NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Unlocking Digital
ανάγνωση

Rebranding: Μια ξεχασμένη στρατηγική

Rebranding: Μια ξεχασμένη στρατηγική

Σε έναν κόσμο όπου οι τάσεις αλλάζουν συνεχώς, πώς μπορεί μια επιχείρηση να επιβιώσει, να προσαρμοστεί και να αναπτυχθεί καλύτερα; Ας κοιτάξουμε γύρω μας όταν περπατάμε στους εμπορικούς δρόμους. Τα ονόματα των εταιρειών συχνά χρησιμοποιούν το επώνυμο του ιδιοκτήτη για να προσελκύσουν τον πελάτη. Μέχρι εκεί, όλα πάνε καλά: Προσελκύεις περαστικούς της γειτονιάς ή ανθρώπους που έχουν βγει για βόλτα.

Ας περάσουμε τώρα στο διαδίκτυο. Τα επώνυμα χάνονται όταν έρχονται αντιμέτωπα με τα χιλιάδες brands που διατηρούν ελκυστικά αγγλικά ονόματα. Τουλάχιστον, εκείνα έχουν αντιληφθεί ότι προκειμένου να εντοπίσουν αγοραστές μέσω της δύναμης του ψηφιακού κόσμου, χρειάζονται ένα brand name που μπορεί να έχει ισχύ παγκοσμίως.

Ωστόσο, το rebranding είναι μια επιλογή που συχνά παραβλέπουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Ξεχνάνε ότι ένα φρέσκο διαχρονικό όνομα και μια πιο μοντέρνα εμφάνιση μπορεί να είναι το κλειδί για να διατηρήσουν την εταιρεία τους στην κορυφή του κλάδου τους και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Το rebranding είναι μια σημαντική διαδικασία που πρέπει να αναλάβει κάθε εταιρεία, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον κλάδο της. Η μετονομασία μιας επιχείρησης περιλαμβάνει την ενημέρωση της εικόνας, του λογότυπου, του ονόματος ή άλλων στοιχείων επωνυμίας της εταιρείας, προκειμένου η ίδια να παραμείνει επίκαιρη και να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.

Παραμένοντας επίκαιροι σε μια μεταβαλλόμενη αγορά

Η αγορά εξελίσσεται συνεχώς και εμφανίζονται διαρκώς νέες τάσεις. Για να παραμείνει επίκαιρη μια εταιρεία πρέπει να προσαρμοστεί στις εν λόγω αλλαγές ενημερώνοντας την εικόνα και τα μηνύματά της ώστε να έχουν απήχηση σε νέο κοινό. Το rebranding μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία να εκσυγχρονίσει την εικόνα της, να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά και να προσεγγίσει νέα δημογραφικά στοιχεία.

Επανατοποθέτηση ενός brand

Επιπρόσθετα, το rebranding μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία να επανατοποθετηθεί στην αγορά. Καθώς μια επιχείρηση αναπτύσσεται, το κοινό-στόχος ή οι αξίες της ενδέχεται να αλλάξουν και το rebranding μπορεί να συμβάλει καταλυτικά στην επικοινωνία της εν λόγω αλλαγής. Για παράδειγμα, εάν μια εταιρεία που προηγουμένως επικεντρώθηκε σε προϊόντα πολυτελείας υψηλών προδιαγραφών θέλει να προσελκύσει μια ευρύτερη αγορά, μπορεί να κάνει rebranding για να παρουσιάσει τις πιο προσβάσιμες προσφορές της και να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Αντιμετώπιση αρνητικών αντιλήψεων

Οι αρνητικές αντιλήψεις μπορούν να επηρεάσουν τα εισοδήματα μιας εταιρείας και να την εμποδίσουν να αναπτυχθεί. Για παράδειγμα, εάν μια αλυσίδα γρήγορου φαγητού σχετίζεται με ανθυγιεινά τρόφιμα, μπορεί να κάνει rebranding για να επισημάνει πιο υγιεινές επιλογές και να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες του κοινού σχετικά με τη διατροφή. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία μπορεί να μετατοπίσει τη συζήτηση και να βελτιώσει τη δημόσια εικόνα της.

Updating ενός ξεπερασμένου brand

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μια εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να κάνει rebranding απλώς και μόνο επειδή η εικόνα της είναι ξεπερασμένη ή δεν έχει πλέον απήχηση στους πελάτες. Για παράδειγμα, μια εταιρεία που χρησιμοποιεί το ίδιο λογότυπο εδώ και δεκαετίες μπορεί να χρειαστεί να το αναβαθμίσει, ώστε να αντικατοπτρίζει τις σύγχρονες τάσεις σχεδιασμού.

Ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς

Οι συνθήκες της αγοράς μπορούν να αλλάξουν γρήγορα και μια εταιρεία πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζεται γρήγορα για να παραμείνει ανταγωνιστική. Το rebranding μπορεί να βοηθήσει μια εταιρεία να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Για παράδειγμα, εάν η αγορά μιας εταιρείας γίνεται όλο και πιο πολυσύχναστη, μπορεί να χρειαστεί να κάνει rebranding προκειμένου η ίδια να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της.

Λανσάρισμα νέων προϊόντων ή υπηρεσιών

Το rebranding μπορεί, επίσης, να είναι απαραίτητο όταν μια εταιρεία λανσάρει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Εάν οι νέες προσφορές διαφέρουν σημαντικά από εκείνες που έχει προσφέρει προηγουμένως η εταιρεία, το rebranding μπορεί να βοηθήσει στην επικοινωνία της αλλαγής στους πελάτες, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι ίδιοι κατανοούν τι έχει να προσφέρει η εταιρεία.

Επανενεργοποιώντας την εταιρεία

Το rebranding μπορεί να είναι ένας τρόπος για να αναζωογονήσετε την εταιρεία σας και να εμπνεύσετε τους υπαλλήλους σας, καθώς η εν λόγω αλλαγή μπορεί να δημιουργήσει μια ανανεωμένη αίσθηση σκοπού και ενθουσιασμού για το μέλλον της εταιρείας. Αυτό βοηθάει στη βελτίωση του ηθικού των εργαζομένων και στην αύξηση της παραγωγικότητας. Όταν οι υπάλληλοί σας είναι ενθουσιασμένοι με την εταιρεία, είναι πιο πιθανό να κάνουν το extra mile για να προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Εάν επιδιώκετε να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι απαραίτητο να σχεδιάσετε το κατάλληλο στρατηγικό πλάνο, το οποίο θα καλύψει όλα τα βήματα αυτού του μεγαλεπήβολου project που ονομάζεται rebranding. Ως εκ τούτου, είναι ανάγκη να αναζητήσετε έναν επιχειρηματικό σύμβουλο με εκτεταμένη εμπειρία στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη διαφήμιση. Μόνο έτσι θα ξεπεράσετε κάθε τροχοπέδη και θα προσεγγίσετε το rebranding ολιστικά για να οδηγηθείτε στην κερδοφορία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr