NEWSFLASH...
Food for Thought
ανάγνωση

Απρίλιος 2019 @ epixeiro: Από το ελαιόλαδο στα Public και από τα social στα Harrods!

Απρίλιος 2019 @ epixeiro: Από το ελαιόλαδο στα Public και από τα social στα Harrods!
06_05_2019
epixeiro icon Food for Thought

Σήμερα ρίχνουμε μια ματιά στα άρθρα που εσείς ξεχωρίσατε τον περασμένο Απρίλιο, βάσει της αναγνωσιμότητας που τους προσφέρατε. Κάπως έτσι, ξεκινάμε μια βόλτα από το Public, δοκιμάζουμε ελαιόλαδα πολυτελείας, περνάμε από το Ορλάντο, μαθαίνουμε για την εταιρική κοινωνική ευθύνη και αποθηκεύουμε με ασφάλεια τις αποσκευές μας, φτάνοντας μέχρι τα Galeries Lafayette και τα Harrods!

Ξεκινώντας αντίστροφα, στην 15η θέση βρίσκουμε το άρθρο του Αντώνη Σπυριδάκη με τους τρεις λόγους για τους οποίους το engagement είναι το μέλλον στα social media. Στην 14η θέση βρίσκεται η Κατερίνα Σαλαβούρα και το θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ενώ στην 13η το άρθρο της Μαρίας Γιαννέτου για την μαθητική - εικονική επιχείρηση ΕsΤhesi, με το πιο έξυπνο σύστημα για παρκάρισμα στην πόλη.

ΕsΤhesi1.jpg?mtime=20190401111607#asset:119473

Λίγο παραπάνω, στην 12η θέση, βρίσκουμε τον Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη και την ανάλυση του για το πώς μία πόλη 2 εκατ. κατοίκων προσελκύει 72 εκατ. επισκέπτες ετησίως. Από την 11η θέση η Μαρίνα Ψιλούτσικου αναρωτιέται πόσο «πεταμένα» είναι, τελικά, τα λεφτά που πληρώνουμε για τη μάρκα, ενώ από την 10η θέση μαθαίνουμε τι δεν αποκαλύπτουν ποτέ οι έξυπνοι άνθρωποι για τον εαυτό τους στη δουλειά.

aisle-beverages-bottles.jpg?mtime=20190330163229#asset:119403

Η αντίστροφη μέτρηση συνεχίζεται με την 9η θέση και τις 10 από τις πιο πρωτότυπες συσκευασίες προϊόντων που έχουμε δει ποτέ, ενώ στην 8η γνωριζόμαστε με την Lockerbox, μια νέα επιχείρηση στη Θεσσαλονίκη που προσφέρει υπηρεσίες φύλαξης αποσκευών. Η συγκεκριμένη τριάδα κλείνει με την 7η θέση και την Έλενα Ερμείδου η οποία μας εξηγεί όσα γνωρίζουμε και όσα δεν γνωρίζουμε για τις ασφαλιστικές, με μία μόνο ματιά.

boxart4.jpg?mtime=20190325004432#asset:118720

Η επόμενη τριάδα ξεκινάει με την 6η θέση και τον Δημήτρη Δημητριάδη ο οποίος δίνει 5+1 χρυσούς κανόνες για τα posts και τον λογαριασμό μας στο Instagram, ενώ στην 5η θέση βρίσκουμε τη συνέντευξη με τον Γιώργο Κολλιόπουλο της Speiron, ο οποίος μας μιλάει για το ελαιόλαδο πολυτελείας «λ /lambda/» και για την αγορά του «luxury food & beverage». Μέσω της 4ης θέσης μαθαίνουμε ποιες είναι, τελικά, οι δεξιότητες του 21ου αιώνα που «πυροδοτούν» το αύριο.

nextbigthing.jpg?mtime=20190330022533#asset:119368

Την κορυφαία τριάδα για τον Απρίλιο του 2019 ανοίγει ο Κώστας Δερμούσης και η απάντηση που δίνει στο ερώτημα «γιατί ποτέ δεν βρίσκω τους κατάλληλους ανθρώπους;» ενώ στη 2η ο Δημήτρης Μητράκος, ιδρυτής της εταιρείας Yamas, μας εξηγεί πως είχε καταφέρει να «βάλει» το προϊόν του στα πασίγνωστα Galeries Lafayette και Harrods. Στην πρώτη θέση, ο Χρήστος Κοτσακάς εξηγεί γιατί το Public είχε φέρει 345 iPhone 6 όταν αυτό είχε επισήμως αποσυρθεί από τα καταστήματα.

tech_store_public.jpg?mtime=20190422234126#asset:122761

Ραντεβού σε μερικές εβδομάδες, με τα κορυφαία άρθρα του μήνα που διανύουμε!


Δείτε τα top των προηγούμενων μηνών:

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr