NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Ποια πλατφόρμα (CMS) να διαλέξω για το eshop μου;

Ποια πλατφόρμα (CMS) να διαλέξω για το eshop μου;

Οι διαδικτυακές αγορές παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη από το 2014. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι οι online πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 6,5 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τη δύση του 2023. Η κατασκευή ενός e-shop αποτελεί σήμερα μία από τις βασικές προτεραιότητες του σύγχρονου επιχειρηματία.

Πώς επιλέγει, όμως, κάποιος το κατάλληλο CMS (Content Management System) για το e-shop του;

Το CMS είναι το περιβάλλον στο οποίο μπορεί κανείς να καταχωρεί και να διαχειρίζεται το περιεχόμενο των επιμέρους σελίδων του ηλεκτρονικού του καταστήματος. Συνεπώς, είναι καίριας σημασίας να γίνει επιλογή του κατάλληλου CMS, που να ανταποκρίνεται στις εκάστοτε ανάγκες, σύμφωνα με τα σχέδια και τη στρατηγική.

Ποιο είναι όμως το κατάλληλο CMS για το e-shop σας;

Αρχικά, το πλάνο της επιχείρησής είναι αυτό που καθορίζει τις επιθυμητές λειτουργίες του e-shop που πρόκειται να δημιουργηθεί. Πόσο προσωποποιημένο θα είναι; Πόσους κωδικούς θα φιλοξενεί; Τι λειτουργίες θα χρειαστεί να υπάρχουν; Τι γνώσεις προγραμματισμού απαιτεί ο χειρισμός του; Τι ενέργειες marketing θα υλοποιηθούν;

Ο παρακάτω πίνακας δείχνει συγκεντρωτικά τους παράγοντες αυτούς:

board_koalla.PNG?mtime=20201008174649#asset:215181

Τα CMS που χρησιμοποιούνται συχνότερα:

  1. Shopify
  2. WooCommerce
  3. Prestashop
  4. Magento
  5. OpenCart

Shopify

Το Shopify είναι ιδανική λύση για όσους θέλουν να δοκιμάσουν μια αγορά, μια και δεν έχει κόστος εγκατάστασης. Επίσης, αποδίδει πολύ καλά σε συνάρτηση με προώθηση στα social media για περιπτώσεις dropshipping. Ο χειριστής του συστήματος μπορεί να σετάρει εύκολα το Shopify, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις προγραμματισμού. Επίσης, περιλαμβάνει γρήγορες αγορές με ένα click, καθώς το σύστημα συγκρατεί στοιχεία προηγούμενων αγορών.

Στα αρνητικά είναι οι μέτριες δυνατότητες SEO και οι μέσες θέσεις στην κατάταξη αναζητήσεων. Επίσης, υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες επιλογές δωρεάν θεμάτων, και χρεώσεις προμήθειας στις συναλλαγές. Το βασικό του μειονέκτημα, όμως, είναι ότι έχει μηνιαία συνδρομή ενοικίασης, δηλαδή είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που ουσιαστικά δεν ανήκει σε εκείνον που το λειτουργεί.

Υπέρ

  • Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης
  • Εύκολη ρύθμιση
  • 1-click αγορές
  • Πολυκαναλική εμπειρία του χρήστη
  • Όμορφα θέματα

Κατά

  • Μέτριες δυνατότητες SEO
  • Μη προσαρμόσιμη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς
  • Οι επιπλέον εφαρμογές κοστίζουν
  • Χρειάζεται προγραμματιστής για προηγμένες επιλογές
  • Μηνιαία συνδρομή ενοικίασης

WooCommerce

Πάνω από τρία εκατομμύρια e-shops παγκοσμίως χρησιμοποιούν το WooCommerce. Πολλά από αυτά, μάλιστα, είναι από τα κορυφαία στον κόσμο. Το συγκεκριμένο σύστημα χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις που στηρίζονται στο καλό SEO.

Μια που το WooCommerce λειτουργεί ως πρόσθετο του WordPress, η σύζευξη των δύο είναι εύκολη για χειριστές με εξοικείωση στο WordPress. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει το συγκεκριμένο σύστημα τόσο εύχρηστο και δημοφιλές, σε αντίθεση με άλλα που χρησιμοποιούνται καθαρά για υποστήριξη του e-shop.

Το στήσιμο και η καταχώρηση προϊόντων είναι αρκετά εύκολα. Ενέργειες marketing και πολυκαναλικές αγορές υποστηρίζονται μέσω επεκτάσεων. Αυτό, όμως, που κάνει τη χρήση του WooCommerce πραγματικό θησαυρό, είναι ότι επιτρέπει στο e-shop να έχει ένα όμορφο design, χωρίς να ξοδευτούν χρήματα.

Η εγκατάσταση διάφορων επεκτάσεων, όμως, μπορεί ενίοτε να γίνει κουραστική, αλλά και να επιβαρύνει την τσέπη. Επίσης, καθώς προστίθεται σημαντικός αριθμός προϊόντων, παρατηρούνται καθυστερήσεις φόρτωσης σελίδας.

Υπέρ

  • Η καλύτερη πλατφόρμα για SEO
  • 1-click αγορές
  • Εξαιρετικές δυνατότητες προσαρμογής
  • Ιδανικό για ενέργειες marketing
  • Μεγάλο community για να απευθύνετε ερωτήσεις

Κατά

  • Το hosting μπορεί να γίνει ακριβό
  • Μπορεί να προκύψουν ανάγκες αντιμετώπισης προβλημάτων
  • Χρειάζονται επεκτάσεις για απλές διαδικασίες
  • Δεν υπάρχει οργανωμένη υποστήριξη εντός πλατφόρμας

Prestashop

Η επιλογή του Prestahop είναι αρκετά δημοφιλής για ηλεκτρονικά καταστήματα χονδρικής. Επιτρέπει πολύ καλά αποτελέσματα SEO και υπάρχει οργανωμένο community με εμπειρία, που μπορεί να ανταποκριθεί σε οποιαδήποτε ερώτηση υπάρξει.

Το Prestashop είναι δωρεάν, αλλά θα χρειαστούν χρήματα για την εγκατάσταση απαραίτητων modules, και πιθανότητα θα χρειαστεί και η πληρωμή ενός developer.

Υπέρ

  • Πολλές διαθέσιμες εφαρμογές και επεκτάσεις
  • Εξαιρετική απόδοση SEO
  • Ευέλικτος κώδικας ανοιχτής πηγής
  • Μεγάλο community για ερωτήσεις

Κατά

  • Πιο αργή φόρτωση από άλλα αντίστοιχα συστήματα
  • Απαιτείται γνώση προγραμματισμού
  • Περιορισμένη συνέργεια με δυνατότητες marketing από τρίτα μέρη

Magento

Το σύστημα Magento είναι το CMS που επιλέγουν μεγάλα brands με αρκετές χιλιάδες κωδικούς, που επιθυμούν να έχουν ένα εντελώς προσαρμοσμένο στην εταιρική τους ταυτότητα e-shop. Εδώ σίγουρα χρειάζονται γνώσεις προγραμματισμού, ίσως και μια ολόκληρη ομάδα από developers, για να κατασκευάσουν ένα πραγματικά ξεχωριστό e-shop.

Όπως είναι λογικό, μια προσπάθεια δημιουργίας ενός τέτοιου ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να κοστίσει αρκετά. Αν το όραμά είναι η δημιουργία ενός μοναδικού e-shop, που αντιπροσωπεύει πλήρως την επιχειρηματική ιδέα, τα χρήματα που θα ξοδευτούν θα έχουν αντίκρισμα.

Έτσι, ξεκλειδώνονται χρήσιμα εργαλεία και πρόσθετες εφαρμογές για να φτιαχτεί προσαρμοσμένο, ως προς το χρήστη, περιεχόμενο, αυξάνοντας έξυπνα τις πωλήσεις.

Υπέρ

  • Πλούσιο σε χαρακτηριστικά με δυνατότητες προσαρμογής
  • Εξαιρετική απόδοση SEO
  • 1-click αγορές
  • Ευέλικτο hosting

Κατά

  • Ακριβά θέματα
  • Εύκολη επιβράδυνση της φόρτωσης
  • Απαιτεί δεξιότητες ανάπτυξης κώδικα
  • Απαιτεί άφθονο χώρο και μνήμη για καλή απόδοση
  • Πιθανά υψηλά έξοδα hosting
  • Δεν υπάρχει οργανωμένη υποστήριξη εντός πλατφόρμας

OpenCart

Το OpenCart είναι πολύ διαδεδομένο στη χώρα μας. Χρησιμοποιείται για λιανικές και χονδρικές πωλήσεις, που απαιτούν πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντων, για παράδειγμα μέτρηση μήκους υφάσματος, παραγγελία σε κιλά προϊόντος κτλ.

Η διαδικασία οργάνωσης ενός e-shop με το OpenCart είναι σχετικά απλή. Μπορεί, όμως, για συγκεκριμένες προσθήκες επεκτάσεων, να απαιτηθεί developer ή να χρειαστεί η αγορά έτοιμων modules. Παρ’ όλα αυτά, με το OpenCart δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας ενός επαγγελματικού e-shop, πλήρως προσαρμοσμένου στην αισθητική του ιδιοκτήτη.

Υπέρ

  • Δωρεάν χρήση
  • Απλό και γρήγορο σετάρισμα
  • Απεριόριστη δυνατότητα προσθήκης κατηγοριών
  • Δυνατότητα ενημέρωσης μέσω OpenCart forum

Κατά

  • Κάποιες επεκτάσεις έχουν θέματα ασφαλείας ή κοστίζουν
  • Κάποιες επεκτάσεις δεν έχουν ικανοποιητική υποστήριξη από τους δημιουργούς τους
  • Περιορισμένες επιλογές για μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα
  • Απαιτεί έστω ελάχιστες προγραμματιστικές γνώσεις

Η επιλογή του κατάλληλου CMS είναι μια σημαντική απόφαση για τη μετέπειτα πορεία του e-shop.

To koalla.gr είναι η πρώτη πλατφόρμα στην Ελλάδα που παρέχει υπηρεσίες για κατασκευή ιστοσελίδων, δημιουργία e-shop, προώθηση επιχειρήσεων, σχεδιασμό logoκαι πολλά άλλα από Έλληνες freelancers.

Koala_Epixiro_Article_Graphics_23.09.20_InBody-1.png?mtime=20200925173824#asset:211902

Πλέον, μπορείτε να επιλέξετε μέσα από εκατοντάδες ενεργές προσφορές και να συνομιλήσετε απευθείας με τον επαγγελματία που επιθυμείτε να συνεργαστείτε. Για κάθε συνεργασία σας εντός της πλατφόρμας, θα είστε πάντα προστατευμένοι από την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων koalla μέχρι εσείς να επιβεβαιώσετε την ολοκλήρωση και παράδοση της παραγγελίας σας.

Μπείτε σήμερα στο koalla.gr, εξερευνήστε όλες τις προσφορές των freelancers, συγκρίνετε τα προφίλ τους και διαλέξτε το δικό σας συνεργάτη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.



... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr