NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Customer Service
ανάγνωση

Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών

​Κάθε χρόνο, στις 21 Μαρτίου, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης. Ο σκοπός της Ημέρας είναι να προωθήσει την ανάγνωση, την γραφή, τη δημοσίευση και την διδασκαλία της Ποίησης στον κόσμο και να «δώσει νέα ώθηση και αναγνώριση στην Ποίηση, σε εθνικό, περιφερειακό και διεθνές επίπεδο». Η Εξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί, με μια οπτική, μέρος του καθημερινού πολιτισμού. Προσθέτει αξία στο παραγόμενο προϊόν και δημιουργεί τις συνθήκες για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και την ανάπτυξη του εμπορίου.

Με αυτήν την έννοια, η Εξυπηρέτηση Πελατών σαν πολιτιστική διαδικασία, έχει και αυτή θέση στον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας ποίησης, γιατί μέσω αυτής εκπολιτίζεται η καθημερινή ζωή των ανθρώπων και «πλάθονται» ανθρώπινες ιστορίες με αίσια πλοκή και τέλος.

Ακολουθεί μια ακροστιχίδα, που είναι ένα ποιητικό παιχνίδι κατά το οποίο τα αρχικά γράμματα κάθε πρότασης-στίχου αποτελούν μια λέξη όταν διαβάζονται από πάνω προς τα κάτω. Αυτή η ακροστιχίδα υπενθυμίζει, με έναν διαφορετικό τρόπο, τα οφέλη της παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών.

Όταν παρέχεται άρτια Εξυπηρέτηση Πελατών:

  • Επικρατεί η ευγένεια που πάντα κερδίζει και αναβαθμίζει τον κοινωνικό ρόλο της επιχείρησης, καθιστώντας την φορέα καθημερινού πολιτισμού σε όσους συναλλάσσονται με αυτήν
  • Ξεκινάει θετικά κάθε επαφή με τον πελάτη και αυτό διευκολύνει τις συναλλαγές και φέρνει θετικά αποτελέσματα σε ποιοτικό και οικονομικό επίπεδο
  • Υπογράφεται η άρτια ποιότητα των αγαθών που προσφέρονται και ο πελάτης νιώθει ότι το προϊόν ή η υπηρεσία που προμηθεύεται ανήκουν σε «επώνυμη» επιχείρηση και ότι δημιουργήθηκαν με φροντίδα
  • Προστίθεται αξία σε κάθε συναλλαγή με το θετικό αντίκτυπο της «προστιθέμενης αξίας» που προσφέρεται και αναδεικνύεται η πελατοκεντρική φιλοσοφία της επιχείρησης
  • Η επιχείρηση αποκτά καλή φήμη που διαδίδεται τόσο «στόμα με στόμα», όσο και μέσω του διαδικτύου
  • Ρυθμίζονται θετικά οι σχέσεις ανάμεσα στους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους προμηθευτές της επιχείρησης
  • Εξαλείφεται η «ξενομανία» που συνήθως αναφέρεται στο είδος και το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρονται σε άλλες «προηγμένες» χώρες. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει αντιληπτή η προσπάθεια που χρειάζεται για την παροχή άρτιας Εξυπηρέτησης Πελατών, αναβαθμίζοντας την αξία του παραγόμενου προϊόντος, τουλάχιστον όσον αφορά στο επίπεδο Εξυπηρέτησης που παρέχεται
  • Ταυτίζεται η επιχείρηση με κάτι ευχάριστο στην αντίληψη του πελάτη. Ο πελάτης αποκτά την επιθυμία να επιστρέψει στην επιχείρηση και γίνεται πρόθυμος να συγχωρήσει τυχόν αστοχίες που μπορεί να συμβούν
  • Η επιχείρηση έχει την ευκαιρία να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχει αναπτύσσοντας τις διαδικασίες Εξυπηρέτησης λαμβάνοντας υπόψη και τις συστάσεις των Πελατών της, που πρόθυμα θα της τις προσφέρουν, μιας και νιώθουν ότι αποτελούν μέρος της διαδικασίας Εξυπηρέτησης
  • Συνεργεί στη δημιουργία του καθημερινού πολιτισμού που είναι απαραίτητος στην επιχειρηματική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη
  • Η επιχείρηση και οι εργαζόμενοι διαφοροποιούνται με τον καλύτερο τρόπο από τον ανταγωνισμό. Έτσι οι προσπάθειες έχουν περισσότερα και ποιοτικότερα αποτελέσματα.
  • Προσφέρεται ικανοποίηση στους πελάτες γιατί εκπληρώνονται οι επιθυμίες τους με πρόσφορο τρόπο
  • Εκπολιτίζονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται και εξελίσσεται το επίπεδο της παροχής υπηρεσιών στην οικονομία και την κοινωνία
  • Λειτουργεί η θετική προδιάθεση από όλες τις πλευρές, γιατί η συμπεριφορά αναπαράγει συμπεριφορά, κάνοντας έτσι την συναλλαγή πολιτισμένη, αποτελεσματική και ωφέλιμη για όλα τα μέρη που συμμετέχουν
  • Αναβαθμίζεται η παρουσία της επιχείρησης στην αγορά και αναγνωρίζεται το κύρος της από την κοινωνία, αποκομίζοντας έτσι σημαντικά οφέλη
  • Ταυτίζεται συναισθηματικά ο πελάτης με την επιχείρηση, θεωρώντας την «δική» του επιχείρηση, και γίνεται «πρεσβευτής» της
  • Ωφελούνται όλοι οι «συμμετέχοντες» στην άρτια Εξυπηρέτηση. Οι μεν πελάτες αποκτούν τα αγαθά που επιθυμούν με πολιτισμένο τρόπο, οι δε εργαζόμενοι αναπτύσσουν προσωπικές δεξιότητες για ποιοτική επικοινωνία με τους άλλους
  • Νουθετείται, με την έννοια της καθοδήγησης, η κοινωνία για την ανάπτυξη και προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο στον ιδιωτικό, όσο και στον Δημόσιο φορέα. Η Εξυπηρέτηση Πελατών λειτουργεί σαν τα «συγκοινωνούντα δοχεία», διαχέοντας τις ευπρεπείς συμπεριφορές σε όλες τις συναλλαγές και εκπολιτίζοντάς τες, προσφέροντας έτσι στην κοινωνία πολιτιστικά οφέλη.
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr