NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Η Microsoft λανσάρει τα Surface στην Ελλάδα, «εκδημοκρατίζοντας την καινοτομία»

Η Microsoft λανσάρει τα Surface στην Ελλάδα, «εκδημοκρατίζοντας την καινοτομία»

Στη στρατηγική της Microsoft γύρω από τα Surface εντάσσεται πλέον και η Ελλάδα, με την εταιρεία να πραγματοποιεί το επίσημο λανσάρισμα της σειράς - που απέκτησε το πρώτο μέλος της στο μακρινό 2012 - και στην χώρα μας. Στόχος «να προσφερθούν καινούργια user experiences μέσα από τα Windows και από τις συσκευές της», «εκδημοκρατίζοντας» την καινοτομία.

Φυσικά, η Microsoft, ακόμη και χωρίς να τα έχει λανσάρει επίσημα στην ελληνική αγορά, παρείχε πάντα τη σχετική υποστήριξη - βάσει και της πανευρωπαϊκής εγγύησης των 2 ετών - καθώς οι συσκευές της σειράς είχαν «πάντα ζήτηση» στην χώρα μας - παρά το ότι ήταν δύσκολο να βρεθούν όλα τα μοντέλα, κάτι που οδηγούσε πολλούς καταναλωτές να εντοπίσουν εκείνο που έψαχναν σε καταστήματα του εξωτερικού.

Αυτό που πλέον αλλάζει είναι ότι η Logicom, η εταιρεία που έχει επιλεγεί ως ο επίσημος διανομέας της Microsoft για τα Surface στην Ελλάδα, θα τα προμηθεύεται απευθείας από την ίδια. Λόγω αυτού, σύμφωνα με τα στελέχη του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, οι τιμές που θα φτάσουν στον καταναλωτή θα είναι χαμηλότερες, προσεγγίζοντας εκείνες που υπάρχουν στην υπόλοιπη Ευρώπη (λαμβάνοντας υπόψιν πάντα και τη σχετική φορολόγηση).

Την ίδια στιγμή, ενισχύεται η διαθεσιμότητα, ενώ πλέον έρχεται και το warranty extension, που προσφέρει κάλυψη για έως και 4 χρόνια, μαζί με όλα τα αξεσουάρ της σειράς. Επιπρόσθετα, η η Microsoft στην Ελλάδα θα ακολουθεί το επίσημο roadmap προσφορών με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό, με απλά λόγια, σημαίνει πως τους επόμενους 2-3 μήνες θα δούμε στην αγορά προσφορές για τη σειρά Surface με αφορμή την Black Friday, τα Χριστούγεννα κτλ.

Είναι χαρακτηριστικό πως ο Αλμπέρτος Μπουρλάς, Commercial Partners Director για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, σημείωσε πως η εταιρεία στοχεύει να κάνει «restart» στην ελληνική αγορά με τη σειρά των Surface, προσφέροντας μια ανώτερη υπολογιστική εμπειρία. Η εταιρεία θέλει να αναπτύξει τα μερίδια της στην χώρα μας, με τη στόχευση να αφορά σε ποσοστό 10%, στο σύνολο, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Όσον αφορά στο πώς θα διατεθούν οι συσκευές, αυτό θα γίνει με συγκεκριμένες συνεργασίες. Στο B2B κομμάτι εντοπίζονται τα ονόματα των Active, Bluestream, Cosmos, Infinitum, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, ΟΤΕ, Office Line και Space, ενώ στο B2C εκείνα των Γερμανός/Cosmote, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public και Media Markt. Σημειώνεται πως στο πλάνο υπάρχει και ένα δεύτερο expansion σε μικρότερα κανάλια λιανικής, τα οποία θα πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις. Αναμένεται και η παροχή υπηρεσιών «device as a service».

Όπως αναφέρθηκε, το επίσημο λανσάρισμα των Surface δεν σχετίζεται με την απόφαση για δημιουργία data center στην Ελλάδα, με την Logicom να σημειώνει πως η διαδικασία έχει ξεκινήσει καιρό και πως η ίδια «κυνηγά» το σχετικό συμβόλαιο τα τελευταία 5-6 χρόνια. Σύμφωνα με τον κ. Μπουρλά, «θα έπρεπε, σαν Microsoft, να τα έχουμε λανσάρει νωρίτερα. Υπήρχαν άλλες προτεραιότητες, όπως σε κάθε πολυεθνική. Αλλά σημασία έχει ότι το κάνουμε τώρα».

Τονίζεται πως, όσον αφορά στο B2B κομμάτι των Surface, η στόχευση αφορά τόσο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όσο και στις μεγάλες (όπου, σύμφωνα με την MS, εντοπίζονται και οι μεγαλύτερες ευκαιρίες), αλλά και στον δημόσιο τομέα. Την ίδια στιγμή, οι συνεργάτες - κατασκευαστές «παραμένουν συνεργάτες», «καθώς βοηθούν στο να αυξηθεί το οικοσύστημα των Windows στην Ελλάδα, πουλώντας τις συσκευές τους».

Τέλος, όσον αφορά στο Surface Duo, το smartphone με τις δύο οθόνες που έκανε την εμφάνιση του πριν από λίγο καιρό, αναφέρεται πως αυτή τη στιγμή δεν βρίσκεται στο roadmap η διάθεση του στην περιοχή ΕΜΕΑ και στην Ελλάδα, με τη στόχευση, επί του παρόντος, να αφορά αποκλειστικά στην αμερικανική αγορά. «Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έρθει» όπως χαρακτηριστικά τονίζεται.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr