NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

5 marketing tips για μικρά ξενοδοχεία (Μέρος Τρίτο)

5 marketing tips για μικρά ξενοδοχεία (Μέρος Τρίτο)

Ας συνεχίσουμε τη σειρά των σχετικών άρθρων με πέντε ακόμα απλές πρακτικές, πέντε marketing tips που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από το πλήθος!

1. Επενδύστε στο User Generated Content

Η γενιά των millennials φημίζεται για την εξάρτησή της από το smartphone, αλλά και τον διαμοιρασμό των εμπειριών τους. Ενθαρρύνετε, λοιπόν, τη νέα γενιά να μοιραστεί στο Instagram τις εμπειρίες της στο ξενοδοχείο ή το εστιατόριο σας. Δημιουργήστε χώρους που έχουν κάτι μοναδικό (π.χ. έναν τοίχο με μια εντυπωσιακή εικόνα ή γκράφιτι) ή επενδύστε στο τελικό προϊόν σας (π.χ. μοναδική παρουσίαση ενός πιάτου). Αρκετά ξενοδοχεία στο εξωτερικό ενημερώνουν τους επισκέπτες τους πού μπορούν να βγάλουν όμορφες φωτογραφίες.

2. Δημιουργήστε ειδικά πακέτα για γκρουπ

Κάντε ειδικές προσφορές σε συλλόγους, συνδέσμους, αθλητικές ομάδες αλλά και σε διάφορα reunions. Μια ιδιαίτερα δημοφιλής και προσοδοφόρα αγορά στο εξωτερικό είναι οι κλειστοί γάμοι, με 20-30 καλεσμένους, στενούς φίλους και συγγενείς. Αρκετοί από αυτούς τους επισκέπτες μπορεί, αν μείνουν ικανοποιημένοι, να επιστρέψουν με τις οικογένειές τους.

3. Καταχωρίστε την επιχείρησή σας σε review sites

Αποκτήστε παρουσία σε sites που φιλοξενούν κριτικές (π.χ. Booking, TripAdvisor), αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο το brand visibility της εταιρείας σας (κοινώς, θα είστε «ορατοί» σε ένα μεγάλο κοινό). Αφενός θα έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για το αν ανταποκριθήκατε ή όχι στις προσδοκίες των επισκεπτών σας, αφετέρου, μπορείτε να κατασκοπεύσετε, χωρίς να κουραστείτε ιδιαίτερα, τους ανταγωνιστές σας.

4. Δημιουργήστε ψηφιακούς οδηγούς

Οι νέοι σήμερα δεν δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις μπροσούρες ή τους συμβατικούς χάρτες που θα βρουν στο ξενοδοχείο σας. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν επιζητούν καθοδήγηση για το πού θα πάνε και τι θα δουν, απλώς την θέλουν σε ηλεκτρονική μορφή. Δημιουργήστε, λοιπόν, ψηφιακούς οδηγούς για τα αξιοθέατα της περιοχής, τα θέλγητρα, τα φεστιβάλ κ.ά.

Με άλλα λόγια, «πουλήστε την περιοχή, όχι μόνο το ξενοδοχείο». Ακόμα και στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να παρουσιάζονται αναλυτικά διάφορες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να κάνει στην περιοχή.

5. Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση

Κάθε ενέργεια μάρκετινγκ θα αποτύχει αν το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι προβληματικό ή απλώς μέτριο. Για το λόγο αυτό, προσλάβετε και εκπαιδεύστε άτομα που πάντα θα βάζουν τον πελάτη ψηλά. Μην ξεχνάτε ότι η ποιότητα της εξυπηρέτησης δεν ξεπερνάει ποτέ την ποιότητα των ανθρώπων που την προσφέρουν. Η εξαιρετική εξυπηρέτηση μετατρέπει τον επισκέπτη σε πρεσβευτή της μάρκας σας, καθώς θέτει τις βάσεις για μία αξιομνημόνευτη εμπειρία, που συνήθως μεταφράζεται σε θετικές κριτικές.

Βρείτε παρακάτω τα προηγούμενα δύο μέρη του αφιερώματος:

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr