NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Unlocking Digital
ανάγνωση

Κατανοήστε τους πελάτες σας: Οι millennials

Κατανοήστε τους πελάτες σας: Οι millennials

Η επίτευξη των στόχων της εκάστοτε επιχείρησης δεν αποτελεί ένα εύκολο εγχείρημα. Επιτάσσει καθημερινή προσπάθεια, τριβή και ευελιξία, ώστε τα brands να είναι σε θέση να αποκτήσουν, να διατηρήσουν, να ικανοποιήσουν και να προσελκύσουν αποτελεσματικά νέους πελάτες.

Τα καλά νέα για τα brands είναι ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των millennials αλληλοεπιδρούν μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, υπάρχει διαφορά μεταξύ της δελεαστικής ενημέρωσης των καταναλωτών μέσα από το καθημερινό τους ταξίδι στο διαδίκτυο σαν πελάτες και της τελικής τους απόφασης για αγορά προϊόντων. Ειδικότερα, εάν το target group σας αποτελούν οι millennials και επιθυμείτε να καταλάβετε τι πραγματικά ωθεί τους εν λόγω καταναλωτές να σας προτιμήσουν, κρίνεται απαραίτητο να μάθετε εκ των προτέρων κάποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα αυτής της γενιάς, ώστε μετέπειτα να διαμορφώσετε τον σωστό τύπο στρατηγικής περιεχομένου γύρω από τους millennials:

  • Οι millennials γεννήθηκαν μεταξύ 1983 και 1996 και σήμερα είναι μεταξύ 27 και 40 ετών.
  • Δεν αποτελούν ένα ενιαίο τμήμα καταναλωτών.
  • Η πλειοψηφία δεν είναι φρέσκοι, ανέμελοι νέοι.
  • Πρόκειται για μια πολύ διαφορετική ομάδα, της οποίας η στάση, τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα εξαρτώνται πλήρως από το στάδιο της ζωής στο οποίο βρίσκονται.
  • Οι millennials είναι εξίσου πιθανό να είναι ιδιοκτήτες σπιτιού, μαθητές ή γονείς.
  • Ενώ το 36% αυτών στα 20 τους δεν έχουν φύγει από τα σπίτια τους, το 65% αυτών στα τριάντα τους εγκαθίστανται και παντρεύονται.
  • Οι millennials ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από οποιαδήποτε άλλη γενιά.
  • Γνωρίζουν καλά πώς να αναζητούν στοιχεία online και χρησιμοποιούν εκτενώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχοντας ανατραφεί σε έναν εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο.


Πώς μπορείτε, επομένως, να καθορίσετε τη διαφημιστική σας επένδυση και να στοχεύσετε τους millennials με ακρίβεια;

Δημιουργία περιεχομένου που πηγάζει από δεδομένα

Το περιεχόμενο διατηρεί πολλές μορφές, όμως, το μάρκετινγκ περιεχομένου σχετίζεται με τη σωστή εκπαίδευση των καταναλωτών προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά. Αν δεν έχετε αξιοποιήσει insights για να διαμορφώσετε τη δημιουργία περιεχομένου σας προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν είστε έτοιμοι να χαρτογραφήσετε τις πρακτικές λεπτομέρειες μιας ισχυρής στρατηγικής περιεχομένου. Η δημιουργικότητα είναι το κλειδί, αλλά προκειμένου να δημιουργήσετε περιεχόμενο που πραγματικά αξίζει, πρέπει να θυμάστε:

Τα στατιστικά στοιχεία είναι το νόμισμα της επωνυμίας σας

Οι πληροφορίες για τους καταναλωτές – οι αντικειμενικές αλήθειες σχετικά με το ποιον στοχεύετε – αποτελούν τη βάση οποιουδήποτε σχεδίου περιεχομένου που καθοδηγείται από δεδομένα. Το κλειδί είναι να επιλέξετε ποιες ιδέες θα βοηθήσουν την επωνυμία σας να αφηγηθεί την καλύτερη δυνατή ιστορία της, ώστε να χτίσει αξιοπιστία, αλλά και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει μέσα από έρευνες που υπερβαίνουν κατά πολύ τα δημογραφικά στοιχεία, να μεταφράσετε τις τάσεις, τα ενδιαφέροντα και τις αντιλήψεις των καταναλωτών.

Ο ορισμός του προφίλ των καταναλωτών σας βοηθά να οργανώσετε και να ταξινομήσετε πληροφορίες

Υπάρχουν τέσσερα βήματα για τον ορισμό του προφίλ καταναλωτών: τμηματοποίηση, ανταλλαγή μηνυμάτων, αλληλεπίδραση και μέτρηση. Προχωρώντας πολύ πέρα από τα βασικά δημογραφικά στοιχεία, ο ορισμός του προφίλ των καταναλωτών επικεντρώνεται στα δεδομένα της εταιρείας, ώστε τα brands να μπορούν να πλησιάσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τους καταναλωτές τους με τον σωστό τύπο περιεχομένου.

Δεδομένου ότι το προφίλ σας βοηθά να κατανοήσετε τα δεδομένα που έχετε στη διάθεσή σας, η αποτυχία να θέσετε τις βάσεις μπορεί να αφήσει το brand σας πίσω όσον αφορά τον ανταγωνισμό της. Το προφίλ των καταναλωτών δεν είναι…πυρηνική φυσική, αλλά παρατήρηση, γνώση και εμπειρία. Ουσιαστικά, τα brands βρίσκονται στα μισά του δρόμου για τη δημιουργία συναρπαστικών τύπων περιεχομένου, όταν γνωρίζουν σε ποιον απευθύνονται.


Οι αξίες των millennials

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του Spotify, το 68% των millennials πιστεύουν ότι τα brands πρέπει να προωθούν πιο προοδευτικές αξίες. Οι επωνυμίες που αποτυγχάνουν να αναλύσουν ισχυρά δεδομένα καταναλωτών δεν μπορούν να πουν με βεβαιότητα τι ενδιαφέρει το κοινό-στόχο τους, τις προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν, τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα πράγματα και πού περνούν το χρόνο τους. Αυτό σημαίνει ότι οι προσπάθειες ανάπτυξης περιεχομένου τους μπορεί να σπαταληθούν. Στο τέλος της ημέρας, οι αγορές φτάνουν στον κορεσμό και τα brands συνεχίζουν να προσπαθούν να ξεγελάσουν το ένα το άλλο για ένα κομμάτι της πίτας. Ποιες είναι όμως οι αξίες των millenials που που θα βοηθήσουν τα brands να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά τους;

  • Πολιτισμός: το ένα τέταρτο των millennials μπορεί να χαρακτηριστεί ως "κοσμοπολίτικο", επειδή απολαμβάνουν να περιβάλλονται από διαφορετικές ιδέες και τρόπο ζωής.
  • Βιώσιμα προϊόντα: 6 στους 10 θα πλήρωναν περισσότερα για φιλικά προς το περιβάλλον είδη.
  • Διαφημίσεις που είναι σχετικές: Το 46% χρησιμοποιεί λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων για να αποφύγει διαφημίσεις που είναι ενοχλητικές και άσχετες.
  • Εμπειρίες: 6 στους 10 millennials προτιμούν να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε μια μοναδική εμπειρία παρά σε μια επώνυμη μάρκα.
  • Διαδικτυακές αγορές: 8 στους 10 millennials έχουν αγοράσει ένα προϊόν στο διαδίκτυο σε οποιαδήποτε συσκευή τον τελευταίο μήνα.
  • Ψυχαγωγικό περιεχόμενο: 4 στους 10 χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βρουν αστείο ή διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο για χάρη του περιεχομένου ή, μπορείτε να εμπλουτίσετε τη στρατηγική περιεχομένου των millennials με ισχυρές πληροφορίες και έπειτα να παρατηρήσετε την αποτελεσματικότητά τους στην απόδοση του ROI σας. Βέβαια, προκειμένου να επιταχύνετε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και επιλογής του σωστού μάρκετινγκ περιεχομένου για την επωνυμία σας, είναι ανάγκη να αναζητήσετε τον σωστό στρατηγικό σύμβουλο που θα σας καθοδηγήσει σωστά σε αυτό το ταξίδι. Η έρευνα αγοράς θα σας επιτρέψει να περιορίσετε τα περιττά έξοδα και να στοχεύσετε καλύτερα τις προσφορές σας, με αποτέλεσμα την άμεση βελτίωση της απόδοσης των επενδύσεων σας. Στη συνέχεια, θα είστε σε θέση να επενδύσετε σε καμπάνιες με έξυπνο περιεχόμενο που θα προωθήσουν αποτελεσματικά το brand σας και θα σας οδηγήσουν στην κερδοφορία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr