Marketing
Καροτσάκι του σούπερ μάρκετ. Μια ιδιοφυής ιδέα που αρχικά… απέτυχε
Η εφεύρεση που κύλησε πάνω σε ρόδες και μετέτρεψε το λιανεμπόριο
Πρωτοπαπαδάκης Ιωάννης
Marketing
Η εφεύρεση που κύλησε πάνω σε ρόδες και μετέτρεψε το λιανεμπόριο
Πρωτοπαπαδάκης Ιωάννης
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Business Know-how
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Customer Service
Συχνά αναφέρονται οι αρχές και οι πρακτικές των επιχειρήσεων που έχουν σαν στόχο να δημιουργούν θετικές εμπειρίες στην πελατεία τους. Για αυτό τον σκοπό σχεδιάζονται στρατηγικές και πολιτικές ώστε να προσφερθούν προσωποποιημένες και πρωτότυπες υπηρεσίες στα καταστήματα και τις εγκαταστάσεις τους.
12/07/23 _ Customer Service
Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία προσφέρει ποικίλες λύσεις και εκ μηδενίζει αποστάσεις, οι πωλήσεις έχουν επηρεαστεί βαθύτατα και ο τρόπος διαχείρισης του πελάτη έχει διαφοροποιηθεί αμετάκλητα, επιβάλλοντας σε κάθε επιχείρηση και κάθε πωλητή να επικοινωνήσει, να διαχειριστεί, να δεθεί και να συνδεθεί με τον πελάτη του… από απόσταση.
17/06/23 _ Customer Service
Τα τελευταία χρόνια, και ειδικά μετά την περίοδο της πανδημίας που κράτησε πολλούς καταναλωτές μακριά από τα φυσικά καταστήματα, μεγάλο μέρος της κατανάλωσης έχει μεταφερθεί πλέον αποκλειστικά στον ψηφιακό χώρο. Το online shopping είναι τώρα πιο δημοφιλές από ποτέ!
23/12/22 _ Customer Service
«The customer is always right» (Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο) είναι η περίφημη φράση, την πατρότητα της οποίας διεκδικούν αρκετοί (και την οποία κάθε υπάλληλος πρώτης γραμμής αγαπά να μισεί...), με επικρατέστερους τους πρωτοπόρους και άκρως επιτυχημένους στον χώρο του λιανεμπορίου Harry Gordon Selfridge, John Wanamaker και Marshall Field.
21/11/22 _ Customer Service
Μία σοφή κινεζική παροιμία λέει: «Ένας άνθρωπος που δεν χαμογελά, δεν πρέπει να ανοίξει μαγαζί». Και σ’ αυτή τη σύντομη φράση περικλείονται ώρες σεμιναρίων, πιστοποιήσεις, σημειώσεις, PowerPoint, παρακολουθήσεις, κ.ο.κ. με θέμα την –πολύπαθη, στην Ελλάδα– εξυπηρέτηση πελατών. Στο άρθρο αυτό δεν θα αναφερθώ σε θεωρίες ή σε επιστημονικούς ορισμούς. Θα μιλήσω εμπειρικά. Σε σχετικό σύντομο βίντεο που είχα δημιουργήσει λίγα χρόνια πριν και ανήρτησα, είχα το εξής σχόλιο «Μάλλον δεν γνωρίζεις από εξυπηρέτηση πελατών».
08/09/22 _ Customer Service
Ας ξεκινήσουμε με ένα νόμο του επιχειρείν: όσο υπάρχουν επιχειρήσεις, θα υπάρχουν και δυσαρεστημένοι πελάτες. Ο επιχειρηματίας που προσφέρει το προϊόν ή την υπηρεσία και παίρνει μόνο άριστες κριτικές στο Trustpilot και το Google, έχοντας μηδέν δυσαρεστημένους πελάτες, δεν έχει γεννηθεί ακόμη - και πιθανότατα δεν θα γεννηθεί ποτέ.
25/05/22 _ Customer Service
Αρκετοί επιχειρηματίες και εργαζόμενοι στον κλάδο παροχής υπηρεσιών επιδιώκουν να εξυπηρετούν εύπορους πελάτες, προσπαθώντας να παρέχουν υπηρεσίες υψηλών απαιτήσεων και ζητώντας αντίστοιχες τιμές, χωρίς βέβαια να έχουν δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες σε επίπεδο υποδομών και παροχής υπηρεσιών.
14/04/22 _ Business Know-how
«Στον παλιό κόσμο (sic) αφιερώνατε 30% του χρόνου σας στο να προσφέρετε καλή εξυπηρέτηση και 70% στο να το διατυμπανίζετε. Στο νέο κόσμο, αυτό αντιστρέφεται» είχε πει ο Jeff Bezos,
20/12/21 _ Business Know-how
Η άρτια εξυπηρέτηση των πελατών είναι το κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Η ποιότητα των προϊόντων σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την επιβίωσή της σε μακροχρόνιο επίπεδο. Ενώ, η διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου και η προσέλκυση νέων πελατών είναι εξίσου σημαντικές εκφάνσεις για την ανοδική πορεία και την εξέλιξη της επιχείρησης.
08/12/21 _ Business Know-how
Ο επισκέπτης καταφθάνει στο ξενοδοχείο, όμως το δωμάτιό του δεν είναι έτοιμο. Όταν τελικά ετοιμάστηκε, διαπίστωσε ότι αντί για double nonsmoking, του είχαν δώσει twin smoking. Δεν ήταν όμως το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπισε: η ντουζιέρα έσταζε κάνοντας έναν ενοχλητικό θόρυβο, ενώ η ζέστη από το air-condition δημιουργούσε μία αποπνικτική ατμόσφαιρα.
21/06/21 _ Ηγεσία & Management