NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Αλέξανδρος Ντάβος, Nova: Ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στην ελληνική τηλεόραση

Αλέξανδρος Ντάβος, Nova: Ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στην ελληνική τηλεόραση

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας EON, ο Αλέξανδρος Ντάβος, Chief Commercial Officer της Nova, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για την αγορά του streaming, τον ανταγωνισμό και την ενοποίηση της Nova με τη Wind κάτω από την ίδια «ομπρέλα», αναλύοντας και το πρόσφατο rebranding που πραγματοποίησε η εταιρεία.

Θα ξεκινήσω από τα πιο πρόσφατα και την πλατφόρμα EON. Σε σύγκριση με την προηγούμενη παρουσία της Nova στην συνδρομητική τηλεόραση, ποιοι είναι οι στόχοι σας από την υιοθέτηση της EON; Δηλαδή, σε έναν χρόνο από σήμερα, με ποια εικόνα θα δηλώνατε εξαιρετικά ικανοποιημένος; Ποιος ο αριθμός συνδρομητών που έχετε σήμερα και πού στοχεύετε;

Στη Nova του Σήμερα, ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στην ελληνική τηλεόραση μέσα από την πρωτοποριακή μας πλατφόρμα ΕΟΝ που φέρνει μια μοντέρνα πρόταση στη συνδρομητική τηλεόραση. Η νέα πλατφόρμα EON τυγχάνει ήδη ευρείας αποδοχής, τόσο από τους νέους όσο και από τους υφιστάμενους συνδρομητές μας. Την προηγούμενη χρονιά, η συγκυρία της πανδημίας, με τον περιορισμό των εκτός σπιτιού δραστηριοτήτων, έφερε σημαντική αύξηση στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, τόσο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όσο και στην Ελλάδα. Η τάση αυτή διατηρείται και το 2021, κάτι που αποτελεί ταυτόχρονα πρόκληση, αλλά και ευκαιρία για τους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης. Σε μία αγορά όπως η ελληνική, με χαμηλότερα ποσοστά διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης, και στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας το 2022, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές βιώνουν την εμπειρία που προσφέρει η συνδρομητική τηλεόραση.

Θα ήθελα να μου αναφέρετε ένα σημείο, ένα χαρακτηριστικό, στο οποίο θεωρείτε πως η EON ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Η ΕΟΝ συνδυάζει τρία διαφορετικά και εξαιρετικά premium συστατικά: α) τεχνολογία αιχμής, β) πλήρες, πολυποίκιλο, Premium περιεχόμενο και γ) προσιτές τιμές. Οι τηλεθεατές θέλουν μία εμπειρία θέασης που «απελευθερώνει» το περιεχόμενο, για να μπορούν να το παρακολουθούν όπου και όποτε θέλουν, από μία πληθώρα συσκευών, μέσα από ένα απλό και εύχρηστο περιβάλλον. Στόχος μας είναι μέσα από την ΕΟΝ να αλλάξουμε το τηλεοπτικό τοπίο στην Ελλάδα, και σε αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε και βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας.

Ολοένα και περισσότερες πλατφόρμες κάνουν την εμφάνιση σας, τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας συνδρομητική τηλεόραση και streaming περιεχόμενο. Επί της ουσίας, κάθε εταιρεία που μπορεί να αναπτύξει κάτι τέτοιο, το κάνει. Ποια η γνώμη σας για αυτό; Θα συνεχιστεί ή θα καταλήξουμε, ενδεχομένως, σε περισσότερες ενοποιήσεις, διεθνώς;

Τα τελευταία χρόνια οι streaming πλατφόρμες διεκδικούν σημαντικό μερίδιο θέασης από τη δορυφορική και καλωδιακή τηλεόραση, με αποτέλεσμα να πληθαίνουν τα κανάλια διάθεσης streaming περιεχομένου, ακόμα και σε αγορές όπως η ελληνική, όπου η συνδρομητική τηλεόραση ενσωματώνεται με αργούς ρυθμούς σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Όμως και η συνδρομητική τηλεόραση –όπως και οι ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες- δημιουργούν τις δικές τους υπηρεσίες με μοντέλα over the top (OTT), για παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω Internet χωρίς αποκωδικοποιητή και κεραία.

Οι αλλαγές που συντελούνται στο τοπίο είναι πολλές και με γρήγορους ρυθμούς. Οι εγχώριοι παίκτες εμπλουτίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αυτοί που θα μεγαλώσουν το μερίδιο τους είναι όσοι επενδύσουν στην τεχνολογία αλλά και στην προσωποποίηση του περιεχόμενό τους για τους καταναλωτές. Προσωπικά εκτιμώ ότι για τα επόμενα χρόνια θα δούμε ανάπτυξη των streaming ανεξάρτητων πλατφορμών, αλλά θεωρώ δεδομένη την συγκεντροποίηση τους ως κατάληξη. Μεγάλο ρόλο, φυσικά, για την ανάπτυξη της αγοράς θα παίξει και η καταπολέμηση της πειρατείας –το οποίο αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο– και είναι μια μεγάλη μάστιγα, τόσο για την βιομηχανία όσο και για το κράτος, με σοβαρές απώλειες εσόδων.

Wind Hellas και Nova βρίσκονται, πλέον, κάτω από την ίδια «ομπρέλα». Τι μπορούμε να περιμένουμε από αυτήν την εξέλιξη; Σε τι βαθμό -και πότε- θα προχωρήσει μια ενδεχόμενη ενοποίηση και τι θα σημαίνει αυτό για τους καταναλωτές και τις εμπορικά διαθέσιμες υπηρεσίες των δύο εταιρειών;

Η ενοποίηση της Nova με τη Wind, μετά την εξαγορά της τελευταίας από τον όμιλο United Group, θα ακολουθήσει χρονικά την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που τοποθετείται πιθανόν και μέσα στο 2021. Η αναμενόμενη θετική κατάληξη, θα σημάνει μια πολύ θετική εξέλιξη για τους συνδρομητές και των δύο εταιρειών, καθώς θα είναι σε θέση να απολαμβάνουν ενιαία πακέτα σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, σε ανταγωνιστικές τιμές.

Θα ήθελα να κλείσω με το συνολικό rebranding που έκανε η Nova τους τελευταίους μήνες. Πόσο εύκολη είναι μια τέτοια απόφαση, πώς επηρεάζει την σχέση με τους καταναλωτές και ποια τα σχόλια που λαμβάνετε, μέχρι τώρα; Υπάρχουν σημεία, σε τέτοια rebranding, που απαιτούν προσοχή;

Η απόφαση αυτή ήταν στρατηγικής σημασίας και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο μίας ευρύτερης αλλαγής, η οποία ευθυγραμμίζει την εταιρική ονομασία με το εμπορικό brand και σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία και την ελληνική αγορά. Παράλληλα, ξεκινήσαμε και την υλοποίηση αναβάθμισης του δικτύου καταστημάτων μας, με εντυπωσιακά αποτελέσματα τόσο σε αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων, όσο και σε θετικό αντίκτυπο στις εντυπώσεις των καταναλωτών που τα επισκέπτονται.

Για τη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος, τέτοιας εμβέλειας rebranding απαιτούν σωστή και ξεκάθαρη στρατηγική, πολύπλευρο σχεδιασμό για όλα και σε όλα τα σημεία επαφής του πελάτη με την μάρκα, αλλά και την ευθυγράμμιση όλων των εμπλεκομένων τμημάτων της εταιρείας. Η αλλαγή, άλλωστε, πάντα αρχίζει από μέσα προς τα έξω για να είναι πετυχημένη, ειλικρινής, με διαφάνεια και με απόλυτο στόχο την ικανοποίηση του πελάτη και την διεκδίκηση μεριδίου της προτίμησής του και της καρδιάς του.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr