Τρία στάδια αξιολόγησης στρατηγικής στις επιχειρήσεις
Κάθε μία επιχείρηση ή κάθε ένας οργανισμός εφαρμόζει τη δική του στρατηγική, η οποία περιλαμβάνει τους κύριους οργανωσιακούς σκοπούς (συχνά βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους κ.ά.). Πολλές φορές, οι πιθανές «εναλλακτικές» της στρατηγικής είναι αρκετές. Γι' αυτό τον λόγο, τα στελέχη συχνά εισέρχονται στην φάση αξιολόγησης ώστε να διαπιστώσουν – με όσα δεδομένα υπάρχουν – αν τελικά η στρατηγική που έχει επιλεχθεί θα έχει θετικά αποτελέσματα.
19/08/25 _ Business Know-how