NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Δ. Σπυροπούλου: Οι άνθρωποι ξεχνάμε ότι τελικά παράγουμε αυτό που εμείς είμαστε

Δ. Σπυροπούλου: Οι άνθρωποι ξεχνάμε ότι τελικά παράγουμε αυτό που εμείς είμαστε

Η Δήμητρα Σπυροπούλου, Life & Business Coach αλλά και Co-Founder & Brand Director της Colore Colori Rug Collection, μιλάει, στο epixeiro.gr, για τους δύο αυτούς άξονες της ζωής της, αναλύοντας τις ιδιαιτερότητες μιας οικογενειακής επιχείρησης και τονίζοντας τη σημασία του coaching για το σημερινό επιχειρείν.

Αν κάποιος κοιτάξει το βιογραφικό σας, μπορούμε να πούμε πως θα δει δύο άξονες: τα Colore Colori και το coaching. Μιλήστε μας για αυτήν την πορεία. Υπάρχουν σημεία στα οποία «συγκλίνουν» αυτά τα δύο;

1.Τα Colore Colori αποτελούν ένα δημιουργικό και εξελικτικό κομμάτι στη επαγγελματική μου πορεία. Σε αυτή την πορεία γνώρισα το Coaching, το οποίο αξιοποίησα για την προσωπική και επαγγελματική μου ζωή. Παρατήρησα πόσο αποτελεσματικό ήταν στη σχέση μου με τον εαυτό μου και τους γύρω μου σε επίπεδο επικοινωνίας, εμπιστοσύνης, συνεργασίας. Συγκεκριμένα, άλλαξε ο τρόπος που εκπαίδευα-επηρέαζα-ενθάρρυνα το δίκτυο συνεργατών για την ανάπτυξη πωλήσεων των Colore Colori, ενώ οι σχέσεις μας καλλιεργήθηκαν ακόμα περισσότερο. Στη συνέχεια, η αποτελεσματικότητα που βίωσα αλλά και η αγάπη μου να βοηθώ τους γύρω μου να πετύχουν μια υγιή προσωπική & επαγγελματική ζωή, αποτέλεσαν το κίνητρο στην περαιτέρω εκπαίδευση και πιστοποίησή μου ως Coach. Τα παραπάνω, με ενέπνευσαν για τη δημιουργία του Coach Your Goals.

Εστιάζοντας στα Colore Colori, τι πρεσβεύει για εσάς η συγκεκριμένη σειρά χαλιών; Και πώς οι επαγγελματικές σας επιλογές σας οδήγησαν στη δημιουργία της;

Παράθεση - epixeiro.gr

Τα Colore Colori,​​ για εμένα και την οικογένειά μου, πρεσβεύουν πρωτίστως αξίες, πέρα από ομορφιά και στυλ

Τα Colore Colori για εμένα και την οικογένειά μου (πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση), πρεσβεύουν πρωτίστως αξίες, πέρα από ομορφιά και στυλ. Εξού και το σλόγκαν «Ξέρεις Πού Πατάς!». Δημιουργήθηκαν περίπου 15 χρόνια πριν, με αφορμή -όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές- την κάλυψη κάποιων αναγκών. Συγκεκριμένα, την ανάγκη της διαφοροποίησης, της αναβάθμισης, της εξέλιξης. Σκοπός ήταν η παροχή αξιών, πέρα από μια όμορφη συλλογή χαλιών, τόσο στο δίκτυο συνεργατών (καταστήματα), όσο και στον τελικό καταναλωτή. Κάποιες από αυτές είναι,

  1. η αξία της υγείας & ενός ασφαλούς περιβάλλοντος διαβίωσης (είναι πιστοποιημένα ως αντιαλλεργικά από ινστιτούτα παγκοσμίου κύρους),
  2. η αξία του ελεύθερου χρόνου και παιχνιδιού (είναι αλέκιαστα ακόμη και από ανεξίτηλο μαρκαδόρο, που σημαίνει ότι καθαρίζονται πανεύκολα. Δεν μαγνητίζουν χνούδια & τρίχες, που σημαίνει ότι απορροφώνται πολύ εύκολα με την ηλεκτρική σκούπα)
  3. η αξία της εμπιστοσύνης & αξιοπιστίας (τα Colore Colori, είναι η μόνη συλλογή χαλιών που παρέχει Γραπτή Εγγύηση αντικατάστασης & επισκευής).

Ποιες οι ιδιαιτερότητες μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας γύρω από τον συγκεκριμένο κλάδο και σε μια οικογενειακή επιχείρηση, όπως η Colore Colori, όσον αφορά στο branding και το marketing;

Κάποιες από τις ιδιαιτερότητες που αντιμετωπίσαμε έχουν να κάνουν με την εναρμόνιση μας ως ομάδα, με το Brand ως οντότητα. Δηλαδή, προκειμένου να επιτευχθεί το παραπάνω, χρειάστηκε να εναρμονίσουμε τις δικές μας ανάγκες, αξίες, σκοπούς, ως ομάδα και οικογένεια με τις ανάγκες, αξίες, σκοπούς που καλύπτουν ή πρεσβεύουν τα Colore Colori. Η διαδικασία της εναρμόνισης έγινε, διότι χρειάζεται να είμαστε ταυτόσημοι με το Brand μας, έτσι ώστε να είναι αυθεντικό. Η εναρμόνιση αυτή, είναι κάτι ακόμα στο οποίο μας υποστήριξε με επιτυχία το Coaching. Σχετικά με το marketing, χρειάστηκε να δούμε τους τρόπους επικοινωνίας στους οποίους ανταποκρίνεται το κοινό μας, καθώς και τους τόπους που θα του συστήσουμε το brand. Σε αυτή τη διαδικασία, χρειάστηκε να καλλιεργήσουμε παράλληλη σύμπλευση και συνεργασία με το δίκτυο συνεργατών μας. Η ιδιαιτερότητα ως προς αυτό είχε να κάνει με μια καινοτόμο για τον κλάδο μας παρουσίαση του brand, την οποία καλούμασταν να μεταλαμπαδεύσουμε συνεργατικά και υποστηρικτικά στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Συνεπώς, ο τρόπος έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην παραγωγική συνεργασία μας με το δίκτυο καταστημάτων.

Παράθεση - epixeiro.gr

Θα πρότεινα, προτού κάποιος επιλέξει έναν Coach, να ερευνήσει την πορεία του και πώς αυτή συγκλίνει με τις δικές του ανάγκες

Και φτάνω και στο coaching. Βάσει της εμπειρίας σας, πώς μπορεί κάποιος να επιλέξει τον κατάλληλο coach; Υπάρχουν σημεία που χρειάζονται προσοχή;

Θα πρότεινα, προτού κάποιος επιλέξει έναν Coach, να ερευνήσει την πορεία του και πώς αυτή συγκλίνει με τις δικές του ανάγκες, καθώς και την πιστοποίησή του. Σε αυτό το σημείο χρειάζεται να τονίσω πως ο Coach δεν δίνει λύσεις, ούτε παρέχει συμβουλευτική αλλά, μέσω συγκεκριμένων μεθόδων και ερωτήσεων ανασύρει τις εσωτερικές σου απαντήσεις, ενεργοποιώντας το δυναμικό σου. Παρόλα αυτά, ο Coach χρειάζεται να είναι αφιερωμένος στην δική του εσωτερική εργασία, έτσι ώστε να βρίσκεται σε μια θέση από την οποία να μπορεί να αναγνωρίζει τα σημεία διερεύνησης μέσα σου. Βεβαίως, χρειάζεται να γίνουν μια ή παραπάνω δοκιμαστικές συνεδρίες προτού κάποιος αποφασίσει με βεβαιότητα ότι ο συγκεκριμένος Coach του ταιριάζει. Τα σημεία που, αρχικά, κανείς χρειάζεται να εστιάσει για την επιλογή αυτή, είναι η εμπιστοσύνη και η ασφάλεια και που θα νιώσει με τον/την coach.

Όσον αφορά στο κομμάτι των προσωπικών αξιών, πώς μπορούν αυτές να εναρμονιστούν με το επιχειρείν, στον σύγχρονο επιχειρηματία; Γιατί είναι σημαντικό να γίνει κάτι τέτοιο;

Ο σύγχρονος επιχειρηματίας χρειάζεται εναρμονίσει τις προσωπικές του αξίες και ανάγκες με το επιχειρείν, προκειμένου να παράξει αποτελέσματα με τα οποία θα νιώθει πληρότητα. Η εναρμόνιση επιτυγχάνεται μέσα από τη διαδικασία Coaching, με αφετηρία την συνειδητοποίηση και αναγνώρισή των παραπάνω. Η διαδικασία θα τον βοηθήσει να πάρει τον έλεγχο τον καταστάσεων και να γίνει πιο συνειδητός στις επιλογές και αποφάσεις του. Η θέση από την οποία θα λειτουργεί, έχει να κάνει με ενεργητική στάση στις καταστάσεις, καθώς και με την ενεργοποίηση της ηγετικής του φυσιογνωμίας.

Βάσει της επαγγελματικής πορείας σας σε αυτόν τον τομέα, υπάρχουν σημεία στα οποία βλέπετε πως οι επιχειρηματίες δεν δίνουν τη σημασία που απαιτείται; Και πώς εσείς τους βοηθάτε, τελικά, να φτάσουν στα επιθυμητά αποτελέσματα;

Παράθεση - epixeiro.gr

Οι επιχειρηματίες ξεχνούν να φροντίσουν τον εαυτό τους και να κάνουν την ενδοσκόπηση που χρειάζεται

6.Ίσως ακουστεί κλισέ, παρόλα αυτά είναι καθοριστικό. Ως επιχειρηματίες, καθώς και σε άλλους ρόλους που καλούμαστε να επιτελέσουμε, οι άνθρωποι ξεχνάμε ότι τελικά παράγουμε αυτό που εμείς είμαστε. Δηλαδή, το αποτέλεσμα καθρεφτίζει τη σχέση που έχουμε με τον εαυτό μας. Η νευροεπιστήμη πλέον έχει αποδείξει τον τρόπο με τον οποίο οι σκέψεις μας, ο τρόπος που μιλάμε στον εαυτό μας, η θέση από την οποία βλέπουμε τις καταστάσεις, τα συναισθήματά μας, καθώς και οι πεποιθήσεις μας, δημιουργούν την πραγματικότητα που βιώνουμε. Επανερχόμενη λοιπόν στο ερώτημα, θα έλεγα με πολύ απλά λόγια πως οι επιχειρηματίες ξεχνούν να φροντίσουν τον εαυτό τους και να κάνουν την ενδοσκόπηση που χρειάζεται προκειμένου να προκαλέσουν την θετική αλλαγή που επιζητούν. Σε αυτά τα σημεία, έρχομαι ως coach και υποστηρίζω τον/την επιχειρηματία με έναν συνεργατικό τρόπο που παρέχει ασφάλεια, ενθάρρυνση και εμπιστοσύνη.

Κλείνοντας, ποια είναι τα δικά σας, επόμενα, επαγγελματικά βήματα;

7.Τα δικά μου επαγγελματικά βήματα έχουν δυο στόχους. Την ανάπτυξη των Colore Colori καθώς και την συμβολή μου ως coach μέσω του Coach Your Goals. Ως Coach, στόχος μου είναι να σας υποστηρίξω ώστε να κάνετε τη θετική αλλαγή στη ζωή & επιχείρησή σας!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr