Unlocking Digital
Τι είναι Brand Keyword και πώς διαμορφώνει την επιρροή της επιχείρησής σου;
Unlocking Digital
Business Know-how
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Unlocking Digital
Το ιδεόγραμμα που χρησιμοποιούν οι Κινέζοι προκειμένου να εκφράσουν τη λέξη "κρίση" είναι ο συνδυασμός δύο άλλων ιδεογραμμάτων: Της λέξης «κίνδυνος» και της λέξης «ευκαιρία».
03/02/23 _ Unlocking Digital
Η παγκόσμια αγορά πολυτελών brands αξίζει περισσότερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια ετησίως, κερδίζοντας συνεχή ανάπτυξη, σαν η πολυτέλεια να μην γνωρίζει από κρίσεις. Η επιθυμία εισόδου σε αυτήν την αγορά εξακολουθεί να είναι το όνειρο πολλών εταιρειών που επιδιώκουν να αποκτήσουν ένα κομμάτι αυτής της πίτας. Πώς μπορεί όμως αυτή η επιθυμία να γίνει πραγματικότητα;
27/01/23 _ Unlocking Digital
Ας πάρουμε ως δεδομένο ότι η στρατηγική μάρκετινγκ, καθώς και οι στόχοι μας, δηλαδή τα προφίλ των αγοραστών στους οποίους θέλουμε να απευθύνουμε τις προσφορές μας, έχουν ήδη προσδιοριστεί. Βρισκόμαστε, λοιπόν, στην ευθεία γραμμή που πρέπει να μας οδηγήσει στην πώληση ή τουλάχιστον να ενεργοποιήσει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων από τον πελάτη, ώστε ο ίδιος να μας διαλέξει και να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία μας.
20/01/23 _ Unlocking Digital
Η άφιξη της τεχνολογίας στη ζωή μας και η αύξηση του αριθμού των e-shops έχουν αλλάξει ριζικά τα πρότυπα κατανάλωσης πολλών προϊόντων, ιδιαίτερα εκείνων που προέρχονται από τη βιομηχανία της μόδας. Οι εν λόγω μεταβολές αφορούν στα καταναλωτικά μας πρότυπα και αποτελούν ένα φαινόμενο, το οποίο ξεκίνησε πριν από δέκα χρόνια και αναμένεται να αυξηθεί στα επόμενα, με κίνδυνο να δούμε τις επιχειρήσεις μας να εξαφανίζονται προς όφελος των μεγάλων αλυσίδων και brands.
13/01/23 _ Unlocking Digital
Ο καθορισμός της τιμής πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μια σημαντική διαδικασία για κάθε επιχειρηματία, επειδή οι προσφερόμενες τιμές πρέπει να είναι αντίστοιχες της ποιότητας και της εμπειρίας που προσφέρεται. Η τιμή πώλησης μπορεί να καθοριστεί συνδυάζοντας διάφορες μεθόδους: σε σχέση με το ποσοστό κέρδους ή το κόστος παραγωγής, σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σε σχέση με τις ψυχολογικές επιπτώσεις.
06/01/23 _ Unlocking Digital
Ζούμε στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, με το διαδίκτυο να είναι τόσο κορεσμένο με πληροφορίες και εικόνες από υπηρεσίες και προϊόντα κάθε είδους, σε σημείο που ο καταναλωτής να μην ξέρει πλέον τι να επιλέξει.
30/12/22 _ Unlocking Digital
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ένας πελάτης δεν επιστρέφει ποτέ, αν και φαινόταν αρκετά ικανοποιημένος; Ή μήπως σας έχει τύχει ακόμη και οι ίδιοι να φύγετε από ένα κατάστημα όταν είχατε κάθε πρόθεση να αγοράσετε κάτι από εκεί; Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η εμπειρία του πελάτη να μην ήταν ικανοποιητική.
23/12/22 _ Unlocking Digital
Αρκετές είναι οι εταιρείες που εξακολουθούν να αγωνίζονται προκειμένου να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις που επιτάσσει η ψηφιακή εποχή.
16/12/22 _ Unlocking Digital
Η εξαγωγή προϊόντων ή υπηρεσιών στο εξωτερικό δεν αποτελεί ένα ιδιαιτέρως εύκολο εγχείρημα, καθώς εντοπίζονται τεράστιες διαφορές μεταξύ των αγορών και των χωρών, οι οποίες εμποδίζουν τη χρήση μιας ενιαίας προσέγγισης. Ως εκ τούτου, κρίνεται νευραλγικής σημασίας να δημιουργήσετε ένα λεπτομερές σχέδιο μάρκετινγκ για εξαγωγές, βασισμένο σε έρευνα αγοράς, για κάθε μία από τις αγορές του εξωτερικού στις οποίες στοχεύετε.
09/12/22 _ Unlocking Digital
Το brand ή η επωνυμία της επιχείρησής σας επηρεάζει βαθιά την αντίληψη των πελατών σας για την αξία που λαμβάνουν από εσάς. Οι 3 συμβουλές που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα “brand story” που είναι πραγματικά ενδιαφέρον για τους ίδιους, καθώς χάρις αυτό, όχι μόνο θα διατηρήσετε το υφιστάμενο κοινό σας, αλλά θα κερδίσετε και τις εντυπώσεις νέων καταναλωτών.
02/12/22 _ Unlocking Digital