NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Πωλήσεις
ανάγνωση

Click Away χωρίς eshop γίνεται;

Click Away χωρίς eshop γίνεται;

​Τα νέα δεδομένα των τελευταίων ημερών έφεραν τα καταστήματα να λειτουργούν με την μέθοδο του click away. Δεν χρειάζονται περισσότερα λόγια για τη μέθοδο αυτή, αφού πλέον είναι η πραγματικότητα και οι επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει ήδη να δουλεύουν στους ρυθμούς της.

Δεν μπορούμε να εξετάσουμε αν είναι σωστό το μέτρο αυτό, γιατί δεν είναι στις αρμοδιότητες μας. Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να αποδεχθούμε τα γεγονότα και να συμβαδίσουμε με τις εξελίξεις για να σωθεί ένα μέρος του περσινού τζίρου.

Θα πρέπει όσο μπορούμε να ξεφύγουμε από τη μονοδιάστατη λογική του τοπικού χαρακτήρα του καταστήματός μας και να εξετάσουμε και τις υπόλοιπες πλευρές της επιχειρηματικότητας της σημερινής εποχής.

Σε βάθος χρόνου, μόνο καλό μπορεί να κάνει στην τοπική επιχείρησή μας, εάν προσπαθήσουμε να εναρμονιστούμε με το ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Δεν είναι λίγα τα καταστήματα τα οποία δεν είχαν επενδύσει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και αυτή τη στιγμή αισθάνονται ότι δεν μπορούν να πουλήσουν τα διαθέσιμα προϊόντα τους. Υπάρχουν όμως ακόμη λύσεις που μπορούν να γίνουν, με σωστή οργάνωση και μεθοδικότητα.

Εκμεταλλευτείτε το Facebook και Instagram

Αν δεν υπάρχει ήδη, μπορεί να δημιουργηθεί μία σελίδα στα Facebook και Instagram. Η σελίδα, αν επιλέξετε ότι αντιπροσωπεύει επιχείρηση λιανικής πώλησης, θα έχει καρτέλα κατάστημα. Μπορείτε να ζητήσετε φωτογραφίες των προϊόντων που έχετε σε απόθεμα από τους προμηθευτές σας και να τις προσθέσετε στο κατάστημα της σελίδας στο Facebook.

Καθημερινές δημοσιεύσεις στα δύο αυτά κοινωνικά δίκτυα καθώς και σε ομάδες μπορούν να προσελκύσουν άτομα να δουν τα προϊόντα σας. Θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να ξεκινήσουν, επίσης, και διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, θα μπορούν οι εν δυνάμει πελάτες να στείλουν ένα μήνυμα εκδηλώνοντας ενδιαφέρον.

Τα άτομα αυτά δεν θα είναι μόνο από την τοπική κοινωνία αλλά από όλη την Ελλάδα, συνεπώς θα έχετε την ευκαιρία να δείξετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες καλής εξυπηρέτησης σε ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού.

Αυτό θα σας βοηθήσει και όταν ανοίξει το λιανεμπόριο, να έχετε, δηλαδή, ένα κοινό που σας παρακολουθεί και ενδιαφέρετε να προμηθευτεί από εσάς.

Ένταξη σε πλατφόρμες

Μια πολύ καλή λύση θα ήταν να ενταχθούν τα προϊόντα, σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που δέχονται να μην υπάρχει ηλεκτρονικό κατάστημα. Φυσικά, αυτό προϋποθέτει καλή οργάνωση και μεθοδικότητα και ίσως κάποιες αναθεωρήσεις στις τιμές και στα περιθώρια κέρδους.

Είτε μεμονωμένα είτε και τα δύο, το ένα συμπληρωματικό του άλλου, είναι μια πολύ καλή αρχή για την ανάκτηση ενός ποσοστού του χαμένου τζίρου των προηγούμενων ετών.

Θα ήταν σωστό και εποικοδομητικό να μην δούμε την τρέχουσα περίοδο από τη πλευρά της αναγκαστικής αλλαγής και της εκδίωξής μας από τη ζώνη άνεσης, αλλά από τη πλευρά της ευκαιρίας να μεγαλώσουμε σαν επιχείρηση, της κατάκτησης μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς και της δυνατότητας να δείξουμε στο κοινό ότι εμείς είμαστε αυτοί που κοιτάζουμε τα δεδομένα, τα αναλύουμε και προσαρμοζόμαστε γρήγορα στις απαιτήσεις της εποχής.

Ας μην ξεχνάμε ότι δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω της μη προσαρμογής τους. Όπως η Kodak, με παρουσία στον χώρο των φωτογραφικών μηχανών 123 ετών, που το 2012 σταμάτησε την παραγωγή καμερών, βιντεοκαμερών και ψηφιακών κορνιζών. Η απόφαση αυτή είχε έρθει ως επιστέγασμα καθυστέρησης ένταξής της στην ψηφιακή εποχή.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr