Προσβολή trademark: Η συχνότερη περίπτωση και γιατί συμφέρει η κατοχύρωση σήματος επιχείρησης, προϊόντος και υπηρεσίας [2ο μέρος]
Σε προηγούμενο άρθρο μας περιγράψαμε την έννοια του κινδύνου σύγχυσης, εκθέσαμε τα βασικά κριτήρια βάσει των οποίων αυτός διαγιγνώσκεται και εξηγήσαμε τους λόγους για τους οποίους είναι πολύ συνηθισμένο κάποιος μη ειδικός να θεωρεί -ειλικρινά και ευλόγως- ότι κίνδυνος σύγχυσης δεν συντρέχει, πλην όμως αυτή του η εντύπωση να είναι εσφαλμένη.
26/10/21 _ Business Know-how