Πωλήσεις
Οι 10 βαθύτεροι λόγοι για τους οποίους αγοράζει ο άνθρωπος
Μερικά παραδείγματα για το πως δουλεύουν το branding οι εμβληματικές μάρκες
Πασχόπουλος Αρσένης
Πωλήσεις
Μερικά παραδείγματα για το πως δουλεύουν το branding οι εμβληματικές μάρκες
Πασχόπουλος Αρσένης
Πωλήσεις
Marketing
Πωλήσεις
Πωλήσεις
Digital Marketing
Πωλήσεις
Πωλήσεις
Πωλήσεις
Πωλήσεις
Digital Marketing
Πωλήσεις
Πωλήσεις
Στο πρώτο μέρος είδαμε ότι οι σύγχρονοι, ψηφιακά ενδυναμωμένοι Β2Β αγοραστές εξαρτώνται πολύ λιγότερο από τους πωλητές. Αργούν να έρθουν σε επαφή με τους πωλητές και όταν το κάνουν είναι για να συγκρίνουν τιμές και προσφορές για τη λύση που έχουν μόνοι τους αποφασίσει.
19/03/24 _ Πωλήσεις
Παραδοσιακά οι πωλητές αποτελούσαν τη βασική πηγή μάθησης και πληροφόρησης των Β2Β αγοραστών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονταν. Οι αγοραστές επιδίωκαν την επαφή μαζί τους για να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις και να διερευνήσουν τις λύσεις των προβλημάτων τους.
07/02/24 _ Πωλήσεις
Ήταν 12 Δεκεμβρίου – τα γενέθλια του γιού μου – και γύρω στις 4 το απόγευμα συνειδητοποιώ πως, ενώ έχω φροντίσει για τα πάντα, δεν έχω φροντίσει για το σημαντικότερο: την τούρτα!
30/01/24 _ Πωλήσεις
Αισθάνομαι ότι η πρώτη αντίδραση ορισμένων στην ερώτηση του τίτλου συνοψίζεται σε ένα μεγάλο «όχι».
23/01/24 _ Πωλήσεις
Θέτοντας υψηλούς στόχους και για το 2024 ετοιμάζει μια νέα συνεργασία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης η οποία αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα...
18/01/24 _ Πωλήσεις
Οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας έχουν αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουν σήμερα οι Β2Β αγοραστές.
09/01/24 _ Πωλήσεις
Οι πωλήσεις μπορεί να είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους ανάλογα με το περιβάλλον πώλησης στο οποίο πραγματοποιούνται. Μπορεί να διαφέρουν σε αξία ή διάρκεια ανάλογα με την αγορά, τον κλάδο και το προϊόν αλλά και λόγω επιμέρους χαρακτηριστικών κάθε επιχείρησης όπως πχ το μέγεθος, η στρατηγική, το μοντέλο πώλησης, οι πελάτες, κ.λπ.
28/06/23 _ Πωλήσεις
Η σημερινή πραγματικότητα χαρακτηρίζεται από ένα πλήθος ισχυρών προκλήσεων: Πανδημία και πόλεμος, εμπόδια στην εφοδιαστική αλυσίδα και ενεργειακή κρίση, ελλείψεις α’ υλών και καθυστερήσεις στις παραδόσεις, απότομη αύξηση στο κόστος παραγωγής, στις τιμές των προϊόντων και στο κόστος του χρήματος (αύξηση επιτοκίων).
21/06/23 _ Πωλήσεις
Οι Αμερικάνοι το λένε Happy Ears και εννοούν την τάση που έχουμε ως πωλητές να είμαστε υπεραισιόδοξοι ή θετικά προκατειλημμένοι για την εξέλιξη της πώλησης και τις πιθανότητες να κλείσει στο χρόνο που έχουμε προβλέψει.
14/06/23 _ Πωλήσεις
Στον επιχειρηματικό στίβο οι εταιρείες που δεν αναπτύσσονται πεθαίνουν. Τεχνολογικές εξελίξεις, αλλαγές στη νομοθεσία, απρόσμενα γεγονότα στο εξωτερικό περιβάλλον θα αναγκάσουν κάποια στιγμή ένα μέρος των πελατών μας «να πέσουν έξω» ή να αλλάξουν τη συνεργασία μας.
07/06/23 _ Πωλήσεις