NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Δημιουργία brand στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Δημιουργία brand στο ηλεκτρονικό εμπόριο

​Τα φυσικά καταστήματα άνοιξαν. Μπορούμε πλέον να αγοράσουμε το προϊόν που θέλουμε αφού το δούμε. Τα θετικά του ηλεκτρονικού εμπορίου όμως δεν μπορούμε να τα παρακάμψουμε, έχουν γίνει συνήθεια στους καταναλωτές. Γνωρίζετε όμως τι έχει μείνει στη μνήμη τους επίσης; Τα αρνητικά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το άρθρο αυτό, δεν είναι για όλους όσους έχουν ηλεκτρονικά καταστήματα. Είναι για εκείνους που δεν θέλουν να συμβιβαστούν στο μέτριο, για εκείνους που θέλουν να είναι υπερήφανοι για το eshop τους.

Είναι βέβαιο ότι κάποια πράγματα δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε. Όπως ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων. Είναι επίσης βέβαιο, όμως, ότι πολλά πράγματα, στα οποία αν ασχοληθούμε λίγο περισσότερο, θα τα βελτιώσουμε.

Σε προηγούμενα άρθρα, είχαμε αναφερθεί στο πως να αυξήσουμε τις πωλήσεις σε ευθεία μέθοδο, κοιτάζοντας αποκλειστικά την προώθηση με συγκεκριμένες τακτικές. Αυτή τη φορά δεν θα αναλυθούν συγκεκριμένα αλλά λίγο πιο θεωρητικά, έτσι ώστε η κάθε επιχείρηση να είναι διαφορετική.

Οι απρόσωπες εταιρείες, που κάποιες θα έχουν μεγαλύτερα έσοδα από κάποιες άλλες, παραμένουν μαζί με το πλήθος, δεν ξεχωρίζουν, δεν καινοτομούν. Φοβούνται να πρωτοστατήσουν, φοβούνται την αλλαγή.

Εδώ έρχεται η στιγμή εκείνων που δεν συμβιβάζονται με το μέτριο. Πρέπει να παρουσιάσουμε κάτι διαφορετικό, κάτι που θα κάνει τους καταναλωτές να αγαπήσουν την επιχείρησή μας, που πρέπει να έχει ένα αληθινό πρόσωπο, πρέπει να ενδιαφέρεται για τα κοινά, να έχει ευαισθητοποίηση και να προσπαθεί για το κοινό όφελος.

Ο επιχειρηματίας εργάζεται για την επιχείρησή του. Οπότε πρέπει να το δούμε από τη πλευρά του εργαζόμενου. Για τι είδους άνθρωπο θα θέλαμε να δουλεύουμε; Θα θέλαμε να δείχνει ενδιαφέρον για την ίδια την επιχείρηση αλλά και εκτός αυτής. Δεν θα θέλαμε να προσέχει το περιβάλλον; Να μην κάνει διακρίσεις, να ενδιαφέρεται για τους πιο ευάλωτους, να καταλαβαίνει τους φόβους μας και να προσπαθεί να τους εξαλείψει; Μπορεί αυτό να είναι ένα ιδανικό σενάριο, αλλά μπορούμε να τα αποτυπώσουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Θα μπορούσε να μειωθεί ή να εξαλειφθεί το εκτυπώσιμο χαρτί για την επιχείρηση. Τα πακέτα των προϊόντων να είναι από ανακυκλωμένο χαρτί. Το eshop μας να είναι σε μαύρο χρώμα γιατί αποδεδειγμένα υπάρχει λιγότερη κατανάλωση ενέργειας στο μέσο που θα προβάλλεται. Ένα μέρος των εσόδων να γίνεται δωρεά σε ιδρύματα ή στους εργαζόμενους ή σε δενδροφύτευση με επιλογή στο checkout κάθε παραγγελίας, ώστε να αποφασίζει ο καταναλωτής. Έτσι θα γίνει μέρος της κουλτούρας της επιχείρησης, θα νιώθει ότι προσφέρει και πραγματικά θα το κάνει.

Για να μας αγαπήσει ο καταναλωτής, πρέπει να του δείξουμε τις ανησυχίες μας και να προσπαθήσουμε από κοινού για κάποιο σκοπό. Μέσα από μικρές ενέργειες, φεύγουμε από τα καθιερωμένα, απομακρυνόμαστε από το μέτριο και ανούσιο. Αυτό σημαίνει brand.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr