NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Αν νομίζεις πως ξέρεις τους Millennials, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς!

Αν νομίζεις πως ξέρεις τους Millennials, θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς!

Αν έχεις γεννηθεί μεταξύ 1980-2000, είσαι ένας περήφανος Millennial. Ανήκεις στη γενιά Υ και πολλά λέγονται και γράφονται για σένα. Η φήμη σου προηγείται και όλοι νομίζουν πως σε ξέρουν.

Οι Baby Boomers (1940-1960) & η γενιά Χ (1960-1980) σίγουρα σου έχουν δώσει τα καλύτερα εφόδια so far και σε μεγάλωσαν παραδοσιακά..., αλλά δυστυχώς δε μπορούν να σε καταλάβουν. Όχι γιατί δε θέλουν, αλλά γιατί ο,τιδήποτε δεν κατανοούν και είναι άγνωστο σε εκείνους, τους προκαλεί φόβο. 

Δε μπορούν να καταλάβουν πως ξυπνάς και κοιμάσαι με το κινητό στο χέρι, πως ψωνίζεις μόνο online, πως πας σινεμά δείχνοντας το QR code του εισιτηρίου σου. Και είναι λογικό.
Εκείνοι χρησιμοποιούσαν μόνο το σταθερό τηλέφωνο και έπαιρναν το 0 για να καθαρίσει η γραμμή (wtf?), ψώνιζαν οικογενειακώς στα πλησιέστερα συνοικιακά μαγαζιά και έπαιρναν δια χειρός το εισιτήριο από το κοντινότερο θερινό σινεμά.

Είσαι λοιπόν έξω από τα δικά τους νερά. Κι επειδή ανήκω στη γενιά Υ με όλα της τα ωραία και περίεργα χαρακτηριστικά, θα μαρτυρήσω μερικά μυστικά για να μας μάθουν καλύτερα. 

Αν καταλάβεις τις ανάγκες μας, μπορείς εύκολα να μας διαχειριστείς.

Παράθεση - epixeiro.gr

Ο Millennial δε δίνει δεκάρα για παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας. Τρελαίνεται για selfies, lives, photobooths, alternative campaigns, offers & personalized προσεγγίσεις.

Ο Millennial δε δίνει δεκάρα για παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας.  Δεν τον κάνεις εύκολα φίλο & δε χτίζεις εύκολα σχέσεις μαζί του.  Αν τα καταφέρεις όμως, θα κάνει viral το brand σου με χίλιους τρόπους και το word of mouth που θα κερδίσεις θα δώσει υπεραξία στην εικόνα και τη φήμη σου.

Μη ξεχνάς ποτέ πως ο Millennial είναι εθισμένος με τα social media, είναι omni-channel χρήστης και τρελαίνεται για customer experience.  Το smartphone του είναι το lifestyle management εργαλείο του και είναι η προέκταση του χεριού του, των σκέψεων και της ζωής του. Δεν πας πουθενά αν δεν παρατηρήσεις και αποκωδικοποιήσεις τη συμπεριφορά του. 

Τρελαίνεται για selfies, lives, photobooths, alternative campaigns, offers & personalized προσεγγίσεις.  Δεν τον πείθεις, ούτε τον κοροϊδεύεις εύκολα. 

Μη ξεχνάς πως είναι ο πιο δύσκολος πελάτης.  Κάνει search στο web για τα πάντα, διαβάζει κριτικές, δίνει ratings, μπαίνει σε forums, συγκρίνει τιμές & δεν ενθουσιάζεται εύκολα.

Ο Millennial μπορεί να φαίνεται πως ζει στο δικό του κόσμο αλλά δίνει αξία στο ήθος, τον άνθρωπο & την καλή συμπεριφορά όσο κανείς άλλος. Τον κερδίζεις όταν του λες την αλήθεια και τον εκνευρίζεις όταν του στερείς τα αυτονόητα.

Δε διανοείται ότι δεν υπάρχει γρήγορο & free wifi οπουδήποτε ή ότι δεν έχεις page στο Fb ή/και στο Instagram ώστε να μπορεί να κάνει tag τον εαυτό του στις αναρτήσεις σου. 

Βαριέται τα emails, τα τηλέφωνα, τα γράμματα & τα επιστολόχαρτα.  Είναι ο digital τύπος που θέλει να του στέλνεις στο whatsapp, στο messenger ή στο imessage. 

Η καθημερινότητα του Millennial αποτελείται από Fb, messenger, instagram, whatsapp, viber, snapchat, twitter & γρήγορες ματιές στο gmail. Αν θες να τους προσεγγίσεις, πρέπει να βρεις τρόπους μέσα από αυτές τις πλατφόρμες.  Κι αν το καλοσκεφτείς, εκείνοι είναι σχεδόν πάντα το κοινό σου.

Εκείνοι δημιουργούν την αγορά, τις τάσεις & τα trends. Εκείνοι επιβιώνουν στις δύσκολες συνθήκες που τους παρέδωσε η γενιά Χ & εκείνοι αντί να απογοητεύονται, βρίσκουν λύσεις και προχωρούν μπροστά.

Ο Millennial είναι πολύ δύσκολος στη δουλειά. Του αρέσουν τα έξυπνα, σωστά και οργανωμένα πράγματα.  Η αξιοκρατία, η σωστή ανταμοιβή, η αναγνώριση και η εξέλιξη είναι μέσα στους στόχους του. Δημιουργεί στενή σχέση με το άμεσο αφεντικό του κι έχει μεγάλες προσδοκίες από αυτόν. Θέλει δίπλα του ένα leader που θα τον εμπνεύσει, θα τον εκπαιδεύσει, θα τον καθοδηγήσει...κι όχι ένα παραδοσιακό boss που θα του κάνει τη ζωή δύσκολη. Περιμένει alternative τρόπους επικοινωνίας, εργασιακού περιβάλλοντος & θέλει να του δίνεις συγκεκριμένα projects με σαφείς στοχοθεσίες. Θέλει να κρατάς το λόγο σου και να είσαι συνεπής. Είτε είσαι αφεντικό, είτε φίλος, είτε brand.

Και το σημαντικότερο; Θέλει να ρωτάς τη γνώμη του. 

Και πίστεψέ με, έχεις πολλά να μάθεις από αυτόν. Αν τον σεβαστείς, θα σε εκτιμήσει. Κι αν τον εκτιμήσεις, θα κερδίσεις επάξια μια θέση στην καρδιά του. Κι αν είσαι brand & το καταφέρεις, θα βρεις εύκολα & γρήγορα έναν πιστό ambassador που θα σου εξασφαλίσει όσα η διαφήμιση & το PR σου δε μπόρεσαν να κάνουν. 

Γιατί το rating, το share, το tag, το word of mouth & το σχόλιο ενός Millennial αξίζει όσο δε φαντάζεσαι.  Ο Millennial είναι σούπερ ενεργός στα social media, είναι φευγάτος, απεχθάνεται τα στημένα & του αρέσει να εκτίθεσαι φανερώνοντας την ανθρώπινη πλευρά σου.  Και τι έγινε αν έκανες λάθος; Βγες και πες το. Ζήτα συγγνώμη δημοσίως έχοντας χιούμορ. Ο Millennial θα καταλάβει...και θα σε κάνει share. Γιατί του αρέσεις.

Μην υποτιμάς ποτέ ένα Millennial. Έχει πασχίσει πολύ για να είναι αυτός που είναι, έχει σπουδάσει, έχει παιδεία, υψηλό μορφωτικό επίπεδο κι αν απογοητεύεται ενίοτε είναι γιατί νιώθει πως οι κόποι του δεν αποδίδουν καρπούς. Μπορεί να είναι άνεργος ή σε part-time δουλειά. Ακόμα κι αυτοί που είναι μέσα στα business πράγματα όμως, δε θυμούνται πώς ήταν η ζωή τους χωρίς internet ή smartphones και κοιτάζουν περίεργα τα σταθερά τηλέφωνα, το ταχυδρομείο και τα κινητά με τα κουμπιά που στέλνουν μόνο sms, θεωρώντας τα vintage. 

O Millennial είναι υπεραπαιτητικός, φιλόδοξος, εγωκεντρικός, γεμάτος αυτοπεποίθηση, πείσμα και αντίδραση.  Λατρεύει την περιπέτεια, τα ταξίδια, το lifestyle & τον αθλητισμό.  Αν μπορέσεις να στηρίξεις την εκάστοτε καμπάνια σου πάνω σε αυτές τις θεματικές, σίγουρα θα βγεις κερδισμένος. 

Δε μιλάμε απλά για ένα target group. Μιλάμε για ολόκληρη εποχή. Μιλάμε για εκσυγχρονισμό σε σκέψη, λειτουργίες και καθημερινότητα.  Κι αν θες να είσαι ένα βήμα μπροστά από την εποχή σου, σίγουρα χρειάζεσαι τον Millennial για σύμμαχο.

Οι ιδέες του θα σε ενθουσιάσουν και ο αυθορμητισμός του θα σε κάνουν περισσότερο ανθρώπινο.  Και καθώς έχουμε αφήσει πίσω τις B2B & B2C στρατηγικές, χρειαζόμαστε σίγουρα τον Millennial στην Η2Η εποχή.  Η Human to Human εποχή έχει ανατείλλει και ο Millennial μπορεί να σου δείξει το δρόμο.

Κι αυτά είναι μόνο η αρχή... Αν νομίζεις πως τον έμαθες, ξανασκέψου το. Κάπου εκεί στη γωνία θα σε εκπλήξει. Γιατί ο Millennial ζει μπροστά από την εποχή του και δεν υπάρχει απλά. Ζει τη ζωή!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr