NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Χαρά Γεωργιάδου: Το τοπίο του τουρισμού είναι πολύ δυναμικό, γρήγορο και έντονα εναλλασσόμενο

Χαρά Γεωργιάδου: Το τοπίο του τουρισμού είναι πολύ δυναμικό, γρήγορο και έντονα εναλλασσόμενο

Πόσο εξοικοιωμένη είναι τελικά η Ελλάδα με τις online κρατήσεις καταλυμάτων; Τι ρόλο παίζει το διαδίκτυο στον τουριστικό τομέα; Η Χαρά Γεωργιάδου, Industry Manager στην εταιρεία trivago για τις αγορές της Ελλάδας, της Κύπρου και της Τουρκίας, δίνει τις απαντήσεις στην συνέντευξή της στο epixeiro.gr.

Η trivago δημιούργησε μια θυγατρική πωλήσεων, την trivago Hotel Relations GmbH, με στόχο την επιτάχυνση των απευθείας συναλλαγών με τα ξενοδοχεία. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό.

Όντως η νέα θυγατρική σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξη και την ενίσχυση των απευθείας σχέσεων της trivago με τους ανεξάρτητους ξενοδόχους. Μέσα από αυτό το βήμα επιθυμούμε να επιταχύνουμε τη δυνατότητά μας να αξιοποιούμε σε ευρεία κλίμακα ένα υψηλής εξειδίκευσης διεθνές δυναμικό πωλήσεων και να οικοδομούμε ισχυρότερους δεσμούς με τους ξενοδόχους. Επιπρόσθετα η κίνηση αυτή μας επιτρέπει την ακόμη πιο στενή συνεργασία με τους ξενοδόχους και την καλύτερη υποστήριξή τους, ώστε να στεφθούν με επιτυχία οι στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν.

Η trivago Hotel Relations GmbH θα έχει στόχο να διευκολύνει τη μετάβαση σε έναν κόσμο ταξιδιωτών που αναζητούν ξενοδοχεία και κάνουν κρατήσεις online. Τα 4 εργαλεία που προσφέρονται στους ξενοδόχους είναι τα: trivago Hotel Manager, trivago Hotel Manager PRO, Rate Connect και Base7 Property Management System. Μιλήστε μας για αυτά τα εργαλεία, τι προσφέρουν ακριβώς, ποια τα οφέλη και υπάρχει κόστος για αυτά;

Αυτά τα εργαλεία -κάποια από τα οποία είναι δωρεάν και κάποια όχι- είναι ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία βάσει των αναγκών των ξενοδόχων, έχοντας ως βασικό σκοπό να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες στο ξενοδοχείο τους.  Συγκεκριμένα, οι  ξενοδόχοι έχουν τη δυνατότητα μέσα από το δωρεάν εργαλείο trivago Hotel Manager να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη και ελκυστική διαδικτυακή προβολή την οποία μπορούν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο μέσα από την αναβαθμισμένη έκδοση trivago Hotel Manager PRO, το οποίο προσφέρει επιπλέον δυνατότητες προβολής αλλά και πρόσβασης σε στατιστικές πληροφορίες για το προφίλ των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου αλλά και για τον ανταγωνισμό.  Επιπρόσθετα μέσα από το εργαλείο Rate Connect τους δίνεται η δυνατότητα να ενισχύσουν τις άμεσες κρατήσεις τους, μειώνοντας ταυτόχρονα τα έξοδα διανομής τους. Τέλος, το Base7 Property Management System αποτελεί ένα σύστημα PMS το οποίο βοηθάει ουσιαστικά  τον ξενοδόχο να απλοποιήσει και να αυτοματοποιήσει τις καθημερινές δραστηριότητές του,  βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία των πελατών του.

trivago_offices_reception.jpg?mtime=20171218172049#asset:72437

Πόσο σημαντική είναι η online παρουσία για τους ξενοδόχους σήμερα; Έχει βοηθήσει πραγματικά το διαδίκτυο ώστε να γίνουν καλύτερες οι τουριστικές υπηρεσίες;

Αυτό που επικοινωνούμε και τονίζουμε συνεχώς στους ξενοδόχους είναι πως αν επιθυμούν να είναι ανταγωνιστικοί και να εξασφαλίσουν βιωσιμότητα για τις επιχειρήσεις τους θα πρέπει να στραφούν στο διαδίκτυο. Αν δεν το έχουν κάνει ήδη, τότε έχουν αργήσει. Εκεί βρίσκεται ο μεγαλύτερος όγκος των δυνητικών πελατών τους. Οι ταξιδιώτες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην online αναζήτηση. Αυτό δεν είναι  απλά μια τάση, αλλά το δεδομένο. Επιπλέον, το διαδίκτυο αλλά και η τεχνολογία, παρέχει εύχρηστα και έξυπνα εργαλεία τόσο για τον ταξιδιώτη, όσο και για τον ξενοδόχο. Μέσα από τη χρήση αυτών των εργαλείων παρατηρούμε βελτίωση των υπηρεσιών. Οι χρήστες-ταξιδιώτες μπορούν πλέον να συγκρίνουν πληροφορίες και τιμές σε πραγματικό χρόνο και να επιλέγουν το ιδανικό για αυτούς ξενοδοχείο, γεγονός που ενισχύει τον βαθμό  ανταγωνισμού ανάμεσα στα ξενοδοχεία, τα οποία με τη σειρά τους μέσα από τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων,  μπορούν να γίνουν ακόμα καλύτερα και πιο ανταγωνιστικά.  Στο ειδικά διαμορφωμένο blog μας, δίνεται η δυνατότητα σε όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο της βιομηχανίας της φιλοξενίας να ενημερωθούν για όλες τις διαδικτυακές ξενοδοχειακές τάσεις, για θέματα τεχνολογίας, αλλά και για όλα εκείνα τα εργαλεία τα οποία θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους και να φέρουν καλύτερα αποτελέσματα στα ξενοδοχεία τους.

Το 2008 ξεκινήσατε την ελληνική έκδοση της trivago. Ποια είναι τα σημεία-κλειδιά της επιτυχίας σας έκτοτε σε μια χώρα που ζει και αναπνέει με τον τουρισμό;

Θα έλεγα πως η ελληνική αγορά- όπως και πολλές άλλες -αγκάλιασαν το προϊόν της trivago γιατί απλά διευκολύναμε τη διαδικτυακή αναζήτηση για την εύρεση του ιδανικού ξενοδοχείου. Οι ταξιδιώτες μπορούν μέσα από μια προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα να συγκρίνουν σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες αλλά και τιμές για τα ξενοδοχεία. Έτσι μπορούν μέσα από την χρήση της trivago να εξοικονομήσουν χρόνο αλλά και χρήματα. Επιπρόσθετα αναλύουμε συνεχώς τις τάσεις και τις ανάγκες των ταξιδιωτών αλλά και των ξενοδόχων και ανάλογα βελτιώνουμε και προσαρμόζουμε το προϊόν μας.  

Σύμφωνα με την εμπειρία σας, πόσο έχουν εξοικειωθεί οι Έλληνες με το να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την ανεύρεση καταλυμάτων; Πού βρισκόμαστε σε σχέση με το εξωτερικό;

Το διαδίκτυο έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητα και των Ελλήνων χρηστών για την ανεύρεση καταλυμάτων. Σίγουρα υπάρχουν αγορές όπως η Αγγλία ή άλλες αγορές της κεντρικής Ευρώπης ή την Αμερική,  οι οποίες είναι πολύ πιο ώριμες διαδικτυακά από την ελληνική αγορά στο κομμάτι αυτό. Θα έλεγα πως αυτό το οποίο εμποδίζει ακόμα τους Έλληνες, είναι η χρήση του διαδικτύου για τις οικονομικές συναλλαγές τους -ακόμα και όταν πρόκειται για καταλύματα. Ναι μεν αναζητούν online αλλά πολλοί είναι αυτοί που θα κάνουν κράτηση offline, μιας και νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια με τον τρόπο αυτό.

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε νέους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού;

Οι νέοι επιχειρηματίες του χώρου θα πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες των ταξιδιωτών και να αναλύσουν προσεχτικά τις τάσεις που δημιουργούνται στο χώρο του τουρισμού. Το τοπίο του τουρισμού είναι πολύ δυναμικό, γρήγορο και έντονα εναλλασσόμενο και εύκολα μπορεί να γίνει « disrupted » από μια νέα τάση. Χαρακτηριστική είναι τα τελευταία χρόνια η τάση της « Οικονομίας του διαμερισμού ». Έτσι λοιπόν για να είναι μια επιχειρηματική κίνηση στο χώρο του τουρισμού βιώσιμη και επιτυχής θεωρώ πως θα πρέπει αρχικά να καλύπτει μια ανάγκη, να έχει σωστή στόχευση, ολοκληρωμένο στρατηγικό & μάρκετινγκ πλάνο, συνεχή ανάλυση της απόδοσης και εντατική βελτιστοποίηση όπου χρειάζεται. 

Για να κλείσουμε με κάτι πιο ανάλαφρο, τι ψάχνει ο κόσμος αυτήν την περίοδο;

Οι Έλληνες κάνουν αυτήν την περίοδο αναζητήσεις κατά κύριο λόγο σε ορεινούς προορισμούς στο εσωτερικό της χώρας και όχι αδικαιολόγητα. Πιστεύω πως η Ελλάδα έχει εξαιρετικά ελκυστικούς χειμερινούς προορισμούς και οι Έλληνες ταξιδιώτες δείχνουν να τους προτιμούν για ακόμα μια χρονιά συγκριτικά με τους αντίστοιχους του εξωτερικού.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr