Fit for Green
Eco-Χριστούγεννα made in Greece: η επιστροφή του χειροποίητου
Πώς μικρά ελληνικά εργαστήρια επαναφέρουν το χειροποίητο στο επίκεντρο των γιορτών, με φυσικά υλικά και βιώσιμες επιλογές
Λαδοπούλου Κατερίνα
Fit for Green
Πώς μικρά ελληνικά εργαστήρια επαναφέρουν το χειροποίητο στο επίκεντρο των γιορτών, με φυσικά υλικά και βιώσιμες επιλογές
Λαδοπούλου Κατερίνα
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Στις 29 Σεπτεμβρίου 2025 ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (EEA) έδωσε στη δημοσιότητα την πολυαναμενόμενη έκθεση «Europe’s Environment 2025», τη σημαντικότερη περιοδική καταγραφή της περιβαλλοντικής και κλιματικής κατάστασης στην ήπειρό μας.
30/09/25 _ Fit for Green
Το Horizon Europe είναι το μεγαλύτερο ερευνητικό και καινοτομικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σχεδιάστηκε για την περίοδο 2021–2027 με συνολικό προϋπολογισμό σχεδόν 95,5 δισεκατομμύρια ευρώ και αποτελεί το «διάδοχο» του Horizon 2020.
09/09/25 _ Fit for Green
Στέκομαι στην άκρη της Λίμνης Πλαστήρα. Είναι απόγευμα, ο Σεπτέμβρης διανύει ήδη τις πρώτες μέρες του και η ησυχία είναι σχεδόν απόλυτη. Με θέα τα δάση αποφασίζω να περπατήσω προς το βοτανικό κήπο για να δω τα είδη της χλωρίδας που ευδοκιμούν στην περιοχή. Πόσο όμορφα, εντυπωσιακά, γαλήνια φαίνονται όλα εν τη απουσία του ανθρώπου. Πόσο καθαρό αέρα μπορώ να εισπνεύσω, αναρωτιέμαι και παίρνω μια βαθιά ανάσα πριν προχωρήσω. Κι όμως, τα δάση που μας περιβάλουν δεν είναι όπως παλιά. Κουράστηκαν να φιλτράρουν τον αέρα μας.
09/09/25 _ Fit for Green
Η ανακύκλωση στην Ελλάδα έχει ταυτιστεί με τους γνώριμους χρωματιστούς κάδους που βρίσκουμε σε κάθε γειτονιά. Ο μπλε για χαρτί, πλαστικό, γυαλί και μέταλλο· ο πράσινος για σύμμεικτα· ο καφέ –όπου υπάρχει– για οργανικά υπολείμματα.
09/09/25 _ Fit for Green
Στο σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, η έννοια των «ευαίσθητων δεδομένων» έχει αποκτήσει μια διάσταση που ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια της εμπορικής μυστικότητας.
09/09/25 _ Fit for Green
Το digital marketing δεν είναι πια απλά εργαλείο πωλήσεων. Σήμερα αποτελεί το βασικό μέσο με το οποίο οι επιχειρήσεις μιλούν στο κοινό τους, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης και – αν το αξιοποιήσουν σωστά – περνούν ένα μήνυμα υπευθυνότητας και βιωσιμότητας.
01/09/25 _ Digital Marketing
Η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο ρυπογόνους παραγωγικούς κλάδους, καθώς ευθύνεται για περίπου 2% έως 4% των συνολικών παγκόσμιων εκπομπών CO₂, σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις της McKinsey και του World Resources Institute.
29/07/25 _ Fit for Green
Ο 21ος αιώνας δεν είναι απλώς η εποχή της ψηφιακής επανάστασης. Θα μπορούσε να είναι το πεδίο «σύγκρουσης» ανάμεσα στην τεχνολογική μεγέθυνση και την οικολογική επιβίωση.
29/07/25 _ Fit for Green
Σε μια εποχή όπου οι φυσικοί πόροι εξαντλούνται και η κλιματική κρίση επιταχύνεται, το νερό δεν είναι απλώς ένα πολύτιμο αγαθό, αλλά κρίσιμος παράγοντας βιωσιμότητας και ευθύνης.
29/07/25 _ Fit for Green
Καθώς η περιβαλλοντική κρίση εντείνεται και οι επιπτώσεις στην παγκόσμια βιοποικιλότητα είναι ολοένα και πιο εμφανείς, τα ESG κριτήρια (Environmental, Social, Governance) εξελίσσονται σε βασικό εργαλείο αξιολόγησης των επιχειρήσεων όχι μόνο ως προς τις επιδόσεις τους, αλλά και ως προς τη συμβολή τους στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
29/07/25 _ Fit for Green