Τι είναι το Haptic Marketing;
Το Haptic Marketing βασίζεται στη δύναμη της αίσθησης της αφής – έστω και αν αυτή δεν είναι κυριολεκτική. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο εγκέφαλος μπορεί να δημιουργήσει «εικονικές» εμπειρίες αφής μέσα από εικόνες, λέξεις ή ακόμα και μεταφορές. Για παράδειγμα, όταν διαβάζουμε μια περιγραφή προϊόντος που μιλά για μια «μεταξένια υφή», ο εγκέφαλος ενεργοποιεί τα ίδια νευρικά μονοπάτια που θα ενεργοποιούσε εάν πραγματικά αγγίζαμε κάτι μεταξένιο.
03/09/25 _ Marketing