NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Η "ιδιαίτερη" απάντηση ιδιοκτήτη εστιατορίου σε πελάτισσα

Η "ιδιαίτερη" απάντηση ιδιοκτήτη εστιατορίου σε πελάτισσα

Ιδιοκτήτης εστιατορίου απαντά με έναν ιδιαίτερο τρόπο σε πελάτισσα που τον κατηγορεί ότι έχει υψηλές τιμές.

Μία πελάτισσα, η Ντέμπι Ντέιβις, άφησε αρνητική κριτική, δύο αστέρων, στο λογαριασμό του Facebook του βρετανικού εστιατορίου Oxton Bar and Kitchen. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω πελάτισσα δήλωσε ότι μολονότι της άρεσε το φαγητό, αυτό κόστιζε οκτώ λίρες (περίπου εννέα ευρώ), ποσό που το θεώρησε αδικαιολόγητα υψηλό για μία σχετικά μικρή μερίδα fish and chips.

%25CF%25821%2560.png

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, φανερά ενοχλημένος,  απάντησε την επόμενη μέρα στην κριτική, κάνοντας μια ανάλυση του κοστολογίου του:


%25CE%25B4%25CF%258312%25CE%25B5.png


«Εντάξει, Ντέμπι, από πού να αρχίσω; Από τις οκτώ λίρες, η πονηρή κυβέρνησή μας σε χρεώνει φόρο 20%, τον οποίο μαζεύουμε εμείς διά νόμου για λογαριασμό σου, κι έτσι μας μένουν 6,66 λίρες. Από αυτές, πρέπει να αγοράσουμε φρέσκα υλικά, που για το πιάτο αυτό φτάνουν τις 2,70 λίρες, κάτι που μας αφήνει μόλις 3,94 λίρες. Με αυτά τα χρήματα θα πληρωθεί ο σεφ, οι εξαιρετικοί σερβιτόροι, καθώς όπως παρατήρησες το πιάτο δεν έρχεται μόνο του στο τραπέζι σου, οι λογαριασμοί και τα λειτουργικά έξοδα (σωστά, Ντέμπι, χρειαζόμαστε ρεύμα για να μαγειρέψουμε και φως ώστε να βλέπεις τι τρως). Αν λοιπόν οι 3,94 λίρες δεν δικαιολογούν για σένα όλη αυτή την εμπειρία, τότε μπορείς να τη δημιουργήσεις μόνη σου στην άνεση του σπιτιού σου – αλλά, μην ανησυχείς, γιατί σύντομα η κυβέρνησή μας θα βρει ένα τρόπο να σε φορολογήσει και γι’ αυτό!».

Όπως αναμενόταν, η εν λόγω απάντηση έγινε viral, με την πλειοψηφία των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αποθεώνουν τον εστιάτορα.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr