NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Ηγεσία & Management
ανάγνωση

Γίνε Κομανέτσι: Η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής είναι απαραίτητη

Γίνε Κομανέτσι: Η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής είναι απαραίτητη

​Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μόντρεαλ το 1976 συνέβη κάτι μοναδικό και πρωτοφανές στην ιστορία της ενόργανης γυμναστικής. Η 14χρονη Νάντια Κομανέτσι έγινε η πρώτη γυμνάστρια στον κόσμο που βαθμολογήθηκε με άριστα 10 για το πρόγραμμά της στους ασύμμετρους ζυγούς. Αυτό το 10ρι είναι γνωστό σε όλους.

Αυτό που δεν είναι και τόσο ευρέως γνωστό; Ότι η Νάντια έδειξε το ίδιο εξαιρετικό ταλέντο ισορροπίας και στη μετέπειτα προσωπική και επαγγελματική της ζωή. Σήμερα, μαζί με τον αγαπημένο της σύζυγο (και πρώην συναθλητή) είναι ιδιοκτήτες μίας γυμναστικής ακαδημίας, μίας εταιρείας κινηματογραφικών παραγωγών και μίας αλυσίδας καταστημάτων αθλητικού εξοπλισμού. Το συμπέρασμα από τα παραπάνω; Γίνε Κομανέτσι!

Δείτε λοιπόν παρακάτω κάποια αποτελεσματικά tips για το πώς θα μπορέσετε να ισορροπήσετε την προσωπική με την επαγγελματική σας ζωή με τον καλύτερο τρόπο.

Υπάρχουν social και social

Είναι πολύ σημαντικό τα social της, για παράδειγμα, «Νάσος Παπαδάκης ΙΚΕ», να ΜΗΝ είναι τα ίδια με τα social του Νάσου Παπαδάκη. Μην χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς σας λογαριασμούς για επαγγελματικό σκοπό. Θα βρεθείτε, χωρίς να το καταλάβετε, σε ένα καθεστώς συνεχούς πίεσης που θα σταματά μόνο όταν κοιμάστε – και όχι πάντα, γιατί υπάρχουν και τα όνειρα.

Γιόγκα ή μπάλα

Εάν είστε μία επιχειρηματίας, ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου ξένων γλωσσών, μπορεί να χαλαρώνετε με γιόγκα. Εάν είστε ένας επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης εταιρείας πληροφορικής, ίσως χαλαρώνετε με μπάλα. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, το σημαντικό είναι να χαλαρώνετε!

Μην το ξεχνάτε και μην μπαίνετε ποτέ στο επικίνδυνο mind frame ότι ο χρόνος της χαλάρωσης είναι χρόνος χαμένος από τη δουλειά. Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: αυτός ο χρόνος είναι απαραίτητος για να είστε αποδοτικός όχι μόνο την επόμενη ημέρα αλλά και την επόμενη εβδομάδα, μήνα, χρόνο και δεκαετία!

Είστε αφεντικό, όχι φιλαράκι

Σας είπα πριν να μην φέρνετε τα επαγγελματικά σας στα social. Σας λέω τώρα να μην φέρνετε τα προσωπικά σας στο γραφείο. Όσο εξωστρεφής τύπος και να είστε, δεν έχετε κανένα λόγο να δημιουργήσετε μία παρεΐστικη ατμόσφαιρα στην εταιρεία. Μέσα στη δουλειά, είστε το αφεντικό των ανθρώπων σας και όχι το φιλαράκι τους.

Εάν δεν τηρήσετε το παραπάνω, θα παρατηρήσετε ότι η επαγγελματικότητα των στελεχών σας σιγά σιγά θα διαβρωθεί (και πολύ λογικό, καθώς είναι άνθρωποι και όχι ρομπότ). Στο τέλος, το κακό θα είναι διπλό: και η επιχείρηση θα βρεθεί σε αδιέξοδο και οι «φιλίες» θα λήξουν άδοξα.

Δεν υπάρχει «δεν προλαβαίνω»

Μήπως κυκλοφορείτε με τα ίδια ρούχα εδώ και τρία χρόνια επειδή λόγω δουλειάς «δεν προλαβαίνετε» να αγοράσετε καινούρια; Μήπως τα παιδιά σας δεν έχουν πάει φέτος λούνα παρκ επειδή λόγω δουλειάς «δεν προλαβαίνετε»; Σας έχω νέα. Δεν υπάρχει «δεν προλαβαίνω»!

Ισορροπήστε τον χρόνο που αφιερώνετε στην επιχείρηση με τον χρόνο που αφιερώνετε στην οικογένεια. Και τα δύο είναι σημαντικά, αλλά το δεύτερο θα είναι για πάντα μαζί σας.

Δύο πορτοφόλια

Άφησα για το τέλος, το πιο σημαντικό αλλά πολλές φορές και το πιο δύσκολο να τηρηθεί: ποτέ, και όταν λέω ποτέ, εννοώ π-ο-τ-έ, μην μπλέκετε τα προσωπικά σας οικονομικά με τα οικονομικά της επιχείρησης. Είτε είναι κάποιες φορές προκλητικό να το κάνετε, είτε κάποιες άλλες, σχεδόν αναγκαίο από τις περιστάσεις, αντισταθείτε.

Μπλέκοντας τα δύο budgets κινδυνεύετε να γλιστρήσετε σε έναν ολισθηρό δρόμο, στο τέλος του οποίου, κάποιες φορές, περιμένει ακόμη και ο νόμος. Για αυτό λοιπόν don’t do it!

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr