NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Διαφήμιση χωρίς λεφτά γίνεται; Γίνεται!

Διαφήμιση χωρίς λεφτά γίνεται; Γίνεται!

Το 2011, η οικογένεια μου αποφασίζει να συστηματοποιήσει την παραγωγή ούζου και τσίπουρου ιδρύοντας την Ποτοποιία Χατζόπουλος. Συνήθως όταν τα χρήματα είναι συγκεκριμένα, επιλέγεις σε ποιους τομείς θα επενδύσεις περισσότερο, σε ποιους λιγότερο και σε ποιους καθόλου. Στην περίπτωση μας δόθηκε βάση στην ποιότητα του προϊόντος, στις εγκαταστάσεις και στο προσωπικό. Μαντέψτε τι έμεινε απέξω...Η διαφήμιση ακριβώς!

Ζούμε ωστόσο στην εποχή της ψηφιοποίησης, όπου αν βάλεις μαζί ένα καλό προϊόν, μια σελίδα στο Facebook και κάποιον που τον ενδιαφέρουν τα social media, μπορείς να έχεις ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ωστόσο, ότι δεν είμαι κανένας marketing guru που θα αποκαλύψει μυστικά επιτυχίας για την εταιρεία σας. Θα μοιραστώ ωστόσο κάποιες ιδέες που εφάρμοσα, και στη δική μας περίπτωση πέτυχαν.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα, ήταν ότι ένα προϊόν όσο καλό και να είναι ποιοτικά, πρέπει να απαντά και σε κάποιες αξίες. Η Ποτοποιία Χατζόπουλος είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, η οποία εδρεύει στην Θράκη και κατά καιρούς έχει οργανώσει καμπάνιες κατά των μη εμφιαλωμένων ποτών. Ήδη σας ανέφερα τρεις: οικογένεια, τοπική παραγωγή, συνειδητοποιημένη διασκέδαση.

Στη συνέχεια, γνωρίζοντας ότι οι πωλητές μας ταξιδεύουν σε διάφορα σημεία της χώρας, για να μεταφέρουν παραγγελίες, τους ζήτησα να βγάζουν φωτογραφίες των προϊόντων μπροστά από διάφορα τοπία. Σύντομα ο Χατζόπουλος είχε γίνει ο νούμερο ένα ταξιδιωτικός οδηγός, ειδικά το καλοκαίρι η σελίδα μας ήταν ένα απέραντο γαλάζιο.

Ένα από τα προβλήματα βέβαια, που αντιμετωπίζουν νέα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, είναι ότι πολλές φορές ο κόσμος δεν ξέρει που μπορεί να τα βρει, καθώς διατίθενται σε συγκεκριμένα μαγαζιά. Πέρα λοιπόν από την επίσημη λίστα που υπάρχει στο site μας δημιούργησα αφιερώματα των καταστημάτων που μας επιλέγουν στο Facebook. Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο ο κόσμος θα ξέρει που να μας βρει αλλά προωθούμε και τους πελάτες μας.

Τέλος, καθώς στα σχέδια μας για το 2018 είναι και οι εξαγωγές, φρόντισα ο Χατζόπουλος να ταξιδέψει σε αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις, κυρίως με έντονη ελληνική παρουσία. Πώς έγινε αυτό; Είτε στη διάρκεια κάποιου δικού μου ταξιδιού έβγαλα φωτογραφία τα προϊόντα μας είτε ζήτησα από φίλους μου που μένουν στο εξωτερικό, να ανεβάσουν δικές τους φωτογραφίες με το Χατζόπουλο. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι από ένα σημείο και μετά αρχίσαμε να λαμβάνουμε και στο inbox μας φωτογραφίες χρηστών από διάφορα μέρη. Έτσι ο Χατζόπουλος ταξίδεψε στο Εδιμβούργο, στην Ουτρέχτη και στα σαλόνια της Βιέννης.

Η σελίδα μας σήμερα αριθμεί στα 5.434 like ενώ κάθε post λαμβάνει κατά προσέγγιση 30 like χωρίς, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, να έχουμε επενδύσει καθόλου χρήματα. Παράλληλα, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσουμε μια αξιοπρεπή online παρουσία, λαμβάνουμε αρκετές προσκλήσεις συνεργασίας μέσω αυτής, κάποιες από τις οποίες δεχθήκαμε.

Φίλε αναγνώστη αν καθώς διαβάζεις το άρθρο μου σκέφτηκες έστω και μια φορά ότι ναι αυτό θα μπορούσα να το κάνω και εγώ, ο σκοπός μου πέτυχε κατά 50%. Αν όμως καθώς διάβαζες το άρθρο μου επισκέφθηκες και τη σελίδα της Ποτοποιίας μας τότε ο σκοπός μου πέτυχε κατά 100%. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr