Business Know-how

Πώς μια εταιρική εκδήλωση μετατρέπεται σε ξεχωριστή εμπειρία: Οι άνθρωποι της Eventure αποκαλύπτουν το μυστικό

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Πώς μια εταιρική εκδήλωση μετατρέπεται σε ξεχωριστή εμπειρία: Οι άνθρωποι της Eventure αποκαλύπτουν το μυστικό

Πώς είναι πλέον τα σύγχρονα εταιρικά events; Τι υπεραξία προσδίδουν στις επιχειρήσεις και τις εταιρικές σχέσεις; Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις του κλάδου σήμερα και τα κομβικά εκείνα χαρακτηριστικά που θα μετατρέψουν ένα event σε μια μοναδική εμπειρία;

Σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο epixeiro.gr, η Κατερίνα Στίνη και ο Θανάσης Τσιρίκος, οι άνθρωποι πίσω από την Eventure, μοιράζονται εμπειρίες, διάφορες πρακτικές συμβουλές και τη φιλοσοφία τους γύρω από την οργάνωση εταιρικών events, υπογραμμίζοντας - μεταξύ άλλων - τον βασικό τους στόχο: να μετατρέπουν κάθε εκδήλωση σε μια αξέχαστη εμπειρία με ουσιαστικό αντίκτυπο.

Η Κατερίνα Στίνη, Συνιδρύτρια και Γενική Διευθύντρια της Eventure, αποτελεί τον στρατηγικό νου και την κινητήρια δημιουργική δύναμη πίσω από κάθε project. Με σπουδές στις βιοεπιστήμες (Βιοχημεία & Μοριακή Βιολογία – University of Leeds, Τοξικολογία – University of Surrey) και εξειδίκευση στο Business, το PR και το digital marketing (MBA – Nottingham Trent, PR & Digital Marketing – City University London), φέρει έναν σπάνιο συνδυασμό επιστημονικής ακρίβειας και επικοινωνιακής ευφυΐας. Με αιχμηρή αισθητική, επικοινωνιακή διορατικότητα και αφοσίωση στη λεπτομέρεια, μετατρέπει κάθε εκδήλωση σε ζωντανή εμπειρία που εμπνέει και ξεχωρίζει.

Ο Θανάσης Τσιρίκος, Συνιδρυτής και Managing Director της Eventure, ενσαρκώνει τον συνδυασμό στρατηγικής διορατικότητας και επιχειρησιακής ακρίβειας. Με ακαδημαϊκό υπόβαθρο στη Χημεία (Πανεπιστήμιο Πατρών) και MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), πραγματοποίησε από νωρίς σημαντική πορεία στον εταιρικό «κόσμο», χτίζοντας πολύτιμη εμπειρία στη στρατηγική διοίκηση και την επιχειρηματική ανάπτυξη. Στην Eventure, καθοδηγεί με όραμα και συνέπεια, διασφαλίζοντας όχι μόνο την ποιοτική υλοποίηση κάθε έργου αλλά και τη διαρκή εξέλιξη της εταιρείας. Για τον ίδιο, η επιτυχία ενός event δεν είναι μία αφηρημένη έννοια – είναι απόλυτα μετρήσιμη μέσα από την ικανοποίηση των συμμετεχόντων, τις νέες επαφές που δημιουργούνται και τα απτά αποτελέσματα που αφήνει πίσω της η εκδήλωση.

Το μότο της Eventure, «We Care», δεν είναι απλώς δήλωση — είναι στάση. «Αποτυπώνει τη βαθιά μας δέσμευση σε κάθε συνεργασία, την ανθρωποκεντρική μας κουλτούρα, την ομαδικότητα που μας χαρακτηρίζει και την ευθύνη που αναλαμβάνουμε απέναντι στον άνθρωπο, τον πελάτη-συνεργάτη και την κοινωνία», όπως υπογραμμίζουν.

Ας δούμε τι μας λένε:

Γιατί πιστεύετε ότι τα εταιρικά events έχουν γίνει τόσο σημαντικά για τις επιχειρήσεις σήμερα;

Τα εταιρικά events είναι, στην ουσία, πλατφόρμες ανθρώπινης επαφής σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα πιο ψηφιακός.

Σήμερα, οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν γνήσιες σχέσεις με το κοινό τους – πελάτες, συνεργάτες, ακόμη και τους ίδιους τους υπαλλήλους τους. Ένα event προσφέρει ακριβώς αυτό: ένα πεδίο όπου η προσωπική επικοινωνία υπερέχει.

Ένα καλά οργανωμένο event:

  • Διηγείται την ιστορία μιας εταιρείας ζωντανά & πολυδιάστατα
  • Δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση με το κοινό
  • Ενισχύει την αφοσίωση και την περηφάνια των συμμετεχόντων

Έχουμε δει στην Eventure πως μετά από ένα επιτυχημένο event, οι πελάτες νιώθουν πιο κοντά στο brand, οι συνεργάτες πιο δεσμευμένοι στο κοινό όραμα, και οι εργαζόμενοι πιο περήφανοι για την εταιρεία τους.

Όλα αυτά, φυσικά, συμβάλλουν στην ανάπτυξη της επιχείρησης.


eventure12.jpg?mtime=20250512135722#asset:544834


Ποιες είναι σήμερα οι μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο της διοργάνωσης εκδηλώσεων – ιδίως σε σχέση με τα κόστη; Υπάρχει ανάγκη για επιπλέον κίνητρα ή υποστήριξη;

Το λειτουργικό κόστος είναι από τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Τα πάντα – από την ενοικίαση χώρων, το catering και τον τεχνολογικό εξοπλισμό, μέχρι τη μετακίνηση και τη διαμονή ομιλητών – έχουν ακριβύνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και ευρηματικοί στη διαχείριση του προϋπολογισμού κάθε event. Το κλειδί είναι η ισορροπία – να πετύχουμε το μέγιστο θετικό αντίκτυπο για την επιχείρηση που απευθύνεται σε εμάς, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα της εμπειρίας, αξιοποιώντας όμως κάθε δυνατότητα για βελτιστοποίηση πόρων και στρατηγική μείωση κόστους εκεί που πραγματικά έχει σημασία.

Μια στοχευμένη στήριξη από την πολιτεία θα λειτουργούσε πολλαπλασιαστικά, ενισχύοντας δεκάδες κλάδους και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που συνδέονται με τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Το αποτέλεσμα δεν θα ήταν απλώς ανταποδοτικό — θα ενίσχυε την απασχόληση, θα αναβάθμιζε το τουριστικό μας προϊόν και θα καθιστούσε την Ελλάδα πιο ελκυστικό προορισμό για διεθνείς διοργανώσεις. Ένα event δεν είναι μόνο μια διοργάνωση. Είναι μοχλός ανάπτυξης για ολόκληρο το οικονομικό οικοσύστημα.

Οι ανάγκες ενός event διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο του πελάτη. Πώς προσαρμόζετε την προσέγγιση σας ανά περίπτωση;

Καμία εκδήλωση δεν πρέπει να είναι “copy-paste”. Στην Eventure ξεκινάμε πάντα με τη σωστή ερώτηση: “Τι θέλετε να πετύχετε;”

Ανάλογα με την απάντηση που θα πάρουμε σχεδιάζουμε tailor-made εμπειρίες που δεν εντυπωσιάζουν απλώς, αλλά εξυπηρετούν ουσιαστικά τους στόχους κάθε οργανισμού. Γιατί κάθε event πρέπει να έχει λόγο ύπαρξης — και μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Και όταν το event εξυπηρετεί ακριβώς τον στόχο του πελάτη-συνεργάτη μας, τότε το ROI δεν είναι απλώς μετρήσιμο – είναι αυτονόητο.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν συνήθως οι εταιρείες όταν διοργανώνουν corporate events;

1. Έλλειψη σαφούς σκοπού:

Χωρίς καθορισμένο στόχο (branding, πωλήσεις, engagement, εκπαίδευση), το event χάνει τη συνοχή του.

2. Υποτίμηση εμπειρίας συμμετέχοντα:

Η οπτική του κοινού πρέπει να είναι στο επίκεντρο. Η Eventure σχεδιάζει με βάση τον συμμετέχοντα, από την πρόσκληση έως την ολοκλήρωση και την έξοδο.

Πώς μπορεί ένα εταιρικό event να οδηγήσει σε χειροπιαστά επιχειρηματικά αποτελέσματα, όπως νέες συμφωνίες ή αύξηση πωλήσεων;

Το «κλειδί» είναι η στρατηγική σκέψη πίσω από κάθε λεπτομέρεια. Ένα εταιρικό event δεν είναι μια απλή συγκέντρωση – είναι ένα εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης κι επιτάχυνσης. Όταν σχεδιάζεται σωστά, μπορεί να μετατραπεί σε καταλύτη για νέες συνεργασίες, αύξηση πωλήσεων και ενίσχυση εμπιστοσύνης.

  • Η διαδικασία ξεκινά με σαφείς επιχειρηματικούς στόχους: Ποιον θέλουμε να προσεγγίσουμε; Τι είδους διάδραση επιδιώκουμε; Ποιο μήνυμα θέλουμε να μείνει;
  • Στη συνέχεια ενορχηστρώνουμε συνθήκες που ευνοούν τη δικτύωση με στοχευμένες συναντήσεις που έχουν σαφή λόγο ύπαρξης. Σε ένα πρόσφατο B2B event που οργανώσαμε, σχεδιάσαμε στοχευμένες “γωνιές διαλόγου” μεταξύ πελατών και δυνητικών συνεργατών. Σε μία από αυτές, ένας ικανοποιημένος πελάτης μας μοιράστηκε αυθόρμητα την εμπειρία του μπροστά σε έναν σημαντικό decision maker. Δεν επρόκειτο για στημένο testimonial – ήταν μια αυθεντική στιγμή εμπιστοσύνης που κατέληξε, λίγες εβδομάδες μετά, σε νέα εμπορική συμφωνία.
  • Επίσης, ένα event δημιουργεί ένα αίσθημα συλλογικότητας και δέσμευσης. Οι παρευρισκόμενοι νιώθουν μέρος μιας κοινότητας, κάτι που διευκολύνει τις συνεργασίες — γιατί οι άνθρωποι προτιμούν να δουλεύουν με όσους γνωρίζουν και συμπαθούν. Αυτό, όμως, δεν συμβαίνει τυχαία: από τις προσκλήσεις μέχρι τις ροές αλληλεπίδρασης και το follow-up μετά την εκδήλωση… όταν όλα σχεδιαστούν στρατηγικά και υλοποιηθούν σωστά, τότε τα αποτελέσματα έρχονται φυσικά.


eventure11.jpg?mtime=20250512135057#asset:544825

Πώς έχουν εξελιχθεί οι απαιτήσεις των πελατών σας; Πόσο σημαντικές είναι σήμερα οι tailor-made λύσεις;

Οι εταιρείες σήμερα δεν αναζητούν “εκδηλώσεις εντυπωσιασμού”, αναζητούν ουσία! Θέλουν συνεπείς λύσεις που να συνδέονται άμεσα με τη δική τους ταυτότητα. Τα tailor-made events δεν είναι πλέον μια premium επιλογή – είναι business standard. Οι διοργανώσεις που πραγματικά κάνουν τη διαφορά είναι εκείνες που ενσωματώνουν τον σκοπό, την κουλτούρα και τις αξίες του εκάστοτε brand. Στην Eventure χτίζουμε κάθε project από το μηδέν με επίκεντρο τον συνεργάτη και στόχο τη δημιουργία εμπειριών που όχι μόνο ξεχωρίζουν, αλλά αποδίδουν – λειτουργικά, επικοινωνιακά και στρατηγικά.

Η πανδημία και η άνοδος των ψηφιακών εκδηλώσεων άλλαξαν το τοπίο. Πώς βλέπετε το μέλλον των corporate events;

Phygital: Ένας έξυπνος συνδυασμός φυσικής & ψηφιακής εμπειρίας. Η πανδημία δεν κατήργησε τα φυσικά events – τα μετέλλαξε. Μετά από αυτήν, η δια ζώσης εμπειρία επέστρεψε δυναμικά, ταυτόχρονα όμως, τα virtual και hybrid formats άφησαν πίσω τους πολύτιμα assets: Το σύγχρονο event σχεδιάζεται πολυκαναλικά και αποδίδει πολλαπλά: στην εμπειρία, στην επικοινωνία, στο ROI. Πρόκειται για μια πολυεπίπεδη πλατφόρμα ενεργοποίησης brand και κοινού.

Αν έπρεπε να δώσετε μία συμβουλή σε μια εταιρεία που θέλει να αναβαθμίσει τα εταιρικά της events, ποια θα ήταν αυτή;

Ξεκινήστε από τον σκοπό και τους ανθρώπους. Πριν οργανώσετε την εμπειρία, σχεδιάστε την πρόθεση. Αναρωτηθείτε: «Τι θέλουμε να πετύχουμε με αυτό το event; Ποιους θέλουμε πραγματικά να “αγγίξουμε”;» Η απάντηση σε αυτές τις δύο ερωτήσεις πρέπει να καθοδηγεί κάθε επιλογή — από τη θεματολογία και τη ροή, μέχρι τα μηνύματα και το follow-up.

  • Θέστε ξεκάθαρους, μετρήσιμους στόχους
  • Καινοτομήστε — δώστε κάτι απρόσμενο
  • Επιλέξτε συνεργάτες που αντιλαμβάνονται το brand σας

Όταν το event σας γίνεται και “δική τους υπόθεση” (των συμμετεχόντων), τότε αποκτά υπεραξία και το αποτέλεσμα ξεπερνά κάθε προσδοκία.


eventure5.jpg?mtime=20250512135937#asset:544835


Ποια είναι τα skills που απαιτούνται σήμερα στον κλάδο των events και πόσο σημαντική είναι η συνεχής εξέλιξη;

Ένας επαγγελματίας των events καλείται να φορά πολλά «καπέλα» ταυτόχρονα. Ασφαλώς, οι παραδοσιακές δεξιότητες, όπως η οργανωτικότητα, η προσοχή στη λεπτομέρεια και ο συντονισμός, παραμένουν θεμέλια. Όμως, σήμερα δεν αρκούν.

Απαιτούνται επίσης:

  • Δημιουργικότητα για να χτίζεις εμπειρίες που ξεχωρίζουν,
  • Storytelling για να δίνεις στα events αφήγηση και νόημα,
  • Τεχνολογική επάρκεια για να αξιοποιείς εργαλεία, πλατφόρμες και δεδομένα,
  • Προσαρμοστικότητα και συναισθηματική ευφυΐα για να διαχειρίζεσαι ομάδες, κοινό και συνθήκες σε συνεχή ροή αλλαγών.

Ένα στέλεχος στον χώρο των events πρέπει να λειτουργεί ως project manager, δημιουργικός σκηνοθέτης, digital expert και εμψυχωτής ομάδας, με έντονη ενσυναίσθηση.

Η συνεχής μας εξέλιξη αποτελεί την κινητήρια δύναμη της δικής μας επιτυχίας και το στοιχείο που προσδίδει ουσιαστική υπεραξία στους πελάτες και συνεργάτες μας, σε κάθε εκδήλωση που σχεδιάζουμε.

Ποια είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση που αποκομίζετε εσείς οι ίδιοι από τη διοργάνωση εταιρικών events;

Είναι η στιγμή που τα φώτα σβήνουν και το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του..

Είναι εκείνο το χαμόγελο του πελάτη που μας λέει «ξεπεράσατε κάθε προσδοκία».

Είναι το email της επόμενης μέρας από έναν συμμετέχοντα που γράφει «ήταν το καλύτερο event που έχω ζήσει».

Είναι το βλέμμα περηφάνιας στην ομάδα σου, όταν ξέρετε όλοι ότι δώσατε το 100%.

Για την Eventure, το event δεν είναι απλώς «ακόμα ένα project». Είναι προσωπική και συλλογική αποστολή. Και όταν αυτή η αποστολή πετυχαίνει, δεν νιώθουμε απλώς δικαιωμένοι – νιώθουμε ζωντανοί μέσα σε αυτό που κάνουμε.


eventure10.jpg?mtime=20250512140634#asset:544837