NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

​Η «βρώμικη» αλήθεια πίσω από το TikTok

​Η «βρώμικη» αλήθεια πίσω από το TikTok

Εάν την τελευταία φορά που πέρασες από μια πλατεία είδες κάποιο νεαρό άτομο να τραγουδάει ή να χορεύει μπροστά από την κάμερα του smartphone του, πιθανόν να ετοίμαζε το νέο βιντεάκι για το λογαριασμό του στο Tik Tok με το tag ενός brand να το συνοδεύει. Και κάπου εδώ γεννάται η απορία: «Πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να προωθήσω την επιχείρηση μου;» Πολύ σωστή ερώτηση! Και η απάντηση έρχεται σε 3 πολύ σύντομα αλλά πολύ κατατοπιστικά βήματα.

Βήμα 1: Η κατανόηση

Τι είναι το Tik Tok;

Το TikTok είναι ένα νέο Social Media platform. Μόνο που αντί να έχει φωτογραφίες για πρωταγωνιστή όπως γίνεται κυρίως στο Instagram, έχει επεξεργασμένα και καλά σκηνοθετημένα videos να κλέβουν την παράσταση.

Πρόκειται για ένα app που σταδιακά κατέκτησε μια θέση στα πλέον κορυφαία trends, στα πλέον κορυφαία Social Media, τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα.

Σαφώς και ένα app με τόσο μεγάλη απήχηση στο χώρο των Social Media δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητες τις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα το Digital Marketing. Γιατί όπου υπάρχουν ενεργοί χρήστες, υπάρχει και marketing, άρα υπάρχουν χρήματα και πωλήσεις.

Πρόκειται για ένα μέσο που πλέον μετρά πάνω από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και αυτός είναι και ο κύριος λόγος που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις και εταιρείες στρέφονται και στο TikTok.

Βήμα 2: Τι κερδίζω;

Τι οφέλη μπορεί να μου προσφέρει η προώθηση της επιχείρησης μου στο TikTok;

Κάθε κοινωνικό δίκτυο, προσφέρει νέες δυνατότητες προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών μας.

Το TikTok αποτελεί ένα μέσο όπου η πλειονότητα των χρηστών του είναι αρκετά νεότεροι σε σχέση με τα υπόλοιπα Social Media. «Οκ. Και αυτό γιατί είναι σημαντικό Ιωάννα;» Σωστή απορία!

  1. Αρχικά γιατί η ιστορία μας το έχει αποδείξει. Το Instagram είδε αλματώδη αύξηση των χρηστών του και άρα της αξίας του να είσαι μέρος σε αυτό όταν οι νεότεροι χρήστες που επενδύουν πολύ περισσότερο χρόνο στα Social Media το έκαναν Νο 1 προτεραιότητα τους.
  2. Το παγκόσμιο trend μας λέει ξεκάθαρα ότι το βίντεο κερδίζει το κείμενο, την φωτογραφία, τα gif, τα carousel. Το βίντεο είναι το next big thing! Και το TikTok έχει φέρει το next big thing στο σήμερα.

Πολύ σημαντικό είναι πως το TikTok είναι σχετικά νέο στο χώρο των Social Media. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις που θα μπουν σήμερα, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν πραγματικά πολύ ισχυρές σε ακολούθους και άρα σε πιθανό αγοραστικό κοινό!

«Νόμος του Internet: Όσο πιο γρήγορα "μπαίνεις" σε μια νέα πλατφόρμα, τόσο καλύτερες οι προοπτικές να ηγηθείς της πλατφόρμας αυτής, δεδομένου ότι η πλατφόρμα τα πάει καλά και μεγαλώνει».

Εννοείται προφανώς πως και οι διαφημίσεις στο TikTok, αποδοτικές ή μη – αυτό θα φανεί στην πορεία - είναι μακράν πιο οικονομικές από κάθε άλλο μέσον. Αν και, δεν χρειάζεστε καν διαφημίσεις αυτή τη στιγμή. Το engagement και το οργανικό reach φτάνουν και περισσεύουν - σε πλήρη αντίθεση με το οργανικό reach σε Facebook & Instagram που είναι στο 2%!

Βήμα 3: Αξίζει;

Η αλλιώς, θα παραμείνει στην επιφάνεια ή θα είναι ένα ακόμη Snapchat;

Για αυτό δεν υπάρχει απάντηση. Ο χρόνος θα δείξει. Εάν όμως τελικά μείνει, προτείνω να είστε από τις agile εταιρείες που θα είναι στο Tik Tok από τώρα!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr