NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Τι πρέπει να κάνεις πριν ξεκινήσεις μια νέα επιχείρηση!

 Τι πρέπει να κάνεις πριν ξεκινήσεις μια νέα επιχείρηση!
02_12_2016
Γιώργος Παλαιός Οικονομολόγος

Οι χρυσές συμβουλές για μια επιτυχημένη επιχείρηση.

Είναι ωραίο που έχεις την όρεξη και την ενέργεια να κάνεις κάτι δικό σου, που έχεις μια ιδέα που θες να υλοποιήσεις και βιάζεσαι να ξεκινήσεις την επιχείρησή σου. Παρ’ όλα αυτά, το να σταθείς λίγο και να εστιάσεις ώστε να φτιάξεις το πλάνο σου για την εκκίνηση της εταιρίας σου, μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην αποτυχία και την επιτυχία. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που είναι καλό να έχεις υπόψη σου για την τοποθέτηση της επιχείρησής σου:

Εξέτασε τον Ανταγωνισμό

Πρέπει να καταλάβεις ότι οι ανταγωνιστικές οντότητες (εταιρείες, ελεύθεροι επαγγελματίες, marketplaces) που υπάρχουν στο χώρο πριν από σένα, δεν είναι μόνο αντίπαλοι που μάχεστε για να κερδίσετε τους πελάτες της αγοράς, αλλά και χρήσιμοι συνεργάτες κατά μία έννοια.

Οι εταιρίες που υπάρχουν ήδη στο τμήμα της αγοράς που θες να εισέλθεις μπορούν να σου προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες. Είναι σημαντικό να δώσεις αρκετό χρόνο στο να μελετήσεις την εξέλιξή τους, τα μοτίβα που τυχόν υπάρχουν, τις αποτυχίες και τις επιτυχίες τους, προτού να ξεκινήσεις να κάνεις το δικό σου πλάνο για την ίδρυση της επιχείρησής σου.

Εκτός του ότι θα μάθεις από τα λάθη και τα σωστά των ανταγωνιστών σου, μπορείς να αποκτήσεις μια καλή κατανόηση του πως εσύ μπορείς να δώσεις το κάτι παραπάνω από όσους υπάρχουν ήδη στην αγορά. Οι πληροφορίες που θα μελετήσεις, είτε στο κομμάτι του business development της εταιρείας σου, είτε στην φάση σχεδιασμού και ανάπτυξης του προϊόντος ή υπηρεσίας μπορούν να σε κάνουν να διαφοροποιηθείς άμεσα. Έτσι θα μπορέσεις να ξεχωρίσεις πιο εύκολα από τους υπόλοιπους κάτι που θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις πιστούς πελάτες.

 Γνώρισε το πελατολόγιό σου!

Είναι πολύ σημαντικό να βλέπεις τα πράγματα με αισιοδοξία αλλά μη το παρακάνεις. Έχεις ήδη επενδύσει πόρους (χρήμα, χρόνο και ψυχικό κόπο) για να αφήσεις τον εγωισμό να σε κάνει να υπερεκτιμήσεις το πόσοι άνθρωποι θα ενδιαφερθούν για τα προϊόντα σου και εν τέλει θα αγοράσουν.

Η προεργασία να αναγνωρίσεις ποιοι είναι οι πελάτες σου πρέπει να είναι ακριβής. Εκτός του ότι πρέπει να ξέρεις ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σου, πρέπει να γνωρίζεις και που μπορείς να τους βρεις. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις πλάνο εξαρχής για το πώς θα τους προσεγγίσεις. Μια αποτυχία να τους φέρεις κοντά σου στην αρχή έχει επιπτώσεις που επηρεάζουν την πορεία σου απρόβλεπτα.

Παράθεση - epixeiro.gr

Οι άνθρωποι είναι το νούμερο ένα συστατικό για όταν πρόκειται να κάνεις μία επιτυχημένη αρχή.

Πλάσαρε την πραμάτεια σου σωστά!

Πέραν από το να δημιουργήσεις το σωστό προϊόν/υπηρεσία, το μάρκετινγκ είναι το πιο σημαντικό στοιχείο όταν ξεκινάς μια νέα επιχείρηση. Η σύνδεση που θα σου δώσει με το αγοραστικό κοινό είναι σημαντική προκειμένου να γίνεις ένας αξιόλογος παίκτης στην αγορά που δραστηριοποιείσαι.

Σε σχέση με το παρελθόν, πλέον, οι νέες επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να δίνουν το μεγαλύτερο μέρος του budget τους για διαφήμιση προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή του κοινού, ούτε γιγαντοαφίσες στις κεντρικές λεωφόρους χρειάζονται, ούτε τηλεοπτικές διαφημίσεις (η τηλεόραση πια αποτελεί παρωχημένο μέσο).

Μία στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια από τα κατάλληλα μέσα είναι πολύ πιο αποτελεσματική για νέες επιχειρήσεις. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείς ότι όλο σου το διαφημιστικό κονδύλι πηγαίνει σε μέσα που θα εισάγουν την εταιρία σου σε ανθρώπους που έχουν κίνητρο και επιθυμία για να αξιοποιήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες σου και φυσικά είναι δέκτες του συγκεκριμένου μέσου.

Δυστυχώς πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν πολύ αόριστες στρατηγικές μάρκετινγκ με πολύ μεγάλο εύρος εν δυνάμει πελατολογίου, χωρίς συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. 

Αυτό που είναι σημαντικό είναι να σε δουν αυτοί που έχεις ορίσει εσύ ως target group της εταιρείας σου. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί προσφέροντας αξία (πχ  χρήσιμες πληροφορίες) στο group ανθρώπων που σε ενδιαφέρει. Αν έχεις λίγη υπομονή, αυτή η στρατηγική θα σου επιτρέψει να αποκτήσεις την εμπιστοσύνη τους και να γίνεις τελικά η «αυθεντία» της αγοράς.

Φέρε στην ομάδα τους καλύτερους!

Ενώ είναι δύσκολο να αφήσεις τον έλεγχο, όσον αφορά την εταιρία σου, η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι είναι το νούμερο ένα συστατικό για όταν πρόκειται να κάνεις μία επιτυχημένη αρχή. Χρειάζεται όμως χρόνο και πόρους για να βρεις τους ανθρώπους που έχουν τις ικανότητες και την εμπειρία που χρειάζεσαι για να σχεδιάσεις μία αποτελεσματική στρατηγική ανάπτυξης.

Πολλοί νέοι επιχειρηματίες τρομάζουν από την προοπτική του να προσλάβουν κόσμο επειδή δεν έχουν τα κεφάλαια για υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης και ότι συνεπάγεται αυτό και στα επιπρόσθετα κόστη προς το κράτος (Ασφάλιση). Επιπρόσθετα, αν πας να κάνεις μεγάλα βήματα μπροστά, χωρίς να είσαι έτοιμος, εν τέλει μπορεί να καταλήξεις να κάνεις βήματα πίσω, τόσο από τα υψηλά κόστη, όσο και από τα θέματα management, καθώς και οι υπάλληλοι χρειάζονται φροντίδα και προσοχή, όπως ακριβώς και η λειτουργία της επιχείρησής σου.

Παρ’ όλα αυτά, με μετρημένες κινήσεις και εξωτερικές συνεργασίες μπορείς να τονώσεις την επιχείρησή σου, ώστε να έχεις τη βοήθεια και συμπαράσταση που χρειάζεσαι για να αναπτυχθείς. Το outsourcing, οι αυτόνομοι εξωτερικοί συνεργάτες, οι εξειδικευμένες εταιρείες πάνω σε κάτι που σε απασχολεί, μπορούν να δώσουν λύση που in house το κόστος θα σε περιόριζε.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr