NEWSFLASH...
Food for Thought
ανάγνωση

Τάσεις διατροφής και ευεξίας... και οι μισοί Έλληνες που θέλουν να χάσουν βάρος

Τάσεις διατροφής και ευεξίας... και οι μισοί Έλληνες που θέλουν να χάσουν βάρος

«Από Δευτέρα», Ίσως η πιο σύντομη και γνωστή φράση που λέει κανείς όταν έχει αναβάλει μια απόφαση, έναν στόχο ή μια προσπάθεια. Την ίδια απάντηση ίσως δίνουν και πολλοί Έλληνες οι οποίοι θέλουν να βελτιώσουν την υγεία τους, ξεκινώντας για παράδειγμα μια σωστή διατροφή.

Μάλιστα σε αυτούς ίσως ανήκει ο μισός ελληνικός πληθυσμός, καθώς 1 στους 2 δηλώνει συνεχώς πως προσπαθεί να χάσει βάρος!

Αυτό καταγράφει τελευταία έρευνα της YouGov Profiles από την Focus Bari η οποία αναλύει την σχέση των Ελλήνων με τα τρόφιμα, την διατροφή, την σωματική κατάσταση και την επιρροή των ΜΜΕ

Σύμφωνα με τα ευρήματα, σε θεωρητικό επίπεδο, μια πολύ σημαντική αναλογία Ελλήνων - ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες ηλικίες - δηλώνουν ότι προσπαθούν να προσέχουν την υγεία τους

Γι’ αυτό, φροντίζουν να καταναλώνουν αρκετά φρούτα και λαχανικά - τουλάχιστον σε επίπεδο προσπάθειας - αλλα… οι μισοί από αυτούς συμφωνούν στην μείωση του κρέατος κι ακόμη λιγότεροι αισθάνονται «ενοχές» όταν καταναλώνουν πολύ κρέας/γαλακτοκομικά.

focus_diatrofi.jpg?mtime=20240216141853#asset:462096


Υγεία και ευεξία

Στο πλαίσιο της ανάγκης για υγεία και ευεξία, πάνω από ένας στους δύο Έλληνες δηλώνουν ότι προσπαθούν να χάσουν βάρος, όμως παράλληλα… για μία αξιόλογη μερίδα Ελλήνων, η ομορφιά είναι άμεσα συνδεδεμένη με ένα λεπτό σώμα, και μάλιστα η αναλογία αυτή στους νέους φτάνει στο 31%!

Ο ρόλος των media

Είναι αλήθεια - όπως καταγράφεται και στην έρευνα - πως τα ΜΜΕ, οι influencers και οι διαφημίσεις οδηγούν σημαντική μερίδα Ελλήνων με έμφαση στους νέους να αποκτούν σωματικά πρότυπα που συχνά τους αγχώνουν καθώς τους μειώνουν την σωματική τους αυτοεικόνα, με αποτέλεσμα… να επιθυμούν να βλέπουν «κανονικούς» ανθρώπους στις διαφημίσεις!

focus_d2.jpg?mtime=20240216141913#asset:462097


Διατροφικές τάσεις και... ακρίβεια

Σε άλλα ευρήματα αποτυπώνεται πως η ανάγκη για οικονομία εν όψει του πληθωρισμού και της ακρίβειας οδηγεί τους Έλληνες να προσέχουν πολύ τι θα ψωνίσουν στο σουπερμάρκετ, να αναζητούν προσφορές και να μένουν πιστοί στη λίστα και στον προϋπολογισμό τους

Τέλος, ως προς την κατανάλωση αλκοόλ, οι Έλληνες είναι περισσότερο fans του κρασιού και της μπύρας, τείνουν να πίνουν κυρίως όταν βγαίνουν έξω και δύο στους τρεις δηλώνουν πως δεν χρειάζονται ποτό για να κάνουν κέφι!


focus_diatrofi3.jpg?mtime=20240216141954#asset:462098focus_diatrofi4.jpg?mtime=20240216142018#asset:462099



... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr