NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Οι hackers «προτιμούν» Microsoft, Google… και εσχάτως Airbnb

Οι hackers «προτιμούν» Microsoft, Google… και εσχάτως Airbnb

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος απειλών στο διαδίκτυο; Σίγουρα θα «κρύβεται» πίσω από γνωστά brands και οργανισμούς υψηλής αναγνωσιμότητας και φερεγγυότητας. Οι hackers άλλωστε εκεί στοχεύουν. H έξαρση των κυβερνοαπειλών αποτελεί πλέον μια κανονικότητα...

Πράγματι όπως δείχνουν και τα τελευταία στοιχεία της Checkpoint, Microsoft και Google βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των επιθέσεων Phishing το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Αναμφίβολα ο τομέας της τεχνολογίας - με μια σειρά από γνωστές εταιρείες - παραμένει βασική «πηγή κινδύνου»: Είναι ο κλάδος με τη μεγαλύτερη προσποίηση στο brand phishing, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και τις τράπεζες.

«Πηγή κινδύνου» τα brand τεχνολογίας

Τα brand τεχνολογίας κατέχουν την πρώτη θέση στις επιθέσεις phishing, πιθανότατα λόγω της ευρείας χρήσης τους σε εταιρικά και απομακρυσμένα περιβάλλοντα εργασίας, γεγονός που τα καθιστά προσοδοφόρο σημείο εισόδου στα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας.

Σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιούνται με τα εσωτερικά διαπιστευτήρια του εργαζομένου και η έκθεσή τους αποτελεί ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο από την αποκάλυψη των προσωπικών στοιχείων ενός ατόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις πλατφόρμες αποστολής ή στις τραπεζικές πλατφόρμες, σημειώνει η Checkpoint

Καιρός για διακοπές... «άνοδος» για Airbnb

Σημαντικό στοιχείο μεταξύ άλλων αποτελεί το γεγονός ότι σημαντική άνοδο σημείωσε η Airbnb, σκαρφαλώνοντας στη 10η θέση, σηματοδοτώντας την είσοδό της στη λίστα με τα μεγαλύτερα προς μίμηση εμπορικά σήματα για πρώτη φορά.

Αυτή η εντυπωσιακή άνοδος είναι πιθανό να επηρεάζεται από την περίοδο του Πάσχα, μια περίοδο που συνδέεται με αυξημένα ταξίδια και κρατήσεις για διακοπές.

Η εποχιακή έξαρση στον προγραμματισμό διακοπών θα μπορούσε να ενισχύσει την προβολή και την ελκυστικότητα της Airbnb, ιδίως μεταξύ των ταξιδιωτών που αναζητούν μοναδικά καταλύματα.

Κορυφαίες μάρκες phishing για το 1ο τρίμηνο του 2024:

  • Microsoft (38%)
  • Google (11%)
  • LinkedIn (11%)
  • Apple (5%)
  • DHL (5%)
  • Amazon (3%)
  • Facebook (2%)
  • Roblox (2%)
  • Wells Fargo (2%)
  • Airbnb (1%)
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr