για social intelligence και παρακολούθηση των ψηφιακών μέσων για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της. Σε συνεργασία με την palowise, η L’Oréal μπόρεσε να μετατρέψει τις αποσπασματικές digital marketing δραστηριότητές της σε μια ενιαία στρατηγική. Με τη βοήθεια της palowise, η L’Oréal απέκτησε πληρέστερη κατανόηση των πελατών της και βελτίωσε τη συνολική της απόδοση.

Η palowise βοήθησε τη L’Oréal να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό στον κλάδο της ομορφιάς, επιτρέποντάς της να εξατομικεύει γρήγορα το digital marketing στους πελάτες της, γεγονός που συνέβαλε στη διατήρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών. Με πρόσβαση σε μια τεράστια βάση δεδομένων με συζητήσεις σχετικά με τα brands της εταιρείας και τους ανταγωνιστές της, η L’Oréal ήταν σε θέση να δημιουργήσει αποτελεσματικά μηνύματα social media και marketing που είχαν απήχηση στο κοινό-στόχο της. Επιπλέον τα δεδομένα που παρέχει η palowise βοήθησαν τη L’Oréal να εντοπίζει γρήγορα τάσεις και να ανταποκρίνεται γρήγορα σε αυτές, γεγονός που βελτίωσε το marketing και την ανάπτυξη των προϊόντων της.


01-Palowise-7.png?mtime=20231215144434#asset:452146



Έχουν αλλάξει και οι καταναλωτές φαντάζομαι. Απαιτείται πλέον περαιτέρω εξειδίκευση σε marketing και επικοινωνία. Τι έχει αλλάξει πλέον στον - σύγχρονο- ψηφιακό κόσμο;

Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, οι καταναλωτές έχουν εξελιχθεί, επιβάλλοντας εξειδίκευση σε μάρκετινγκ και επικοινωνία. Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν ενεργά επιχειρήσεις και προϊόντα online, καθιστώντας την ισχυρή ψηφιακή παρουσία και το e-commerce το σημαντικότερο κανάλι ενημέρωσης και επιλογής. Επιπλέον, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων έχουν κεντρικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, απαιτώντας ενεργή παρουσία και συμμετοχή, ενώ η παραγωγή στοχευμένου και υψηλής ποιότητας περιεχομένου είναι κρίσιμη, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες και αλληλεπιδρούν με αυτό. Παράλληλα, εκτιμούν την προσωπική επαφή και τις εξατομικευμένες εμπειρίες, απαιτώντας προσαρμοσμένες καμπάνιες. Τέλος, η εξάρτηση των καταναλωτών από κριτικές και αξιολογήσεις είναι σημαντική, με τις θετικές ανατροφοδοτήσεις να ενισχύουν την αξιοπιστία μιας επιχείρησης.

Οι επιχειρήσεις για να επιτύχουν πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές τις τάσεις, διατηρώντας μια ενεργή και επικοινωνιακή ψηφιακή παρουσία και προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες στους καταναλωτές.

Μιλώντας για Μηχανική Μάθηση και Τεχνητή Νοημοσύνη ο κόσμος βλέπει ακόμη ένα αχανές τοπίο μπροστά του. Τι λέτε; Ένα σχόλιο για τις εξελίξεις στην OpenAI

Οι εξελίξεις στο Generative AI, στον τομέα της Μηχανικής Μάθησης, των LLM και της Τεχνητής Νοημοσύνης ανοίγουν νέους ορίζοντες σε όλη την επιχειρηματική κοινότητα και όχι μόνο στον ψηφιακό κόσμο. Η OpenAI, με το μοντέλο GPT-4, παρουσιάζει εντυπωσιακή ικανότητα κατανόησης και παραγωγής ανθρώπινου επιπέδου κειμένου και αποτελεί πολύτιμο βοηθό σε πολλές ειδικότητες της σύγχρονης επιχειρηματικής ζωής. Οι προηγούμενες εκδόσεις του μοντέλου έχουν ήδη επιφέρει σημαντικές επιδόσεις σε εφαρμογές όπως η γεννητική γραφή, η αναζήτηση πληροφοριών και η υποστήριξη σε προγραμματιστικές εργασίες. Ο συνεχής εκσυγχρονισμός των μοντέλων από την OpenAI δείχνει την προσήλωσή της στην προσφορά προηγμένων λύσεων στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Είναι ενθαρρυντικό να παρακολουθούμε πώς το Generative AI έχει δημιουργήσει ένα κύμα πολλών νέων εξαιρετικών εργαλείων από τους κορυφαίους τεχνολογικούς παρόχους όπως το Gemini/Bard απο τη Google, Copilot από τη Microsoft, Llama της Meta κτλ. Η εξέλιξη αυτή ανοίγει πεδίο για καινοτόμες εφαρμογές, προσφέροντας νέες δυνατότητες στην επίλυση προβλημάτων και τη δημιουργία προηγμένων εφαρμογών σε πολλούς τομείς. Ο ανταγωνισμός έχει δημιουργήσει και πολλές εντάσεις όπως αυτό της Open AI με την αποχώρηση του επικεφαλής της. Πολλοί μηχανικοί δήλωσαν στο CNBC ότι η περιπέτεια της OpenAI έδωσε το έναυσμα για να πιέσουν οι επιχειρήσεις να μειώσουν την εξάρτησή τους από την οικογένεια GPT LLM της OpenAI και να ενσωματώσουν άλλες startups όπως η Anthropic και η Cohere.

Ποιους στρατηγικούς στόχους θέτετε για την Palowise το επόμενο διάστημα. Οικονομικοί στόχοι (άλλα KPIs) για το σύνολο του 2024;

Η Palowise ξεκίνησε από το καλοκαίρι του 2023 ένα αισιόδοξο, φιλόδοξο και δημιουργικό ταξίδι προς την εξωστρέφεια και την καινοτομία στο χώρο του marketing analytics. Για το 2024 στόχος μας είναι η δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας ακόμα πιο εξελιγμένης που να προσδίδει ακόμα πιο πολύ αξία στους πελάτες μας marketers, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια. Οι πωλήσεις μας στοχεύουμε να αυξάνονται με ρυθμούς πάνω από 50% ετησίως τα επόμενα 3 χρόνια. Τέλος η απόκτηση άλλων 3 πατεντών από το USPTA και το EPO επίσης αποτελούν στρατηγικό μας στόχο.


1K7A0706-1.jpg?mtime=20231215145126#asset:452152


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr