NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

Γιατί να κάνω redesign στο website μου;

Γιατί να κάνω redesign στο website μου;

Ακούγοντας κάποιος για redesign, συνειρμικά το μυαλό του πάει στο design, στο αισθητικό αποτέλεσμα.

Προφανώς όμως, πρόκειται για πολλά περισσότερα από αυτό και η απόφαση για ανασχεδιασμό του website σου πρέπει να παρθεί βάσει ορισμένων κριτηρίων και στρατηγικής.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. 

Μιλώντας για ανασχεδιασμό εννοούμε να βρούμε ένα νέο template, ίσως να αλλάξουμε logo, τις γραμματοσειρές και τα χρώματα που χρησιμοποιούμε, τους τίτλους, τις φόρμες επικοινωνίας μας κ.τλ.

Όλα αυτά τα στοιχεία είναι εκείνα που το μάτι μας έρχεται πρώτα σε επαφή και είναι σημαντικά γιατί αυτό που προσελκύει το μάτι μας, είναι πάντα αυτό που μας κάνει να επιθυμούμε και να αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο.

Από την άλλη μεριά όμως υπάρχει η λειτουργικότητα και η ευχρηστία. Υπάρχει η ταχύτητα. Υπάρχει η ευκολία με την οποία μπορώ να πλοηγούμαι μέσα σε ένα website. Να μπορώ να καταλαβαίνω τα menu, να μη χάνομαι μέσα στις σελίδες, να μπορώ να επιστρέφω εύκολα εκεί που θέλω και να καταλαβαίνω σε ποια σελίδα βρίσκομαι βλέποντας κατανοητά, μικρά και seo-friendly url's.

Έκπτωση 20% στο νέο σου website, επωφελήσου της προσφοράς!

Ακούγοντας όλα αυτά σίγουρα θέλεις και το δικό σου website να είναι έτσι.
Ας δούμε όμως πότε και γιατί πρέπει να κάνεις μια τέτοια κίνηση:

  • αρχικά ό,τι κι αν κάνεις, πρέπει να συνδέσεις το website σου με το Google Analytics. Μέσα από αυτό μπορείς να βλέπεις πόσοι επισκέπτονται το website σου, πόσο χρόνο μένουν, πόσοι φεύγουν, σε ποιες σελίδες ανατρέχουν κτλ. Από αυτό ξεκινάς βλέποντας τα στατιστικά σου και την ανάγκη ώστε να αλλάξεις πράγματα. Αυτή είναι η βάση σου. Αν έχεις υψηλό bounce rate για παράδειγμα (ποσοστό χρηστών που εγκαταλείπουν το website σου χωρίς να αλληλεπιδράσουν με αυτό), είναι μια καλή αρχή για να αναθεωρήσεις όλη τη στρατηγική και τους στόχους σου.
  • ποιο είναι το κοινό σου; Το κοινό σου θα καθορίσει τη στρατηγική και τις αποφάσεις σου. Για παράδειγμα αν είσαι ένα eshop με νεανικά γυναικεία ρούχα, ξέρεις πως απευθύνεσαι σε γυναίκες ηλικίας 18-45, χρειάζεται να έχεις άψογο φωτογραφικό υλικό, να δίνεις προσφορές και να προσφέρεις οπτικά και λειτουργικά ό,τι ικανοποιεί τη γυναικεία φιλαρέσκεια. Το να δημιουργήσεις buyer & user personas κάνοντας test στο website σου είναι μια καλή πρακτική. Ανάλογα με το προφίλ του κοινού σου όμως δημιουργείς το website και τη διαδικτυακή σου παρουσία.
  • δες τους ανταγωνιστές σου. Αν εκείνοι έχουν ένα νέο λειτουργικό website, σίγουρα εσύ δε μπορείς να μείνεις πίσω. Γιατί ο χρήστης να επιλέξει εσένα και όχι τον ανταγωνιστή σου, ο οποίος συμβαδίζει με την εποχή του και με τις απαιτήσεις του κοινού του; Η μελέτη του ανταγωνισμού είναι καίριας σημασίας ιδιαίτερα αν δραστηριοποιείσαι στον τομέα του retail.
  • πώς είναι αυτή τη στιγμή το website σου; Αν στα μάτια σου και τα μάτια των επισκεπτών σου φαντάζει παλιό και παρωχημένο, σίγουρα είναι η στιγμή να κάνεις το επόμενο βήμα. Μη ξεχνάς πως το website σου είναι η βιτρίνα σου. Η εικόνα σου. Ο διαδικτυακός εαυτός σου. Και όταν μιλάμε για επικαιροποίηση, δε μιλάμε απλά για σχέδια και design. Μιλάμε για επικαιροποίηση σε περιεχόμενο, σε design και σε δομή. Χρειάζεται ενδεχομένως να αλλάξει ολόκληρη η βασική δομή και το στήσιμο (sitemap).
  • Αν το παλιό σου website δεν είναι responsive, τότε σίγουρα δεν έχεις κάτι παραπάνω να σκεφτείς. Οι χρήστες πλέον χρησιμοποιούν κατά κόρον κινητά και tablets και φυσικά αν το website σου δεν είναι σχεδιασμένο για αυτές τις συσκευές, τότε το σίγουρο είναι πως θα τον χάσεις γιατί δε θα επιστρέψει στο website σου αν δε μπορεί να βρει εύκολα, άμεσα και γρήγορα αυτό που θέλει.

Συμπέρασμα;

Σίγουρα θα χρειαστείς ένα designer, ένα καλό developer, ένα copywriter και ένα project manager για αρχή. 

Αν δυσκολεύεσαι να φτιάξεις την ομάδα έργου σου, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

Εάν ενδιαφέρεσαι για νέο website, επωφελήσου της προσφοράς μας!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr