NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Με δυο hub, η Pfizer βάζει τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο της καινοτομίας

Με δυο hub, η Pfizer βάζει τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο της καινοτομίας

Μέρος των παγκόσμιων διεργασιών και των ομάδων που επικεντρώνουν πάνω σε μια σειρά από projects της Pfizer έχει γίνει πλέον η πόλη της Θεσσαλονίκης, μετά τη δημιουργία του πρώτου ψηφιακού κέντρου, το οποίο βρίσκεται σε λειτουργία από τον περασμένο Μάιο, αλλά και την επερχόμενη ανάπτυξη ενός ακόμη κόμβου.

Η φαρμακευτική, που βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων τις τελευταίες εβδομάδες λόγω του εμβολίου που αναπτύσσει κατά του κορονοϊού σε συνεργασία με την BioNTech - και που αναμένεται πως θα λάβει τη σχετική ευρωπαϊκή έγκριση τις επόμενες ημέρες - αναφέρει πως για το πρώτο hub υπήρξαν 3.500 αιτήσεις για 200 θέσεις εργασίας.

Το στοιχείο αυτό έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνάντησης με δημοσιογράφους, όπου οι Nico Gariboldi, επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου στη Θεσσαλονίκη, και Jeff Hamilton, επικεφαλής του παγκόσμιου δικτύου ψηφιακής τεχνολογίας, τόνισαν πως το 74% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές, ενώ το 20% προέρχεται από Έλληνες του εξωτερικού - κάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί και ως brain regain.

Ο στόχος είναι ο αριθμός των 200 προσλήψεων να επιτευχθεί μέσα στην φετινή χρονιά, με τους ιθύνοντες να αναφέρουν πως βρίσκονται πολύ κοντά σε αυτό, ενώ από το επόμενο έτος αναμένονται και νέες προσλήψεις, με την εταιρεία να αναζητά προσωπικό από διάφορους τεχνολογικούς τομείς. Όπως τονίστηκε «θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε πόρους στο hub και το 2021 αλλά και το 2022». «Τρέχουν», άλλωστε, και τα bootcamps, για την αξιολόγηση και πρόσληψη των καλύτερων υποψηφίων, με 5 να έχουν ολοκληρωθεί και τη συνέχεια να αναμένεται το 2021.

Το hub, όπως προαναφέρθηκε, βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, ενώ έχει ξεκινήσει η δικτύωση και η εδραίωση σχέσεων με τα πανεπιστήμια, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμη και σε χρηματοδοτήσεις καινοτόμων ιδεών. Η εταιρεία θέλει να συνεργαστεί με το ευρύτερο οικοσύστημα και να είναι «διασυνδεδεμένη» με αυτό, μια διαδικασία που συμπεριλαμβάνει πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, startups, νοσοκομεία, accelerators και incubators, την κυβέρνηση, ενώσεις και ΜΚΟ.

pfizer_hub_collage-1.jpg?mtime=20201216004641#asset:232346

Άλλωστε, η επιλογή της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε για μια σειρά λόγων, μεταξύ των οποίων η συγκέντρωση ταλέντου, το αναδυόμενο startup οικοσύστημα, η επικέντρωση της κυβέρνησης στην τεχνολογία και τις ξένες επενδύσεις, το σταθερό πολιτικό περιβάλλον της χώρας, η συνεργασία με τις ΗΠΑ γύρω από την επιστήμη και την τεχνολογία - μια συμφωνία που υπογράφηκε πριν από μερικές ημέρες - αλλά και οι επενδύσεις που έχουν υπάρξει τους τελευταίους μήνες από πολυεθνικές τεχνολογίας.

Το πρώτο ψηφιακό κέντρο της Pfizer στην πόλη καλείται να βρει λύσεις τοπικά, οι οποίες θα μπορούν να κλιμακωθούν παγκόσμια, κάτι που σημαίνει πως και τα projects που «τρέχει» αποτελούν «κομμάτι» της παγκόσμιας παρουσίας της εταιρείας και των ομάδων της, σε τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η προηγμένη αναλυτική, ο digital companion που υποστηρίζει τους ασθενείς κατά τη διάρκεια της θεραπείας τους κ.α.

Είναι χαρακτηριστικό πως η Pfizer αναφέρει πως διερευνά διάφορες ευκαιρίες και χώρους και πως μελετά όλες τις επιλογές που υπάρχουν, όσον αφορά στα επόμενα βήματα της, μετά τη δημιουργία του πρώτου hub. Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης συνάντησης, άλλωστε, έγινε αναφορά και στο σχέδιο της για δημιουργία δεύτερου hub στη Θεσσαλονίκη, με τα στελέχη της να αναφέρουν πως περισσότερες πληροφορίες επί του συγκεκριμένου θα γίνουν γνωστές στο μέλλον.

Σε αυτό είχε αναφερθεί και ο Διευθύνων Σύμβουλος, Albert Bourla, κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Greek Economic Summit 2020. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ακόμα κόμβου στην πόλη της Β. Ελλάδας, που θα εξυπηρετεί εσωτερικά την εταιρεία και σ' αυτόν θα μπορέσουν να δουλέψουν άλλα 350 άτομα. Συνολικά, στα δύο κέντρα θα εργάζονται σε πρώτη φάση, όπως ανέφερε, 600 άτομα, με την προοπτική ο αριθμός να διπλασιαστεί.

pfizer_hub_collage-2.jpg?mtime=20201216004642#asset:232347

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με δεδομένα του 2019, τα έσοδα της Pfizer έφτασαν τα 51,8 δισεκατομμύρια δολάρια, διαθέτει 42 σημεία παραγωγής παγκοσμίως, 125 χώρες στις οποίες πωλούνται τα προϊόντα της και 324,3 εκατ. ασθενείς που ωφελήθηκαν από εμβόλια και φάρμακα της. Παράλληλα, βρίσκονται σε κλινική έρευνα και ανάπτυξη περισσότερα από 95 projects της, ενώ απασχολεί 80.000 συνεργάτες και υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. Τέλος, εδώ και μερικούς μήνες, διαθέτει για πρώτη φορά στην ιστορία της επικεφαλής τεχνολογίας (Chief Digital and Technology Officer), την κ. Lidia Fonseca.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr