Νοέμβριος 2019 @ epixeiro.gr: Από το «ψέματα» στο e-commerce και τα σάντουιτς «υποβρύχια»!
Βρισκόμαστε μερικές ημέρες πριν τα Χριστούγεννα και το top 15 επιστρέφει για έναν ακόμη μήνα. Λίγο πριν αποχαιρετίσουμε το 2019, ιδού τα δεκαπέντε θέματα με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα για τον περασμένο μήνα, τον Νοέμβριο!
Ξεκινώντας, όπως πάντα αντίστροφα, βρίσκουμε στην 15η θέση τη Μαρίνα Ψιλούτσικου που μας λέει για «ψέματα, αναθεματισμένα ψέματα και στατιστική» ενώ στην 14η ο Γιώργος Στέγγος, CEO της Cyclefi, μιλάει για την πρόταση της εταιρείας στον χώρο της ανακύκλωσης. Στην 13η, η Λουκία Σαματά εξηγεί γιατί το International SEO είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις που εξάγουν.
Στην 12η θέση, η Χριστίνα Τριποδιανάκη αναφέρεται στο πόσο σημαντική είναι η δόμηση της εικόνας και το personal branding ενώ, στην 11η, η Εύη Μπουκώρου μας εξηγεί πώς θα γίνουμε market leaders στο e-commerce. Φτάνοντας στην 10η θέση, συναντάμε τον Θεόδωρο Κόκκορη και το άρθρο του γύρω από την πώληση υπηρεσιών, με το ερώτημα «είστε ηγέτης ή ακόλουθος;»
Στην 9η θέση, ο Αντώνης Τσιμπούκης, Γενικός Διευθυντής της Cisco, αναφέρεται στο πώς η τεχνολογία επηρεάζει σήμερα τον ελληνικό επιχειρηματικό τομέα, στην 8η η Σταυρούλα Καμπουρίδου, επικεφαλής του FinΤech Hub της Τράπεζας της Ελλάδος, μιλάει για το fintech, ενώ στην 7η ο Γιώργος Ντάνος, ιδρυτής της AMMOUSA, μας λέει πώς ξεκίνησε από το υπόγειο του σπιτιού του για να φτιάξει «την καλύτερη μπίρα του κόσμου».
Στην 6η θέση των θεμάτων του Νοεμβρίου, ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης αναφέρεται στο πώς μια αλυσίδα ξενοδοχείων αξιοποιεί 15 λεπτά για να παρέχει εξυπηρέτηση 5 αστέρων, ενώ, από την 5η θέση και από το Thrive Global Greece, μαθαίνουμε πώς να απαντήσουμε «στη χειρότερη ερώτηση σε μία συνέντευξη εργασίας». Στην 4η θέση γνωρίζουμε τον Κώστα Τσαούση, τον 51χρονο startupper της Netdata που «σήκωσε» 21 εκατομμύρια δολάρια.
«Μπαίνοντας» στην κορυφαία τριάδα, βάσει πάντα της δικής σας αναγνωσιμότητας, συναντάμε στην 3η θέση τον Αλέξιο Βανδώρο που τονίζει ότι «οι περισσότεροι άνθρωποι απλώς κουράζονται περισσότερο και συσσωρεύουν χρέη» και στην 2η την Λίλα Καραποστόλη και δύο από τις τάσεις που αλλάζουν την εστίαση, την ανατροπή στο delivery και το fast & casual. Στην 1η θέση για τον περασμένο Νοέμβριο, το άρθρο του Χρήστου Κοτσακά για τον 17χρονο που έγινε δισεκατομμυριούχος πουλώντας σάντουιτς «υποβρύχια».
Quote of the month
Ραντεβού στις αρχές της νέας χρονιάς, του 2020, με το top 15 από τον τελευταίο μήνα του 2019!
Σχόλια