NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Ηγεσία & Management
ανάγνωση

Οδηγός για Managers: Βοήθησε την ομάδα σου να καλλιεργήσει την ευγνωμοσύνη

Οδηγός για Managers: Βοήθησε την ομάδα σου να καλλιεργήσει την ευγνωμοσύνη
30_11_2021

Powered by:
Thrive Global Greece Ζήσε καλύτερα. Δούλεψε πιο έξυπνα.
epixeiro icon Επιχειρήσεις & Know-how, Ηγεσία & Management, Coaching & Training, Business Coaching

Σίγουρα όταν σκέφτεσαι τη δουλειά η ευγνωμοσύνη είναι το τελευταίο που σου έρχεται στο μυαλό.

Κάποιες φορές καμία λέξη δεν είναι αρκετή για να περιγράψεις αυτό που βιώνεις κάθε ημέρα στο γραφείο: άγχος, πίεση, ένταση, δημιουργικότητα. Από τη στιγμή που φτάνεις στη δουλειά, ή ακόμα πιο σωστά από τη στιγμή που βλέπεις τα emails σου κάθε πρωί, μέχρι την ώρα που επιστρέφεις στο σπίτι, προσπαθείς να «χορέψεις» στον ρυθμό του υπερσυνδεδεμένου κόσμου του σήμερα. Και κάποιες φορές κάθε ανθρώπινο στοιχείο χάνεται.

Ξέρεις όμως κάτι; Το ανθρώπινο στοιχείο είναι αυτό που κάνει μία δουλειά να έχει νόημα και σε κάνει πιο αποδοτικό και πιο γεμάτο. Πάρε για παράδειγμα την ευγνωμοσύνη: όταν εκφράζεις την εκτίμησή σου προς τους άλλους, τα οφέλη είναι και εσωτερικά. Όταν είσαι ευγνώμων είσαι περισσότερο γενναιόδωρος, νιώθεις λιγότερο άγχος και κοιμάσαι καλύτερα.

Αν λοιπόν θέλεις να βοηθήσεις την ομάδα σου, και την εταιρεία σου γενικότερα, καλλιέργησε την ευγνωμοσύνη. Μην περιμένεις ότι τα πράγματα θα αλλάξουν σε μία μόλις ημέρα – σίγουρα όταν σκέφτεσαι τη δουλειά, η ευγνωμοσύνη είναι το τελευταίο που σου έρχεται στο μυαλό. Και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Έχεις συνηθίσει να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη για τους φίλους, την οικογένειά σου και καθετί εκτός γραφείου. Υπάρχουν όμως τόσα πολλά στο περιβάλλον εργασίας (στρες, προθεσμίες, ανικανοποίητα αφεντικά), που δεν σε γεμίζουν. Ήρθε λοιπόν η ώρα να το αλλάξεις αυτό. Οι τρόποι που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις και να καλλιεργήσεις εσύ και η ομάδα σου την ευγνωμοσύνη:

1. Κάνε το «ευχαριστώ» μέρος κάθε συζήτησης

Σε περιβάλλον με μεγάλη πίεση, όπως είναι το εργασιακό, καμία φορά η ευγένεια χάνεται. Προσπάθησε λοιπόν να λες περισσότερα ευχαριστώ στις κατ' ιδίαν συζητήσεις, στα meetings και σε κάθε είδους συζητήσεις. Είναι ο πιο απλός και ειλικρινής τρόπος για να δείξεις στην ομάδα σου πόσο εκτιμάς τους ίδιους και την δουλειά τους.

2. Βοήθησε την ομάδα σου να δημιουργήσει χρόνο για να διώξει το άγχος

Ρώτησε τους συναδέλφους σου πώς θέλουν να αποφορτίζονται –είτε αυτό σημαίνει περπάτημα, διαλογισμός ή stretching– και βοήθησέ τους να το καταφέρουν. Ποιος δεν θέλει να εργάζεται σε ένα περιβάλλον που ενδιαφέρεται για την ευεξία του;

3. Δείξε την ευγνωμοσύνη σου

Κάποια περιβάλλοντα εργασίας μπορεί να κάνουν τους εργαζομένους να νιώθουν απογοήτευση – εκείνοι δίνουν τα πάντα, αλλά δεν παίρνουν κάτι σε αντάλλαγμα. Καθιέρωσε κάτι ευχάριστο για να έχουν κάτι να περιμένουν. Για παράδειγμα μία φορά την εβδομάδα απολαύστε μαζί το μεσημεριανό σας ή φέρε στο γραφείο κάτι για να τους δείξεις την ευγνωμοσύνη σου.


Αρχική δημοσίευση από Thrive Global Greece, στο www.thriveglobal.gr

Η αποστολή του Thrive Global είναι να τερματίσει την επιδημία του στρες και της εξουθένωσης προσφέροντας επιστημονικές, εφαρμόσιμες λύσεις που ενισχύουν την ευεξία και μαζί την αποδοτικότητα και σε βοηθούν να αλλάξεις πεποιθήσεις και συμπεριφορές και να περάσεις από τη θεωρία στην πράξη, διαμορφώνοντας νέες συνήθειες προκειμένου να κατακτήσεις την πολυπόθητη ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. 

Ιδρύθηκε από την Arianna Huffington στις ΗΠΑ το 2016 και, μέσα σε ένα χρόνο, κατάφερε να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στα προγράμματα ευεξίας, έχοντας πελάτες που διακρίνονται για το εργασιακό τους περιβάλλον. Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2018 και είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια καινοτομία έρχεται στην χώρα μας, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα. Μάθε περισσότερα στο www.thriveglobal.gr.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr