Fit for Green
Kαμπάνιες που αλλάζουν το “climate” του marketing
Από τις φυσικές καταστροφές μέχρι τα πουλιά του Μίσιγκαν — πώς το marketing αλλάζει αφήγημα
Λαδοπούλου Κατερίνα
Fit for Green
Από τις φυσικές καταστροφές μέχρι τα πουλιά του Μίσιγκαν — πώς το marketing αλλάζει αφήγημα
Λαδοπούλου Κατερίνα
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Fit for Green
Στο σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, η έννοια των «ευαίσθητων δεδομένων» έχει αποκτήσει μια διάσταση που ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια της εμπορικής μυστικότητας.
09/09/25 _ Fit for Green
Το digital marketing δεν είναι πια απλά εργαλείο πωλήσεων. Σήμερα αποτελεί το βασικό μέσο με το οποίο οι επιχειρήσεις μιλούν στο κοινό τους, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης και – αν το αξιοποιήσουν σωστά – περνούν ένα μήνυμα υπευθυνότητας και βιωσιμότητας.
01/09/25 _ Digital Marketing
Η παγκόσμια βιομηχανία της μόδας συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο ρυπογόνους παραγωγικούς κλάδους, καθώς ευθύνεται για περίπου 2% έως 4% των συνολικών παγκόσμιων εκπομπών CO₂, σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις της McKinsey και του World Resources Institute.
29/07/25 _ Fit for Green
Ο 21ος αιώνας δεν είναι απλώς η εποχή της ψηφιακής επανάστασης. Θα μπορούσε να είναι το πεδίο «σύγκρουσης» ανάμεσα στην τεχνολογική μεγέθυνση και την οικολογική επιβίωση.
29/07/25 _ Fit for Green
Σε μια εποχή όπου οι φυσικοί πόροι εξαντλούνται και η κλιματική κρίση επιταχύνεται, το νερό δεν είναι απλώς ένα πολύτιμο αγαθό, αλλά κρίσιμος παράγοντας βιωσιμότητας και ευθύνης.
29/07/25 _ Fit for Green
Καθώς η περιβαλλοντική κρίση εντείνεται και οι επιπτώσεις στην παγκόσμια βιοποικιλότητα είναι ολοένα και πιο εμφανείς, τα ESG κριτήρια (Environmental, Social, Governance) εξελίσσονται σε βασικό εργαλείο αξιολόγησης των επιχειρήσεων όχι μόνο ως προς τις επιδόσεις τους, αλλά και ως προς τη συμβολή τους στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
29/07/25 _ Fit for Green
Το Stockholm Wood City είναι ένα προγραμματισμένο έργο ξύλινων κατασκευών που βρίσκεται στη γειτονιά Sickla της Στοκχόλμης, το οποίο ξεκίνησε και αναπτύχθηκε από τον Σουηδό αστικό κατασκευαστή Atrium Ljungberg.
24/07/25 _ Fit for Green
Οι επιχειρήσεις δεν αντιμετωπίζουν πλέον το ESG (Environmental, Social, Governance) απλώς ως μία υποχρέωση κανονιστικής συμμόρφωσης. Αντιθέτως, εντάσσουν δράσεις ESG στον πυρήνα της στρατηγικής τους, για τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης, την ενίσχυση της προσβασιμότητας σε κεφάλαια και την ενδυνάμωση της αξιοπιστίας τους απέναντι σε επενδυτές και καταναλωτές.
01/07/25 _ Fit for Green
Η κλιματική κρίση έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει σοβαρά τις υποδομές των πόλεων —όπως γέφυρες, δρόμους, φράγματα, σιδηροδρομικά δίκτυα— καθώς τα ακραία καιρικά φαινόμενα γίνονται όλο και πιο συχνά, πιο έντονα και πιο απρόβλεπτα.
01/07/25 _ Fit for Green
Ιούλιος 2011. Η Rebecca Prince-Ruiz, υπάλληλος της τοπικής αυτοδιοίκησης στο Πέρθ, στη δυτική Αυστραλία, έχει συνάντηση με τους υπεύθυνους του τοπικού εργοστασίου ανακύκλωσης της περιοχής.
01/07/25 _ Fit for Green