NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

LinkedIn: Η πλατφόρμα του τώρα

LinkedIn: Η πλατφόρμα του τώρα

Τρεις βασικές αρχές που πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις να το χρησιμοποιείς για επαγγελματικούς λόγους.

Υπάρχει ένα μέσο για το οποίο συζητούν σχεδόν όλοι αυτοί τη στιγμή. Και λέω σχεδόν γιατί αν μιλούν για αυτό οι μισοί, οι άλλοι μισοί μιλούν για το Instagram. Το μέσο αυτό είναι το LinkedIn. 

Αν δεν είσαι στο LinkedIn το 2018, τότε χάνεις μια σημαντική ευκαιρία να δημιουργήσεις νέες επαγγελματικές σχέσεις. Και λέω επαγγελματικές σχέσεις και όχι πελάτες γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν πως οι πελάτες προηγούνται των σχέσεων.

Η αλήθεια είναι πως για να αποκτήσεις ένα νέο πελάτη, πρέπει πρώτα να έχεις χτίσει μια σχέση μαζί του. Χωρίς να είμαι LinkedIn Expert, όπως είναι για παράδειγμα η γνωστή σε όλους Ethel Agelatou, χρησιμοποιώ το LinkedIn εδώ και αρκετό καιρό και για αυτό θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου κάποια πράγματα που έχω μάθει από την χρήση αυτή.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η αλήθεια είναι πως για να αποκτήσεις ένα νέο πελάτη, πρέπει πρώτα να έχεις χτίσει μια σχέση μαζί του

Ας δούμε λοιπόν κάποια σημεία τα οποία πρέπει να προσέξεις, εάν θέλεις πραγματικά να κερδίσεις από το LinkedIn:

Μην προσπαθήσεις ποτέ να πουλήσεις: Θα συμπλήρωνα στην παραπάνω πρόταση: «τουλάχιστον όχι κατευθείαν». Πόσες φορές θα έλεγες ότι λαμβάνω σε εβδομαδιαία βάση μηνύματα στα οποία μου προτείνουν κάποια επαγγελματική συνεργασία; Η απάντηση; Αρκετές. Και αυτό, από άτομα που δεν γνωρίζω και με τα οποία δεν έχω αναπτύξει κανενός είδους σχέση. Είναι ένα βασικό λάθος στο LinkedIn και πρέπει σε κάθε περίπτωση να το αποφύγεις. Όλοι μας θέλουμε την πώληση, έτσι δεν είναι; Αυτός όμως είναι ο λάθος τρόπος για να το καταφέρεις. Πίστεψε με. Όσες φορές και αν το προσπαθήσεις, το response rate ή το convert rate (αν θέλεις) δεν θα είναι ποτέ αυτό που θέλεις. 

Εστίασε στην ποιότητα - και όχι στην ποσότητα - των επαφών σου: Πολλές φορές δέχομαι μηνύματα από «micro influencers» οι οποίοι αναφέρουν τον ακριβή αριθμό των επαφών τους στο LinkedIn. Με αυτό τον τρόπο, θέλουν να με πείσουν πως η σύνδεση μαζί τους αξίζει και πως αφού τους ακολουθούν τόσοι χρήστες, κάτι θα κάνουν καλά. Αφού επισκεφτείς όμως τη σελίδα ενός τέτοιου χρήστη, θα διαπιστώσεις πως είναι εντελώς ανενεργός και πως αν έκανε ένα update κάποιους μήνες πριν, οι χιλιάδες επαφές του δεν το έμαθαν ποτέ. Τι θέλω να πω; Συνδέσου με άτομα των οποίων το περιεχόμενο βρίσκεις ενδιαφέρον και με τους οποίους βρίσκεις όντως κοινά ενδιαφέροντα. Εστίασε στην ποιότητα των επαφών και όχι στην ποσότητα. Αν υπάρχει ποιότητα, η ποσότητα θα έρθει. 

Για να πάρεις αξία, πρέπει να δώσεις αξία: Ξέρεις πόσο καιρό μου πήρε να φέρω τον πρώτο πελάτη μέσω LinkedIn; Ακριβώς έναν χρόνο. Και, όταν το έκανα, δεν χρειάστηκε καν να πουλήσω τις υπηρεσίες που προσφέρει το Slide In. Τότε πως έγινε; Πολύ απλά, έκανα publish σε περιεχόμενο που ξέρω ότι ενδιαφέρει τους εν δυνάμει πελάτες μας. Έκανα publish συνεχόμενα και όχι με διακοπές. Έτσι, βρήκα πως – για παράδειγμα – στη δική μου περίπτωση το κενό των δύο ημερών για την κάθε μονάδα περιεχομένου είναι ιδανικό για να πάρω το μεγαλύτερο δυνατό engagement στα updates μου. Σε ένα μέσο σαν το LinkedIn και ειδικά εάν στοχεύεις σε πελάτες από το εξωτερικό, δεν μπορείς να περιμένεις να πάρεις αξία χωρίς να δώσεις αξία.

Ένα παράδειγμα startup εταιρίας που είναι πραγματικό case study στον τρόπο που χρησιμοποιεί το LinkedIn για να αυξήσει τις ευκαιρίες πώλησης μέσα από την αναπαραγωγή πραγματικά εξαιρετικού περιεχομένου είναι το Growth Tribe Academy.

Αν δεν τους γνωρίζεις και ενδιαφέρεσαι για το marketing, απλά παρακολούθησε τους. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr