Βιβλία

18 και μία προτάσεις ανάγνωσης για μια εποικοδομητική Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

18 και μία προτάσεις ανάγνωσης για μια εποικοδομητική Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από τη ζωή δύο σημαντικά ονόματα των γραμμάτων: ο Ισπανός συγγραφέας του Δον Κιχώτη Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο Άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Έχοντας ως αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.

Το βιβλίο μπορεί να μη βρίσκεται στην καθημερινότητα όλων μας, κι αυτό επειδή οι συνήθως φρενήρεις ρυθμοί εργασίας και εν γένει της καθημερινότητας δεν επιτρέπουν την ανάπαυλα για ανάγνωση. Ωστόσο, η Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου έρχεται να μας υπενθυμίσει την αξία ύπαρξης των βιβλίων και τα αναρίθμητα προτερήματα αυτών, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η διεύρυνση των πνευματικών μας οριζόντων αλλά και η απόκτηση γνώσεων κάθε είδους.

Πέρα από τη λογοτεχνία και τα οφέλη που αυτή προσφέρει στο αναγνωστικό κοινό, δεν είναι σπάνιο κάποιος να επιθυμεί να μάθει περί οικονομικών, επιχειρηματικότητας, χρηματιστηρίου, πωλήσεων, οικολογίας ή δημιουργικότητας και να μη γνωρίζει από πού να ξεκινήσει.

Στο συγκεκριμένο αφιέρωμα, παρατίθενται κάποιες βιβλιοπροτάσεις εν είδει όχι δυσνόητων συγγραμμάτων, αλλά προσιτών στο αναγνωστικό κοινό αναγνωσμάτων, που θα κρατήσουν παρέα σε όσους τα επιλέξουν με τρόπο καθόλα επιστημονικό.

Έτσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, μπορούμε να εισάγουμε ξανά πιο ενεργά το βιβλίο στη ζωή μας, και μάλιστα να το καταστήσουμε σύμμαχο στην προσπάθειά μας μεταξύ άλλων να "τρέξουμε" μια επιχείρηση, να αποκτήσουμε περαιτέρω κέρδη, να μάθουμε για την παγκόσμια οικονομική ιστορία και να γίνουμε ακόμα περισσότεροι ευαισθητοποιημένοι όσον αφορά το περιβάλλον.

Πώς αποκτάμε οικονομική αυτοπεποίθηση - Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Ο Αμερικανός επιχειρηματίας Ryan Serhant, έχοντας αποκτήσει διεθνή φήμη ως ένας από τους γνωστότερους και πλέον επιτυχημένους μεσίτες ακινήτων στον κόσμο, καλεί τους αναγνώστες του βιβλίου του «Οικονομική αυτοπεποίθηση» (εκδόσεις Κλειδάριθμος, μετάφραση από τον Μιχάλη Ατματζίδη) να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τα χρήματα, αλλάζοντας στην ουσία την προσέγγισή τους γύρω από αυτά.


kleidarithmos-ryan-serhant.jpg?mtime=20250423152133#asset:541476



Όπως ο ίδιος ο Serhant υπογραμμίζει, με ένα φιλόδοξο όραμα ζωής και με την πίστη ότι μπορούμε να βγάλουμε αρκετά κέρδη, έχουμε ήδη διανύσει ήδη τη μισή απόσταση για να το καταφέρουμε. Χρειάζεται, αργά και σταθερά, να συνεχίζουμε την πορεία μας προς την οικονομική επιτυχία, ακόμα και όταν εμφανίζονται αντιξοότητες στον δρόμο μας.

Διερευνώντας την αξία της χρησιμότητας - Εκδόσεις Πεδίο

Ο συγγραφέας του βιβλίου «Η αξία του να είσαι χρήσιμος», Θοδωρής Σπηλιώτης, έγραψε το εν λόγω πόνημα προκειμένου να τονίσει τη σημασία της χρησιμότητας, καθώς μέσω της προσφοράς στους συνανθρώπους μας αλλά και της προσωπικής μας ανάπτυξης αισθανόμαστε χρήσιμοι και άρα δίνουμε νοηματοδότηση στη ζωή μας.

Σύμφωνα με τον Σπηλιώτη, χρειάζεται να έχουμε έναν απώτερο σκοπό ζωής, ο οποίος αναγκαστικά περνάει μέσα από τη χρησιμότητά του. Πρέπει, λοιπόν, ο καθένας και η καθεμία από εμάς να αναζητήσουμε και να βρούμε τη χρησιμότητά μας, που η ίδια θα μας "δείξει" τον δρόμο προς τον προσωπικό μας σκοπό, ο οποίος φυσικά είναι διαφορετικός για το κάθε άτομο.

i-axia-tou-na-eisai-hrisimos.jpg?mtime=20250423152318#asset:541477



Σημειώνεται ότι ο Σπηλιώτης καταπιάνεται με όλες τις εκφάνσεις της χρησιμότητας. Για παράδειγμα, επισημαίνει τι καθιστά κάποιον χρήσιμο εργοδότη και αντίστοιχα χρήσιμο εργαζόμενο, ενώ σημειώνει τον ρόλο της χρησιμότητας στην εκπαίδευση, στην οικονομία αλλά και στη φροντίδα του περιβάλλοντος.

4 πολύτιμα αναγνώσματα δια χειρός Dale Carnegie

Ο Dale Carnegie (1888 – 1955), που συνήθιζε να περιγράφει τον εαυτό του ως ένα «απλό χωριατόπαιδο» από το Μιζούρι, εξελίχθηκε σε πρωτοπόρο στον κλάδο της προσωπικής ανάπτυξης. Από την κυκλοφορία του πρώτου του βιβλίου, «Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους», το μακρινό 1936, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα γερό fan base εκατομμυρίων πλέον αναγνωστών.

dale-carnegie.jpg?mtime=20250423160426#asset:541503


Τα έργα του θεωρούνται κλασικά και εξακολουθούν να έχουν επίδραση στους ανθρώπους μέχρι και σήμερα. Συγκεκριμένα, βιβλία του όπως τα "Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους", "Πώς να σταματήσεις να ανησυχείς και να αρχίσεις να ζεις", "Πώς να απολαμβάνεις τη ζωή και τη δουλειά σου" και "Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους στην ψηφιακή εποχή" είναι must αναγνώσματα, που δεν πρέπει να λείπουν από καμία βιβλιοθήκη.

«Στον δρόμο προς την ουτοπία»: Όλη η οικονομία του 20ου αιώνα σε ένα βιβλίο-ορόσημο - Εκδόσεις Μεταίχμιο

Σε ένα βιβλίο που εκτείνεται σχεδόν σε 600 σελίδες, ο J. Bradforn Delong, διακεκριμένος οικονομολόγος, καταγράφει αναλυτικά, με μεστό τρόπο με ποιους τρόπους η ανάπτυξη του 20ου αιώνα, από το 1870 έως και το 2010, δημιούργησε για πρώτη φορά πλεονάσματα τροφής, στέγης και υλικών αγαθών. Την ίδια στιγμή, ο συγγραφέας εξηγεί πώς η ίδια ραγδαία ανάπτυξη απέτυχε να πετύχει την εδραίωση της κοινωνικής ισότητας, της οικονομικής σταθερότητας και του σεβασμού στις ατομικές ελευθερίες.

978-618-03-3760-0_L.jpg?mtime=20250423151115#asset:509966



Όπως περιγράφει ο Delong, τα τελευταία 150 χρόνια, η ανθρώπινη φυλή πλούτισε απίστευτα, κάτι που όμως στην ουσία πρόκειται περί ατυχήματος. Η ιδέα ότι οι απλοί άνθρωποι θα μπορούσαν να γίνουν ευκατάστατοι - πόσω μάλλον ότι αυτό θα μπορούσε να αποτελεί ένα συνειδητό σχέδιο – σίγουρα θα φαινόταν σε αρκετούς, για το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας, ανόητη. Και όμως συνέβη, και σήμερα μια συντεχνία ειδικών, οι οικονομολόγοι, διαφωνούν για το πώς θα συνεχιστεί η διαδικασία πλουτισμού.

Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το εν λόγω βιβλίο δεν είναι η εργατική τάξη, αλλά ούτε και οι επαγγελματίες οικονομολόγοι. Αντίθετα, στοχεύει σε ένα ευρύ κοινό, ακριβώς το αναγνωστικό κοινό για το οποίο τα οικονομικά πρέπει να αποσαφηνιστούν προκειμένου να καταστούν λιγότερο... μυστηριώδη και δυσνόητα.

Τα μυστικά της εταιρείας του ενός - Εκδόσεις Παπασωτηρίου

Στο βιβλίο "Εταιρεία του ενός - Το μικρό, ευέλικτο σχήμα πρωταγωνιστής στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα", που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπασωτηρίου (σειρά "Μίτος"), ο συγγραφέας εστιάζει στην επιχείρηση με μικρό και συμμαζεμένο σχήμα, εν αντιθέσει της μεγάλης, συχνά χαώδους επιχείρησης, που πολλές φορές υποχρεώνει άτυπα τα στελέχη της να εκτελούν αρκετά κοπιώδες έργο, σχεδόν χωρίς να παίρνουν ανάσα.

Στην ουσία, ο Jarvis επιδιώκει να πάει κόντρα στις συμβάσεις της καταναλωτικής κουλτούρας, που αποθεώνει την όλο και περισσότερη επέκταση μιας εταιρείας, καθώς σύμφωνα με εκείνον δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο κάποιος να διευθύνει μια επιχείρηση με λιγότερα, καθιστώντας τη μάλιστα αυτόνομη και ανθεκτική στον χρόνο.


9789604911509-1000x1000_250423_151643.jpg?mtime=20250423151643#asset:541474

Τι εστί Τεχνητή Νοημοσύνη και πώς μπορεί να επιδράσει στις ζωές μας - Εκδόσεις Key Books

«Το επερχόμενο κύμα» του Mustafa Suleyman, από τις εκδόσεις Key Books, αποτελεί μια… προειδοποίηση για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης (και άλλων ταχέως αναπτυσσόμενων τεχνολογιών) και την επίδραση που μπορεί να έχει αυτό στις ζωές όλων μας.

Το βιβλίο αυτό προέρχεται από τον συνιδρυτή της Google DeepMind, της κορυφαίας εταιρείας AI σε παγκόσμιο επίπεδο.

eperxomeno_kyma.jpg?mtime=20250423151926#asset:512390


"Ίδρυση, διαχείριση και ανάπτυξη επιχείρησης": Ένας αναλυτικός οδηγός - Εκδόσεις ΔΙΣΙΓΜΑ

Το βιβλίο «Ίδρυση, διαχείριση και ανάπτυξη επιχείρησης», του Ανδρέα Μ. Ρεβάνογλου και του Ιωάννη Δ. Γεωργόπουλου λειτουργεί ως πλήρης οδηγός για την οργάνωση και τη διοίκηση μιας επιχείρησης αλλά και το marketing και τη χρηματοοικονομική λειτουργία των επιχειρήσεων.

Είναι ένα βιβλίο κατάλληλο για επιχειρηματίες, είτε εν ενεργεία είτε όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν τον δρόμο της επιχειρηματικότητας, που με προσέγγιση ολιστική και με σαφήνεια εμβαθύνει σε θέματα που αναπόφευκτα πρόκειται να απασχολήσουν όλους όσους αποφασίσουν να ανοίξουν αυτή τη νέα σελίδα στη ζωή τους.


idrysh-diaxeirish-kai-anaptyxh-epixeirhshs-686769_250423_152603.jpg?mtime=20250423152603#asset:541478

Προλαβαίνουμε να σώσουμε τον πλανήτη; Απαντά ο Γιάννης Μανιάτης - Εκδόσεις Πατάκη

O Γιάννης Μανιάτης τιτλοφορεί το βιβλίο του που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη, «Επειδή δεν υπάρχει planet B», κι αυτό γιατί συνηθίζουμε να αντιμετωπίζουμε τον πλανήτη μας σαν να υπάρχει και δεύτερος, σαν να έχουμε αμέτρητες ευκαιρίες.

Παρόλα αυτά, όσο δυσοίωνο και αν ακούγεται, στην πραγματικότητα δεν μας απομένουν και πολλές. Και αυτό διότι επί χρόνια ταλαιπωρούμε ως ανθρώπινο είδος τη Γη με πολυάριθμους τρόπους, και όχι μόνο σε διεθνές επίπεδο. Όσον αφορά την Ελλάδα, και μόνο οι τραγικές πυρκαγιές το καλοκαίρι του 2023 πρόσθεσαν ένα σημαντικό λιθαράκι… καταστροφής στην ήδη επιβαρυμένη κατάσταση του πλανήτη.


epeidi-den-yparxei-planet-B.jpg?mtime=20250423152956#asset:541479

Η επαγγελματική πορεία του ιδρυτή της COCO MAT σε ένα περιεκτικό βιβλίο - Εκδόσεις Άνω Κάτω

H βιογραφία του Paul Ευμορφίδη, ιδρυτή της COCO MAT, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Άνω Κάτω. Στο συγκεκριμένο βιβλίο, δια χειρός Γιώργου Κυριακόπουλου και Δημήτρη Σιάτη, διαβάζουμε για την εναλλακτική σκέψη –και πορεία– του Ευμορφίδη και για όλα όσα τον χαρακτηρίζουν και συνθέτουν την ιδιοσυγκρασία του.

Πέρα από τη μεγάλη επιχειρηματική του επιτυχία, έχει στο ενεργητικό του διάφορες, εξίσου σημαντικές επιτυχίες, συχνά αδιανότητες για εμάς τους υπόλοιπους: αγαπάει το περιβάλλον και την οικολογία, δεν έχει στην κατοχή του κινητό και αυτοκίνητο αλλά μετακινείται παντού με ποδήλατο, δεν πίνει αλκοόλ ούτε καπνίζει και δεν καταναλώνει κρέας. «Σημασία έχει το πάθος! O πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο δεν είναι αυτός που κάνει ό,τι γουστάρει, είναι αυτός που γουστάρει ό,τι κάνει», σημειώνει χαρακτηριστικά ο ίδιος.


paul-evmorfidis-vivlio_250423_155149.jpg?mtime=20250423155149#asset:541498


Παράπονα πελατών και η χρησιμότητά τους στις επιχειρήσεις - Εκδόσεις Σταμούλη

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης, στο βιβλίο του «Παράπονα πελατών» εξηγεί αναλυτικά όλους τους τρόπους με τους οποίους ένα άχαρο παράπονο μπορεί να αποβεί θαυματουργό για μια επιχείρηση και να της δώσει την ευκαιρία να βελτιωθεί και να αυξήσει τα κέρδη της.

Σε αυτό το βιβλίο, που… ανοίγει τα μάτια σε κάθε επιχειρηματία, μάνατζερ και απασχολούμενου στην εξυπηρέτηση πελατών και όχι μόνο, ο Πρωτοπαπαδάκης επιχειρεί αναλυτικά, με τρόπο απλό και χωρίς πομπώδεις λέξεις και εκφράσεις που θα ξένιζαν τον αναγνώστη, να κατευθύνει όσους δουλεύουν σε πελατοκεντρικούς χώρους να υιοθετήσουν μια πιο δεκτική στάση όσον αφορά τα παράπονα. Δυστυχώς, στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εξακολουθούν να θεωρούν τα παράπονο «μπελά» και είτε να τα αγνοούν (ειδικά όταν αυτά γίνονται εν είδει κριτικών στο διαδίκτυο) είτε να απαντούν σε αυτά με τρόπο αμυντικό, ειρωνικό, εριστικό ή και αδιάφορο. Διαβάζοντας το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, ένας επιχειρηματίας δεν έχει δικαιολογία να φέρεται πλέον με τρόπο απρεπή στον πελάτη που παραπονείται, καθότι προτείνονται από τον συγγραφέα πλήθος εναλλακτικών αντιμετωπίσεων.

parapona-pelaton-ioannis-protopapadakis.jpg?mtime=20250423153359#asset:520580



Μια ενοποιημένη οικονομική & οικολογική προσέγγιση πάνω στις Αρχές της Οικονομικής Περιβάλλοντος και στην Αειφορία - Εκδόσεις Κριτική

Το βιβλίο «Αρχές περιβαλλοντικής οικονομίας και αειφορίας», του Ahmed Hussen, ήταν το πρώτο εγχειρίδιο που έκανε μια σοβαρή προσπάθεια συστηματικής ενσωμάτωσης των οικολογικών και οικονομικών αρχών. Εισήγαγε με επιτυχία τις οικολογικές προοπτικές στη μελέτη των περιβαλλοντικών οικονομικών, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα της τυπικής οικονομικής προσέγγισης.

Σε αυτή τη νέα έκδοση, από τις εκδόσεις Κριτική στην Ελλάδα, αυτή η αντίληψη συνεχίζει να υιοθετείται, ενώ παράλληλα το βιβλίο προσφέρει στους αναγνώστες διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως μεγαλύτερη σε βάθος κάλυψη των οικονομικών της κλιματικής αλλαγής, διευρυμένες ενότητες αναφοράς και επικαιροποιημένες και διευρυμένες ερωτήσεις ανασκόπησης και συζήτησης.

oikonomiki_perivallontos_aeiforia_250423_153343.jpg?mtime=20250423153343#asset:541480

Social Media Marketing: Τι γράφει περί αυτού η Tracy L. Tuten - Εκδόσεις Δίαυλος

Το βιβλίο της Τracy L. Tuten "Social Media Marketing" (Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων), επικαιροποιημένο το 2024 από τις εκδόσεις Δίαυλος, είναι το πρώτο που κάλυψε το σημαντικό αντικείμενο της σχέσης του μάρκετινγκ με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τη σωστή επαγγελματική προσέγγιση των κοινωνικών δικτύων παρουσιάζει στο συγκεκριμένο βιβλίο η συγγραφέας με ιδιαίτερη γλαφυρότητα αλλά και με τρόπο κατανοητό, ώστε οι ενδιαφερόμενοι, φοιτητές και μη, να έρθουν σε μια πρώτη, αποτελεσματική επαφή με τον μαγικό κόσμο του social media marketing χωρίς να συναντήσουν σε αυτόν τον αρχικό σταθμό του ταξιδιού τους όρους ακατανόητους και περιττές φανφάρες.


social-media-marketing-book.jpg?mtime=20250423154929#asset:541497



Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι αρχάριοι για το χρηματιστήριο - Εκδόσεις iWrite

Κι όμως, μια απλή προσέγγιση, χωρίς περιττολογίες και δυσνόητες έννοιες είναι αυτό που χρειάζεται κάποιος ο οποίος δειλά δειλά εισάγεται στον κόσμο του χρηματιστηρίου και των επενδύσεων, και αυτό ακριβώς καταφέρνει το βιβλίο «Επένδυσε για να μην τελειώσουν ποτέ τα όνειρα», της Πελαγίας Δημητρακοπούλου.

Μπορεί άραγε κάποιος να βγει κερδισμένος από το χρηματιστήριο; Η σύντομη απάντηση είναι «ναι», αν ακολουθήσει το τρίπτυχο ενημέρωση-στρατηγική-πειθαρχία. Προς αυτή την κατεύθυνση οδηγεί η Δημητρακοπούλου τους αναγνώστες του βιβλίου της, επισημαίνοντας ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθεί με το χρηματιστήριο μόνο κάποιος που έχει σπουδάσει οικονομικά, και ότι οποιοσδήποτε σκοπεύει να το κάνει με σοβαρότητα και συνέπεια, μπορεί να αφιερωθεί κατά ένα μέρος σε αυτό και να αποφέρει στον εαυτό του κέρδη.


vivlio-xrimatistirio-ependyse-gia-na-mh-teleiwsoun-pote-ta-oneira-ekdoseis-iwrite-1_250423_153716.jpg?mtime=20250423153716#asset:541487

Ποιο είναι το δίλημμα του καινοτόμου; - Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης

Όπως αναλύει στο βιβλίο του, «Το δίλημμα του καινοτόμου», ο Clayton M. Christensen, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, ενώ η καινοτομία είναι συχνά μονόδρομος για τις επιχειρήσεις, μιας και η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς και άρα μαζί της εξελίσσονται κι εκείνες, αποτελεί γεγονός ότι δεν είναι όλες οι καινοτομίες ωφέλιμες για το επιχειρείν.

Συγκεκριμένα, οι κύριες εκφράσεις που θα συναντήσουν οι αναγνώστες στο βιβλίο είναι οι διατηρητικές καινοτομίες (ή τεχνολογίες) και στον αντίποδα οι διαταρακτικές καινοτομίες. Οι πρώτες μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη μιας εταιρεία και να φέρουν επιχειρηματικούς καρπούς, ενώ οι δεύτερες μπορούν να οδηγήσουν σε μαρασμό, αν οι επιχειρηματίες δεν τις χειριστούν σωστά.


to-dilimma-tou-kainotomou_250423_154008.jpg?mtime=20250423154007#asset:541489


Η ματιά της Debbie Haski-Leventhal πάνω στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη - Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ

Το βιβλίο «Στρατηγική Εταιρική και Κοινωνική Ευθύνη» (Μια Ολιστική Προσέγγιση για την Υπεύθυνη και Βιώσιμη Επιχειρηματική Δραστηριότητα), της Debbie Haski – Leventhal, από τις εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ, παρουσιάζει τις βασικές έννοιες, θεωρίες και φιλοσοφικές προσεγγίσεις της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, ενώ τις συνδυάζει με τα πρακτικά εργαλεία που απαιτούνται ώστε αυτή η γνώση να τεθεί σε εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.

Πρόκειται για ένα ανάγνωσμα που απαρτίζεται από 4 μέρη: Στο 1ο μέρος περιγράφεται το θεωρητικό πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στο 2ο μέρος εξετάζονται οι διάφορες προσεγγίσεις της ΕΚΕ και ο τρόπος με τον οποίο αυτές μπορούν να εφαρμοστούν, ενώ στο 3ο μέρος παρουσιάζονται μέθοδοι μέτρησης και επικοινωνίας της ΕΚΕ. Το 4ο και τελευταίο μέρος προστέθηκε στην ελληνική έκδοση του βιβλίου και παρουσιάζει ελληνικές μελέτες περίπτωσης ΕΚΕ.


HASKI_stratigiki-etairiki-koinoniki-efthini-book-Tziola.jpg?mtime=20250423154212#asset:535996


Ένα εγχειρίδιο που αποτελεί πολύτιμο οδηγό για το μάρκετινγκ - Εκδόσεις Επίκεντρο

Το σύγγραμμα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», δια χειρός Gary Armstrong και Philip Kotler, χαρακτηρίζεται από τη σύγχρονη αλλά και πλήρη προσέγγισή του στο μάρκετινγκ, δίνοντας βάση στην ανάγκη για ευελιξία, καινοτομία και διαρκή προσαρμογή στις μεταβολές της αγοράς και της τεχνολογίας.

Πρόκειται για έναν εκτενή αλλά διόλου κουραστικό, πολύ επεξηγηματικό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς οδηγό μάρκετινγκ. Η προσέγγιση του μάρκετινγκ στο σύγγραμμα αυτό γίνεται μέσω ενός ολοκληρωμένου πλαισίου ανάπτυξης πελατειακής αξίας και πελατειακών σχέσεων, με εστίαση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των σύγχρονων συστημάτων της Πληροφορικής και των εφαρμογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν.


eisagogi-sto-marketing-Gary-Armstrong-Philip-Kotler-book.jpg?mtime=20250423154626#asset:541073